بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهـــــارم 26 ماهه شد ...

1393/5/22 13:57
نویسنده : مامان راحله
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل مامان. دردونه ی من  به سلامتی 26 ماهه شدی. مبارکه گلم . اینم یک گل خوشگل کادوی 26 ماهگیت.

دختر گلم هر روز داری با نمک تر و شیرین زبون تر میشی و برای ما بیشتر و بیشتر دلبری میکنی. گاهی اوقات میای به مامان میگی : دوستت دارم و منو بوس میکنی. فدات بشم گلم.

سوره ی توحید رو به تنهایی میخونی . فقط بعضی جاهاش رو جا میندازی.

شبها گاهی برات قصه میگم که تو دل مامانی بودی و لگد میزدی . بعدش بهت میگم حالا تو تعریف کن . میگی : یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربون هیشکی نبود . بعد همون چیزایی که من برات گفتم رو به زبون شیرین خودت برام میگی و منم ذوق مرگ میشم و میچلونمت.بغل راستی راستی که چه زود گذشت اون روزهای شیرین و سخت.متنظر

رنگ آبی و قرمز و زرد و نارنجی و سبز رو قبلا بلد بودی. تازگی سیاه و سفید و صورتی رو هم بلد شدی. تشویق

چند روز پیش با میمونت دعوات شده بود . فکر کنم میمونه دستش خورده بود به کتاب شما . یه گریه ای راه انداخته بودی که نگو. زنگ زدی به خاله پشت تلفن با بغض و گریه شکایت میمونه رو میکردی که به کتابم دست زده . البته نمیدونم از چی ناراحت بودی که سر میمون بیچاره خالی کردی. قهر

وقتی میریم بیرون ماشین ها رو نگاه میکنی و میگی : مامان ببین ماشین دُندِه (گُنده) . یا مثلا یه صدای بلندی که از بیرون میاد میگی : صدا دُنده میاد .(گُنده)

چند شب پیش موقع خواب هی غر میزدی . منم خودمو زدم به خواب که شمام کم کم خوابت ببره . دیدم با خودت میگی : عـــــه . حوصلـه ندارم.

به خلال دندون هم میگی : خالِن دندون. خندونک

تیله هاتو خیلی دوست داری و مدت زیادی میشینی باهاشون بازی میکنی و سرگرمت میکنه . هر موقع پیداشون نمیکنی میگی : مامان فیله تووو ؟(تیله کو ؟) سوال

پارک هم که میبریمت با هزار دوز و کلک میاریمت بیرون . آخرش هم کلی گریه میکنی و نمیخوای بیای. ولی روابط اجتماعیت خیلی بهتر شده و با بچه ها بیشتر دوست میشی.

وقتی تو ماشین میشینیم میگی :مامان آهنگ بذار. اگه یه آهنگ معمولی بذارم با اعتراض میگی : نـــانــای بــــذااااار .

عاشق مسواک زدنی و تا میگم بهار مسواک بزنیم؟ میدویی سرتو میذاری روی بالشت منتظری تا من مسواکت رو بیارم. فعلا با آب خالی برات مسواک میزنم تا بعدا که بزرگ تر بشی برات خمیر دندون بزنم. دندون هات هم روی 16 تا متوقف شده . 8 تا بالا 8 تا پایین .

خلاصـــــــه ماجراهایی داریم با تو دختر شیطون .

پروژه ی بابای پوشک هم متاسفانه متوقف شد. چون شما خیــــلی زود به زود خودتو خیس میکردی و اصلا زمانش زیاد نمیشد. به توصیه دوستای خوب نی نی سایتی پروژه رو به چند ماه بعد موکول کردیم تا شما یه کمی بیشتر بتونی روی این قضیه کنترل داشته باشی. چون نمیخواستم زیاد اذیتت کنم تا خدای نکرده اثر منفی داشته باشه.

        

اینم بهـــار با میمون بیچاره که گفتم دعواش کرد.

