بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

داداشی داره میاد ...

1395/4/28 23:26
نویسنده : مامان راحله
1,663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .

دختر قشنگم به امید خدا فردا میریم بیمارستان که داداشی رو بیاریم خونه.  شب زایمان آدم یه حس خاصی داره . هم شوق تموم شدن انتظارش و تموم شدن سختی های بارداری . هم استرس که قراره چی بشه . البته تموم شدن این دوران شیرین با وول خوردن های نی نی هم یه کمی دلگیره. 

به هر حال این روزا رو باید بگذرونیم.

از دوستای عزیزم که این پست رو میخونن خواهش میکنم برامون دعا کنن.

دوستتون دارم. بوس

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان روژینا
29 تیر 95 9:39
ایشالا بسلامتی فارغ شی عزیز دلم، اصلا نگران نباش بزودی یه پسملی تپلی تو بغلتهبرای جفتتون آرزوی سلامتی میکنممنتظر عکسای گل پسری هستیم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت دوست خوبم
عمه فروغ
29 تیر 95 11:59
سلام راحله جونم.تبریک میگم عزیزم ان شالله که پسری بسلامتی زمینی بشه.قدمش پر خیر و برکت باشه براتون
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستم. مرسی از لطفت
مامانی
31 تیر 95 11:25
سلام عزیزم ان شاا...زیاداذیت نشدید وزایمان راحتی داشتید قدم نورسیده تونم مباررک باشه
مامان راحله
پاسخ
سلام .ممنونم دوست خوبم
مامان شهره
1 مرداد 95 2:19
سلام خانمی قدم نو رسیده مبارک خیلی خوشحال شدم این دوران را بسلامتی پشت سر کردین.از طرف من هم به بهار جون تبریک بگو
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم
قاصدک
2 مرداد 95 20:02
سلام راحله جان من خیلی دیر این پست رو خوندم ولی ایشاا... همیشه هردوشون سالم و سلامت زیر سایه پدرو مادر باشن.اگر هم امکانش هست یه عکس از داداشی بهار بذار ممنون عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام .چشم
مامان آنیسا
3 مرداد 95 8:46
ایشالا که راحت زایمان کرده باشی عزیزم حال آقا پسرمون چطوره؟
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم.خوبه خدا رو شکر
شبنم.س
3 مرداد 95 21:43
راحله جون عزیزم قدم نورسیده مبارک.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان ریحانه
4 مرداد 95 11:50
سلام راحله جونم قدم نورسیده مباااااااااااااااااااااااااااااااارک چشتون روشن چه اسم قشنگیم براش انتخاب کردید الهی که سلامت باشه جو جو کوچولوی ناز نازی بیصبرانه منتظریم تا عکساشو و بذاری و همچنین بیای و از حال و روز بهار با داداش کوچولوش برامون بگیفدای تو روی ماه نازنیناتو ببوس
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزممممممنونم از لطفت گلم
مامانی گیتا جون
4 مرداد 95 14:17
ان شاا... در پناه حق فردا نی نی کوچولوت سالم و سلامت تو بغلته