بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بـــازم بهــــــار ...

1394/2/27 18:59
نویسنده : مامان راحله
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

بـــازم ســـــلام و صــــــد ســـــلام به دختر نــاز خودم

امروز دیگه بی مقدمه میریم سر اصل مطلب یعنی شیرین زبونی های شما دختر گلم

شبها که میخوایم بخوابیم گاهی اوقات که خوابت نمیاد برای من کلی شیرین زبونی میکنی . حالا صحبتهای چند شب پیش رو برات میذارم .

بهـار: مامان  من : جونم ؟  بهار : من یه فیل میخوام و یه گورخر تعجب من : فیل که نمیتونه بیاد تو خونه مون . چطوری از در بیاد تو ؟  بهار : من درو براش باز میکنم خندونک من :  خب اسباب بازی هاتو فیله بر میداره  بهار : نه ، میذاریمش اون بالا  من :اگه جیش داشته باشن کجا برن ؟  بهار : تو دستشویی من : شبها کجا بخوابن ؟  بهار : فیله پیش من بخوابه ، گور خره پیش بابا خندونک  به بابایی میگم تصور کن شب پیش یه گورخر بخوابی  بابا

حالا من دقیقا نمیدونم چرا از تو حیوانات به این دوتا علاقه زیادی داری .سوال

یه چیز خیلی کوچیک اندازه نخود روی شکمت هست که فکر میکنم ماه گرفتگی هست . گفتی: این چیه ؟ گفتم این یه خال هست .. با ناراحتی میگی : من خال نمیخوام .غمگین پیش خودم گفتم وای اینو دیگه کجای دلم بذارم؟ رفتم کرم آوردم زدم روش بلکی خوب بشهخسته

چند روز بود میگفتی من ازون کیفهایی میخوام که به کمرشون میکنن (کیف مدرسه) گفتیم باشه اونم برات میخریم . رفتیم تو مغازه تا برات بخریم .(همونی که عکسش تو پست قبل هست) کیف رو کولت کردم خودتو تو آینه مغازه دیدی . اصلا خوشحالیت غیر قابل وصف بود . هیجان از تو چشات میبارید . به بابایی میگفتم اون ذوقی که اونجا کردی رو به تمام دنیا نمیدم . همیشه هم به بابا  میگی منو ببر مدرسه .فدات بشم منبوس

یه روسری هست همیشه میندازم زیر پات میشینی روش خوراکی میخوری . اون وسط اتاق بود بابا هم داشت تخمه میخورد پوستاشو میریخت روی اون . تو هم روسریت رو لازم داشتی به بابا میگی : چادرمو بده . دیگه تخمه نخور دلت درد میگیره .خندونک

امروز پیاز خام میخوردی به بابایی میگی: چقدر ترشه ! بعدشم دنبال بابا میکردی به زور بهش پیاز خام بدی بخوره.

دوســـتــت دارم گـــــل زیبـــــای مـــــن

نظرات (39)

