بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

یه کمی از بهارم بگم ...

1394/12/2 16:51
نویسنده : مامان راحله
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم . خوبی مامانی ؟ چند وقته از شیرین زبونی هات نگفتم . میترسم یادم بره . اومدم بازم برات بگم .

از وقتی فهمیدی یه نی نی تو دل مامانه گاهی میای میپرسی : نی نی کی میاد بیرون؟(البته اینم بگم میگی داداشی میخوام و اسم هم براش انتخاب کردی و با همون اسم صداش میکنیخندونک)

یه روز اومدی گفتی میخوام رو پات بشینم . بعد با حالت موزیانه ای میگی : میخوام نی نی ت رو نمکش بزنم ، ساندویچش کنم ، بخورمش . هیپنوتیزم یا میگی: میخوام یه لقمه چپش کنم.بدبو از الان حسادت رو تو حرفات میفهمم. دلخور

در واقع فکر میکنی نی نی کوچولو یه غریبه س  و هنوز درکی ازین نداری که اونم عضوی از خانواده ما میشه . منم برات توضیح دادم که وقتی بیاد به من میگه مامان ، به بابا هم میگه بابا و به شما میگه آبجی بهار . ازین واژه آبجی بهار خیلی خوشت اومده و به همه میگی.

چند وقت پیش با هم مریض شدیم . هر دومون خیلی حالمون بد بود . شما رو با خاله بردیم دکتر برات شیاف تب بر داد . خاله برات شیافه رو گذاشت . بعدا بابا بهت میگه رفتی دکتر بهت قرص داد ؟ میگی: آره . خاله قرص رو گذاشت اینجام .(پشتت رو نشون میدی قه قهه)

عاشق لباس عروسی . همیشه میگی کی برام میخری ؟ گفتم هر موقع دایی داماد بشه . چون دیگه عروسی نزدیکی نداشتیم که برات لباس عروس بخرم . چند روز پیش ازم پرسیدی: من کی عروس میشم ؟ منم فکر کردم واقعا عروس شدن رو میگی . گفتم نمیدونم . تو بگو کی عروس میشی؟ گفتی : هر وقت دایی دوماد بشه.زیبا

همیشه هم میگی: من میخوام بزرگ بشم . ان شالله(ان شالله رو باید بگی خخخخ) شما و بابا خونه تنها بمونید . من تنهایی برم مدرسه . میگم : با کی میخوای بری؟ میگی با آجانس (آژانس) . به بابا هم میگی: پول بده من بدم به آقاهه. گفتم: خب من روز اول میام ثبت نامت میکنم . گفتی : نه من خودم میرم ثبت نام میکنم.هیپنوتیزم

روزهای اولی که من حالت تهوع داشتم و تو دستشویی حالم بد میشد خیلی برات عجیب بود. همش میپرسیدی چی شده ؟ به بابایی میگفتی : مامانو ببریم دکتر خوب بشه . گاهی هم با تعجب بهم نگاه میکردی . ولی کم کم برات عادی شده بود و زیاد دور و برم نمیومدی .

ولی خدایی عاشق نی نی هستی و همیشه دوست داشتی یه نی نی داشته باشیم . خدا کنه این دوران به سلامتی بگذره و نی نی سالم و خوشگل بیاد تو خونه مون. برای هر دوتون از خدا سلامتی و عاقبت بخیری میخوام .

دوستتون دارم یه دنیــــــــا بوس

 

پسندها (6)

نظرات (9)

aylar
2 اسفند 94 19:40
سلام مامان و باباهای گل اگه میخواین یه تولد به یاد موندنی رو برای کوچولوهاتون برگزار کنید به کانال تلگرام @aylardesign سر بزنید و از کار های ما دیدن کنید و با ارائه نظرات و پیشنهاداتتون ما رو در بهتر شدن کارمون یاری کنید ایده برای سورپرایز کردن عشقتون در کانال @asheqaneeeh
قاصدک
2 اسفند 94 22:04
سلام راحله جون.نیومدی نیومدی نیومدی حالا هم که اومدی با خبرهای خوب و خووووووووووش اومدیایشاالله به سلامتی نی نی تون هم به دنیا بیاد و سایه پدر و مادر بالای سر هردوشون باشه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
عمه فروغ
4 اسفند 94 18:27
سلام راحله جون ای جوووووووونم به این آبجی بهار که دلش داداشی میخواد هزار ماشاا.. به بهار گلم با این همه شیرین زبونی بلا به دور باشه ازتون راحله جون الهی که همیشه تندرست و سالم باشید.
مامان راحله
پاسخ
مرسی از لطفت ..فداااااااااااااات
مامان ندا
6 اسفند 94 1:20
سلام راحله جون خوبی عزیزم چقققد دیر به دیر میای..ولی باچه خبر خوشی اومدی مباااااارکه عزیزم انشاا.. به سلامتی.. وقربلون بهار جون شیرین زبووون
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از تبریکت دوستمممممم
مامانی گیتا جون
10 اسفند 94 8:49
ان شاا... به سلامتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اسفند 94 1:26
عزیزم ایشالاه به سلامتی و ذلخوش قربونت بشم دختر بلا و شیطون
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
هدیه
15 اسفند 94 17:46
الهییییییییییییی فداش بشمممممممممممممممممم چقدر شیرین حرف می زنه خدا حفظش کنه انشالله بارداری خوبی داشته باشید و نی نی نازتونم صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه گلم . ممنونم
نگین
21 خرداد 95 1:16
از ظرف نگین بهار راببوس