بهار

نظرات (38)

**مامان آزیتا**
22 مرداد 93 18:29
سلام بهارجان ماشاالله خیلی شیرین زبونی خداتورابرای پدرومادرت نگه داره عزیزم تازه اون میمونه بااون قیافش حقش بودکه دعواش کنی اینم برای بهارجونمالبته هزارتا
مامان سمانه
22 مرداد 93 21:42
بهار نازم 26 ماهگیت مبارک فدات شم ماشا... ب این دختر شیطون بلا ک اینقد دلبره ،وای وای چ میمون بدی،،، بهار جونمو اذیت میکنه... بهار جونم ناراحت نباش عزیزم قربون شیرون زبونیات شم مامانی حتما دخمل نازمو ببوس
مامان راحله
پاسخ
فدات عزیزم
مامان کیمیا
22 مرداد 93 23:54
عزیزدلم26 ماهگیت مبارک.خانم شدی ناناز شدی ماشالله.فدای شیرین زبونی هات دخمل خوشگلم
مامان امیررضا
23 مرداد 93 1:58
سلام عزیز دلم 26 ماهگیت مبارک خانم شدی عزیزم .شیرین زبونم. مامانی کار خوبی کردی پروژه رو بزار برا موقعی که کاملا احساس کنی می خواد همکاری کنه ولی در کل باید صبور باشین اولش یکم سخته موفق باشی
مامان راحله
پاسخ
مرسی از نظرت
زهرا
23 مرداد 93 10:52
سلام عزیزم 26ماهگیت مبارک.چه بانمک با عروسکم دعوا میکنی خاله جوون؟
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
مريم
23 مرداد 93 14:43
سلام سربزن
مامان نیلوفر
23 مرداد 93 16:45
26 ماهگیت مبارک عزیزم فدای تو با شیرین زبونیات اینم یه بوووووووووووسسسسسسسس برای بهار جون
مامان منیر
24 مرداد 93 0:13
Salam azize delam mashala kheyli naz shodi bahar jonam
الهه مامان سلما
24 مرداد 93 1:13
26 ماهگیت مبارک بهار جان.. ماشالا به دخمل شیرین زبون...
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
maryam
24 مرداد 93 18:26
سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا www.tavalodesaeedeman.blogfa.com
مامان السا
25 مرداد 93 10:37
سلام گلم 26 ماهگیت مبارک
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله
مامان محمد مهدی
25 مرداد 93 16:27
سلام ان شالله خدا دختر نازتون رو براتون نگه داره
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
زهره مامان هستي
26 مرداد 93 2:33
سلام.خیلی دخمل بامزه و بانمکی دارین. خدا حفظش کنه. کلی خندیدم مطلبو خوندم
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان آزی
26 مرداد 93 14:15
بهار جان 26ماهگيت مبارك دختر ناز و شيرين مامان گلش دست شما هم درد نكنه از اين وبلاگ زيبا
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
مریم مامان آیدین
26 مرداد 93 18:11
سلام به بهار کوچولوی ناز نازی 26 ماهگیت مبارک خوشگل خانوم ماشالا چقدر هم پیشرفت داشته عروسک خانومی ایشالا زنده باشه و همیشه مایه افتخارتون
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزمممممم
مریم مامان آیدین
26 مرداد 93 18:15
دوست گلم ببخش من سفر بودم و تازه دیروز رسیدم و امروز تونستم کارامو تموم کنم ببوس این دخمل ماهتو
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله
مامان علی
26 مرداد 93 19:10
26ماهگیت مبارک جیگره خوردنی بالون حرفای خوشمزت،الهی خاله قربونش بره،جونم علی هم همیشه سر عروسکش خالی میکنه! مامانش. شماخوبی؟بهارجونم وحسابی لپش وبکش وببوسش
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . علی جونم و ببوس . مرسی که اومدی
میلاد اهورا
26 مرداد 93 22:58
سلام وب عالی داری به وب منم سر بزن مشتاق تبادل لینک
مامان راحله
پاسخ
چشم عزیزم
مامان
26 مرداد 93 23:41
مبارکت باشه عزیزم آخه این خانوم خوشگله رو چرا به زور میخوابونین ؟....حوصله نداره دیگه
مامان مهراد
27 مرداد 93 10:40