شبنم.س
27 اردیبهشت 94 20:34
ازدست شیرین زبونیهای این بچه ها.
مامان ندا
27 اردیبهشت 94 23:59
شیرین زبونیاتو قرررررربون
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه
مامان زهرا
28 اردیبهشت 94 0:46
اول البته فک کنم اولین نفر باشم. فعلا اومدم همینو بگم تا بعد بیام سر فرصت نظرمو بنویسم . شبت قشنگ عزیزم.
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . مرسی بازم بیا
شبنم.س
28 اردیبهشت 94 1:15
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________
مامان هانیه
28 اردیبهشت 94 1:29
فدای شیرین زبونی هات عزیز خاله
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
زری
28 اردیبهشت 94 4:31
هزارآفرین به بهارجون
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
28 اردیبهشت 94 10:48
خخخخخخخخخ
مامان ریحانه
28 اردیبهشت 94 11:34
فیل و گور خر وای که چقدر خندیدم حالا به قول خودت راحله جون واسه چی اینا رو میخواد حالا سرویسایی که بهشون میده با حالتره یه فیل به عمرشم نمیدید که بخواد بره تو دستشویی اما بهار مهربون میبردش به گور خر چه سرویسی داده واسه خواب اتفاقا یه خالم رو شکم نازنینه حالا نازنین فکر میکنه هر کی خال داره بزرگ شده میگه آخ جون من بزرگ شدم فدای بهارم بشم که خال نمیخواد کیف خوشملش مبااااااارک حالا خاله جون فعلا باهاش برو مهد کودک تا بعد بری مدرسه عززززززززیزم الهی قربون خانوم دکتر کوچولو که به فکر دل درد بابایش هست خاله جون مگه پیاز ترشی میخوردی که ترش بود بنده خداها بابا ها که هر چی به مذاق این وروجکا خوش نیاد نصیب اوناست راحله جون بهار گلمو خیلی ببووووووووووووس
مامان راحله
پاسخ
سلام ریحانه جون .. آره دیگه هر چی نخوره باباش باید بخوره تازه پیش گورخره هم باید بخوابه مرسی از لطفت گلم
مامان روژینا
28 اردیبهشت 94 11:48
ای جانم که تو چقد شیرینی بهارمبنده خدا بابایی که باید پیش گورخر بخوابه از دست این بچه هاااااخدا حفظش کنه ن عاشق این شیرین زبونیهاشونم
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله .. خوبه دیگه حالا یه شب هم باباش پیش گورخر بخوابه ببینه چه مزه ایه فداتتتتتتت
مهتاب مامان اشکان
28 اردیبهشت 94 11:57
الهی من فدای بهارم بشم با اون شیرین زبونیهاش. خاله آخه فیل و گورخر را میخوای چیکار؟ اشکان هم دقیقا همسن بهار بود که عاشق فیل بود الان هم دوست داره اما گورخر را بیشتر دوست داره بووووووووووووووس واسه بهار و مامان راحله جون
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جون .. اشکان جونمو ببوسسسسسسسسس
مامان فاطمه
28 اردیبهشت 94 13:22
عزیزم ماشالله به بهار با شیرین زبونی هاش
مامان مهراد
28 اردیبهشت 94 13:53
سلام. ای قربون شیرین زبونی هات برم من....این جو ر که معلومه توی حرف نمیمونی هااا! خوب بلدی چجوری گلیم خودت رو از آب بیرون بکشی. من فدای ذوق کردنت بشم که واقعا به دنیا می ارزه..
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جونی . این دختر از حالا درسته ما رو قورت میده خدا به دادمون برسه ممنون که اومدی
مامان ِ یسنا
28 اردیبهشت 94 13:57
عزیزم ... ماشالا ... ببوس شیرین عسل رو جای من
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان زهرا
28 اردیبهشت 94 18:37
الهی فدات عزیزم که هر روز با شیرین زبونی هاتون ما رو غرق شادی میکنین . فکرشو بکن فیل و گورخر بیاری خونه . حتما باغ وحش بردیش که اینقدر علاقه داره ؟؟؟ خدا حفظت کنه گلم بووس بووس
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله دختر من خیلی حیوونا رو دوست داره . حالا دیگه میخواد بیاره خونه خوشگلمو ببوس
شادی
28 اردیبهشت 94 22:28
فیل و گورخر؟؟ معلوم نیست چی تو فکرشون میگذره ! مثل همیشه دختر شیرین زبون رو ببوس.
مامان راحله
پاسخ
....
مامانی
29 اردیبهشت 94 1:08
وااااااااااااای خاله قربون شیرین زبونی هات بشم خاله مواظب فیله هم باش مخصوصا"شب
مامان مبینا
29 اردیبهشت 94 1:58
چقد با نمک وشیرین زبونی بهارجونم عاااااااااااااااااااااااااااشقتم خاله
