بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

امروز بهار 6 ماهه شده

1391/10/9 12:23
نویسنده : مامان راحله
1,980 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااا

 

امروز بهارم 6 ماهه شده قربونت برم که هر روز شیرین تر و بامزه تر میشی عزیزم.ماچ

بهارکم، تقریبا ده روزی میشه که اومدیم خونه ی جدید . تا اومدیم اینجا چندتا کار جدید انجام میدی .

اول اینکه دو سه روزه به جای فرنی برات حریره و سوپ درست میکنم دوم اینکه وقتی کسی بهت میگه بیا بغلم اگه دوست داشته باشی دستاتو دراز میکنی تا بری بغلش، اگرهم نخوای پشتت رو بهش میکنی سوم هم اینکه تو روروئک میشینی و همه ی خونه رو زیر پا میذاری گلم.تازه یه چند ثانیه هم میتونی بدون کمک ما بشینی.

حالا بریم سراغ عکس های جدید بهار

لطفا برید ادامه ی مطلب

                 

اینم عروسک خوشگل بهاره

اینجا بهار کلاه برداری کردهقهقهه

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 18:53

سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




سلام عزیزم بهش رای دادم
خدا حفظش کنه
مینا
6 دی 91 21:55
سلام دوستم.چه فرشته نازییییییی داری.خدا حفظش کنه.
بهار خانوم انشاالله زندگیتم همیشه مثل اسمت زیبا باشه.


مررررررررررررسی عزیزم
مهسا مامان صدرا جونی
8 دی 91 0:37
هزاران ماشالله داره دخترت عزیزم.