بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهار گامــــبو شده!!!!!!!!!!

1391/9/6 20:12
نویسنده : مامان راحله
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

بهار خوشگل من ،اولین غذایی که واست درست کردم فرنی هست که تقریبا از اول ماه 5 روزی یک بار بهت میدم. شما هم معلومه خیــــــــــــــــلی دوست داری و تند تند دست منو میگیری و قاشق رو تو دهانت میکنی.

قراره خونه مون رو تا آخر آذر عوض کنیم . بعد از اینکه جا به جا بشیم و مامانی یه کمی خیالش راحت بشه میخوام برات حریره بادوم درست کنم تا بخوری چاق و چله بشی عزیز دل مامان.

اینجا هم چند تا عکس از بهار گامبوی من!!!

چرا اینجوری نگام میکنید؟؟؟؟؟ خب دارم به به میخورم دیگه!!!

                  

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد جواد
17 آذر 91 21:35
بابا عکس داییشم بذار
ninipics
22 آذر 91 20:35
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com