بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

ما اومدیم ...

1394/11/17 18:50
نویسنده : مامان راحله
2,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به دوستای خوبم که تو این مدت به یاد من و بهارم بودن .خیلی دوستتون دارم .

نبود ما تو این مدت چند تا دلیل داشت که از جمله اثاث کشی خسته و تلگرام بازی خندونک  و یه علت دیگه که الان بهتون میگم .خجالت

 بــــله و این هم دلیل سوم . یه مامانی که همش تو دستشویی عق میزنهخندونک و در عین حال باید به دخملیش هم برسه . خسته

فقط ازتون میخوام برای ما دعا کنید . دعا کنید بتونیم این دوران رو به سلامتی بگذرونیم . ممنونم.

 

 

پسندها (10)

نظرات (20)

عمه فروغ
17 بهمن 94 19:01
سلام راحله جونم خیلی خیلی خوش اومدیددلمون حسابی برای شما و بهار گلی تنگ شده بود خسته اثباب کشی نباشید دوستم به به پس مبارک باشه الهی که بسلامتی این دوران رو پشت سر بذارید ای جان 1000 ماشاا.. به بهار گلی با عکس نازش
مامان راحله
پاسخ
سلام دوست مهربونم . سلامت باشی ممنون از تبریکت گلم
مریم مامان آیدین
17 بهمن 94 20:25
سلاااام وااااای اول از همه قربون بهار نازم که انقـــــــــــــــدر خااانوم و خوشگل شده و بعد تبریــــــــــــــــــــک راحله جووووووووووووووووونم خیلی خیلی خوشحالم براتون و امیدوارم نی نی سالم و سرحال بیاد بغلت دوستم...ببووووس بهار خوشگل منو
مامان راحله
پاسخ
سلاااااااااااام مریم جوووونم . چقدر خوشحالم که دوستای خوبی مث شماها دارم . ممنون بابت تبریکت . آیدین جونمو ببوسسسسسس
شبنم.س
17 بهمن 94 22:32
به به راحله جون مبارک عزیزم.انشالله بسلامتی بغلت بگیری
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزممممممم
مامان آنیسا
18 بهمن 94 8:43
سلام راحله جونم چه خوب که دوباره نوشتی دلم برای بهار عزیز کلی تنگ شده بود ماشالا چقدر خانوم شده باردار شدنت مبارک عزیزم ایشالا که بسلامتی این دوران بگذره و نی نی کوچولو به دنیا بیاد
مامان راحله
پاسخ
سلام دوست خوبم لطف داری عزیزم . منم دلم برای شماها تنگ شده بود گلم. ممنون از لطفت
مامان مهراد
18 بهمن 94 8:57
سلام . آخی راحله جون. چقدر برات خوشحال شدم. ان شاله که بسلامتی فارق بشی و یه نی نی قوقولی بیاری. وای دل تو دلم نیست تا زودتر بیای و جنسیت نی نی خوشگلت رو بهمون بگی. امیدوارم که هرچی هست سالم و صالح باشه. خونه جدید هم مبارک.
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم شما دوستای خوبم همیشه به من لطف دارید ان شالله نیمه اسفند جنسیتش هم معلوم میشه . ان شالله سالم و صالح باشه
مامان مهری
18 بهمن 94 8:59
ماشاله بهار جون هم خانومی شده ها. چقدر موهاش بهش میاد. انگاری صاف تر شده. نظر بهار در مورد نی نی تو راهی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . موهاشو براش کوتاه میکنم صاف تر میشه . بهار که عاشق نی نیه . البته اینو تازه بهش گفتیم .
مامان زری
19 بهمن 94 16:25
سلام عزیزم مبارک باشه،خیلی خوشحال شدم،ایشالابه سلامتی ، بوس برای بهارجون ونی نی کوچولو
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم. ممنونم
مامان ریحانه
19 بهمن 94 19:56
سلام راحله جونم خیلی دلم براتون تنگ شده بود همیشه به یادتون بودم خوشحال شدم از حضور دوبارت تبریک میگم وجود فرشته ی کوچولوی نازتو منم بی صبرانه منتظرم تا بیای و از جنسیت نی نی کوچولوت بگی خسته ی اثاث کشی هم نباشی عزیزم خوبه که اوایل بارداریت بوده خیلی مواظب خودت باش بهارم ماشالله چقدر ناز و قشنگ و خانوم شده ببوس روی ماهشو
