بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهار و روزئولا!!!!!!!!!!!!

1391/11/12 10:59
نویسنده : مامان راحله
2,066 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ،گلم ،عشقم

حتما از خوندن عنوان این مطلب تعجب کردی !!!!!!!!!تعجب

الان واست تعریف میکنم جریان چیه.

چند روز پیش صبح که از خواب پاشدی حس کردم یه کمی بدنت داغه. پیش خودم گفتم شاید سرما خورده و کمی تب داره حتما با کمی قطره استامینوفن خوب میشه هر چی میگذشت تب شما بیشتر میشد و بیشتر بی قراری میکردی . وقتی هم که قطره میدادم فقط برای یک ساعت آروم میشدی و دوباره به حالت قبل برمیگشتی . خیلی ترسیدم . بابایی که اومد با هم بردیمت دکتر برات دو تا آزمایش نوشت . خون و ادرار.

برای اطمینان باز یه دکتر دیگه هم رفتم که اونم گفت تبش هیچ علائمی نداره و فقط با آزمایش معلوم میشه. مگر اینکه بعد از اینکه تبش قطع بشه بدنش کهیر بزنه . وقتی از دکتر اومدیم خونه حال تو هی بدتر میشد و تبت تا 39 درجه هم رسید . من خیـــــــــــلی میترسیدم که نکنه خدای نکرده مشکل خاصی باشه. همین طور بی تابی میکردی و از سر و کول من بالا میرفتی منم گریه میکردم تا بالاخره لباس هاتو کم کردم و تو هم کم کم خوابت برد  هر 4 ساعت 15 قطره استامینوفن دادم تا صبح بشه و بریم آزمایش. چند بار تا صبح تبت رو چک کردم ولی خدا رو شکر کمتر و کمتر میشد صبح که شد دیدم بدنت پر از دونه های قرمزه .

بله شما روزئولا(یه بیماری ویروسی که نی نی های 6 تا 15 ماه میگیرن) گرفته بودی که خدا رو شکر الان خوب خوب شدی عسل مامان.اون دو شب خیلی به همه مون بد گذشت. الان که کامل خوب شدی و واسه مامانی میخندی و شیطونی میکنی  هزاااااااااااااار بار خدا رو شکر میکنم و از خدا میخوام مواظب همه ی نی نی ها باشه.آمین

حالا برو ادامه مطلب تا چند تا از عکس های خوشگلت رو ببینی .

بوس واسه دختر گلم

 

   

                         

فدای اخم کردنت بشم

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زمینی
29 بهمن 91 14:24
سلام مامان بهارجون،ممنون که بهم سر زدی،خیلی دختر نازی داری،خدا حفظش کنه

مرسی گلم
فاطمه
29 بهمن 91 18:51
سلام
خاله جون بهار خوشگلتو از طرف من ببوسش دلمون براش خ ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ل ل ل ل ل ل ل ل ی تنگ شده یه چندتا هم عکس جدید ازش بزار


سلام عزیزم ما هم دلمون واسه شما تنگ شده
چشم عکس جدید هم میذارم
راستین
30 بهمن 91 14:23
عزیزم به دختر گلت رای دادم ایشاءالله برنده بشه


مرسی گلم
مامیِ گلشید
30 بهمن 91 18:59
سلام مامانی

بهار هم 24 خرداد 91 بدنیا اومده؟
با گلشیدِ من توی یک روز بدنیا اومدن خیلی خوشحال شدم که یه دوست جدید برای گلشیدم پیدا شده
شاد باشییییییییییییییییییییید


سلام گلم بهار 23 خرداده ...
گلشیدم روببوس