26 ماهگیت مبارک گل دختری......... چه خوب که مسواک زدنو دوست داری بهارم.... مهراد زیاد از مسواک زدن خوش نمیاد
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله . مهرادمو ببوس
مامان گل نسا
27 مرداد 93 11:32
سلام.مبارک بهار جون.خدای من بچه ها چقد زود بزرگ میشن... هزار ماشالله.
مامان سحر
27 مرداد 93 12:33
عزیزم مبارکه خانمی بلبل زبون وشیرین..
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان سحر
27 مرداد 93 12:35
خانی ممنون که بهمون سر زدین
مامانی بهار
27 مرداد 93 12:48
بهار نازم 26 ماهگیت مبارک فدات شم خوشگل من قربون کارات بشم .
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله . خدا نکنه
الهه مامان مبین
27 مرداد 93 15:46
سلام به روی ماهتون عزیز دلم .اول از همه ماهگرد دخمل نازم رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه سلامت باشه . ممنونم از اینکه به ما سر زدید گلم . یه عالمه بوس برای مادر و دخمل خوبم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جونم
الهه مامان مبین
27 مرداد 93 15:46
یه عالمه گل برای دخمل نازم
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هانا و آریا
27 مرداد 93 15:55
26 ماهگیت مبارک عزیزممم چه شیرین زبون این خانوم خوشگلههه همه کوچولوها با عروسکاشون دعوا میکنن من که کلی میخندم ،طفلک چقدر عروسکارو باید دعوا کنم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم.لطف داریآره عزیزم بیچاره عروسک ها
قاصدک
28 مرداد 93 1:04
26 ماهگیت مبارک بهار جان ای جونم میمونرو چجوریم گرفته
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان السا
28 مرداد 93 14:04
مامان زهرا
28 مرداد 93 16:42
سلام عزیزم خوبی. تبریک میگم بهارم 26ماهگیتو .الهی صد ساله شی عزیزم .ماشاالله به دخترم که داره قرآن حفظ میکنه .الهی که در پناه قرآن سلامت باشی گلم. عزیزم ببخش که دیرمیام ببینمت.آخه پسر کوچولوی من مثل شمابزرگ نشده!همش به من چسبیده . هرجامیرم باید دنبالم باشه.ولی هرموقع که فرصت کنم میام میبینمت گلم .
مامان آنیسا
29 مرداد 93 7:28
ایشالا که همیشه شاد و سالم باشی عزیز خاله
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم
مامان شهناز
29 مرداد 93 9:43
عزیزم 36 ماهگی مبارک. هزار ماشالا چقدر نازه براش اسفند بریز مامانی. پس من که الان برا شهرادم که میخنده اینقدر ذوق میکنم فکر کنم تا 34 ماه دیگه بقول شما ذوق مرگ بشم برم دیگهههههههه از طرف من بهار جونو ببوسش
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم . بهار 26 ماهه شده گلم . آره هر چی بزرگ تر میشن شیرین تر میشن
ابجی سجا
29 مرداد 93 17:06
علاقه من به تو مثل عشق ادم برفی است... تو نمیدانی اما من ذره ذره اب میشوم... میترسم از روزی که تمام شوم اما ندانی عاشقتم...
ayda
29 مرداد 93 19:54
salam doste aziz.aksaye zibai dashtim matalebo ham khondam.ejazeye link az shomaro dashtam.ma karemon sismoni takforoshi be gheymate omde hastesh bainkareton mitonin komak konin ke mamana sismoni be gheymate arzono bekharan.montazere payameton hastam azizam
نیلوفر
30 مرداد 93 13:42
فروش عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و .... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان بهار
31 مرداد 93 18:52
لپتو بکشم الهی ....شیرین زبونم ......
یاسمن
6 شهریور 93 12:41
الاااااااهی چ جیجری شده
مامان نازنین زهرا
20 شهریور 93 23:32
شما هم با اجازه اومدین به جمع دوستای ما