مامان راحله
پاسخ
سلاااااااااااااااام ریحانه جونم . خوبی؟ نازنینم خوبه ؟ ممنون از تبریکت . چشم سعی میکنم مواظب باشم . مرسی از لطفت گلم
مامان خدیجه
24 بهمن 94 22:25
ای جون به بهار خانم. به به مبارکه نی نی انشالله به خیر و خوشی تموم شه
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان سمانه
25 بهمن 94 19:04
واااااااااااااااااااااای عزییییییییییییییییییزم ، راحله جون چقد خوشحال شدم واس دلیل سوم مباااااااااارکه عزییییزم ایشا... به سلامتی این دوران رو میگذرونی عزیییییییییزم مبارکتون باشه بهار و ببوس و اون فسقلی رو هم از طرف من نازش کن
مامان راحله
پاسخ
فدات بشم عزیزممممممم.. مرررررررسی
مامان زهرا
26 بهمن 94 9:46
به به سلام خانوم خانوما چ عجب ؟؟؟ خب ب سلامتی عجب خبر خوووبی مبااااارک باشه انشاالله . بهار نازی هم از تنهایی درمیاد . انشاالله ب سلامتی فارغ بشی گلم عسل خانوم خوشگل و ببوس محکم عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزمممم.. ممنون از تبریکت . فدات بشم
مامان شهره
26 بهمن 94 21:27
سلام راحله جون.دلمون برات تنگ شده بودخانمی خسته نباشی با اثباب کشی گلم ماشاا به بهار جون خانمی شده برای خودش قدم نو رسیده هم مبارک باشه پیشاپیش خیلی خوشحال شدم انشاا بسلامتی نی نیت به دنیا بیاد چند ماه دیگه باید منتظر بمونیم عزیزم.
مامان راحله
پاسخ
سلام ممنونم
مامی آتریسا جون
28 بهمن 94 16:48
سلام راحله جون؛ خوبی خانومم اول از همه تبریک میگم، امیدوارم به آسونی این دوران رو پشت سر بذاری عزیزم کاملا درک میکنم؛ با یه کوچولو چقدر سخته ایشالله هر چی که از خدا میخوای اول سالم باشه، بعد هم همونو بده عزیزم بهار جونمم می بوسم
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستم. ممنونم عزیزم . بالاخره مادر بودن سخته . فقط از خدا میخوام سلامت باشن هر دوشون آتریسا جونمو ببوسسسسسس
مامانی بهار
30 بهمن 94 19:41
سلام عزیزم مبارک باشه ان شاالله با سلامتی و تندرستی ُچقدر خوب که برای بهارم همدم آوردید
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . ممنون از تبریکت . آره دیگه . واقعا حس میکردم که تنهاس
شادی
9 اسفند 94 10:21
سلاممم تبریککککککککک ایشالا نی نی به سلامتی دنیا بیاد و همراه خوبی برای بهار خانم باشه.
مامان راحله
پاسخ
سلام ممنونم گلم
هدیه
15 اسفند 94 17:44
سلام راحله خانم خوب هستین خسته اثاث کشی نباشید تبریک می گم برای فرشته کوچولوتون و بهارجان هم چقدر ناز شده و برای خودش خانمی شده مراق بخودتون باشید
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . لطف داری گلممممممم
الهه مامان سلما
16 اسفند 94 1:14
سلام راحله جون..خیییلی مبارکه..انشالا بسلامتی فارغ شی..ببوس بهار قشنگمو.
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
مامان صفا
9 فروردین 95 16:26
سلام خانومی.عیدتون مبارک.بهار جون ماشاالله هزار ماشاالله بزرگ و خانومی شده.تبریک میگم بابت نی نی دار شدنتون انشالله قدمش خیر باشه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
مامان زهرا
10 فروردین 95 13:55
سلام راحله جون ،خداقوت از اثاث کشی .ایشالله منزل نو مبارک باشه به خوشی و سلامتی باشه . واااای مبارک باشه نی نی ،الهی هرچی باشه سالم و صالح باشه
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم.ممنونم دوستمممممممممم
مامان صفورا
1 اردیبهشت 95 3:11
ای جووووونم ماشالله خانومی شدی بهاری