مریم مامان آیدین
29 اردیبهشت 94 11:09
سلام راحله عزیزم ای جوووونم.....الان بهار سالمه بعد این همه شیرین زبونی چلونده نشده خوش به حال باباش که همدم به این خوبی بهار براش انتخاب کرده الهی....پیاز خام میخوره؟؟؟فدااااش بشم من...نووووش جونش عسلم
مامان راحله
پاسخ
سلام مریم جون . آره دیگه گورخر شده هووی من فدات
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 17:20
،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 17:21
ای جونم منم زمانی که بچه بوذم به مامان و بابام میگفتم برام یه پنگوئن بخرند مامانم میگه هر چی بهت میگفتیم نمیشه و اونا توی قطب هستند گوش نمیکردی فدات بشه خالهههههههههههههههههه
مامان راحله
پاسخ
آخی عزیزم لااقل خواسته ی دختر من خیلی دور از دسترس نیست ببوسش مبین گلمو
عمه فروغ
30 اردیبهشت 94 0:55
ای جوووووونم به بهار شیرین زبون ان شاا.. که همیشه شاد باشی عزیزم و دنیات پر از لحظات زیبا باشه
مامانی علی(زینب)
30 اردیبهشت 94 14:21
ای جوووون چقدر این دختر شیرین زبونه حاله گورخره چی شد ....... خخخخخخخ مبارک بابای بهار
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم .. نزدیک خونه خواهرم کنار خیابون یه مجسمه گورخره .. چند شب پیش رفته پیشش یه کمی از نزدیک نگاش کرده فعلا حالا میخوایم پولامونو جمع کنیم گورخر بخریم مرسی خاله جون که اومدی پیش ما
مامی آتریسا جون
30 اردیبهشت 94 16:15
سلام شیرین عسلی خاله عزیزم چه حیوونایی رو انتخاب کردی ، گلم راحله جون ، آتریسا هم یه ماهی هست گه به من گیر میده میگه بریم مدرسه................
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستم . حالا نمیدونن مدرسه چه مزه ای داره وگرنه گیر نمیدن برن مدرسه مرسی که اومدی
مامان tt
30 اردیبهشت 94 16:28
سلا خدا بهاری رو حفظش کنه............... و همچنین همه بچه ها رو............ به وب منم بیایید
مامان راحله
پاسخ
ان شالله . ممنون
مامانی بهار
30 اردیبهشت 94 16:50
آفرین به بهارم
بابا و مامان
30 اردیبهشت 94 16:53
الاهی من قربونت بشم شیرین زبونم
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان هدی
31 اردیبهشت 94 17:43
عزیز دلم. ماه بشی اینقدر شیرینی خااااااااااااااااااااانم. هزار ماشالله
lمامان حوریه
2 خرداد 94 22:54
الهی که خدا این دختر شیرین زبون را برات حفظ کنه
مامان راحله
پاسخ
مررررررسی
مامان مبینا
3 خرداد 94 6:55
راحله عزیز داریم ب تولد بهار کمکم نزدیک میشیمااااا جلو جلو مباااااااااااااااارک
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوستم
مامان مهدیه
3 خرداد 94 11:20
الهی قربون خانوم دکتر کوچولو که به فکر دل درد بابایش هست ماشالله دیگه اوج شیطنت و شیرین زبونیه خانوم بهار راحله جون بهار گلمو خیلی ببووووووووووووس
سما مامان فرشته ها
3 خرداد 94 17:52
سلام راحله جون ببخشيد دير سرزدم اصلا وقت نداشتم شرمندهگور خر و فيل خخخخخخخخخخخخ اووووووووه گور خر پيش بابا بخوابه گور خر بابا رو ميخورهخب بهار جونم منم از بچگى از خال بدم ميومد كيفت مباركههههههه باشه بهار خانومىآفرين بهار جونم خوب كارى كردى به بابا گفتى دلت درد ميگيره بووووووووووووووووس واسه بهار خانوم گل و مامان راحله
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینهمه مهربونیت
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:20
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
مهتاب مامان اشکان
4 خرداد 94 9:15
سلام راحله جون.یادت نره به وب ما سر بزنی
مامان راحله
پاسخ
چشم
مامان مهراد
4 خرداد 94 9:51
سلام راحله جون . مهراد تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه یه لطفی بکنی و کد 40 رو به 1000891010 بفرستی تا تعداد رای هامون بره بالا. میگا اگه تونستی موبایل آقاتون رو هم بگیر و باهاش یه پیامک بده. خوب قطره قطره جمع میشه تا برندهبشیم دیگه. یه دنیا ممنون.
مامان آنیسا
4 خرداد 94 10:58
سلام خدمت بهار عزیزم و مامان گلش خاله جون از بین این همه حیوون چرا فیل و گورخر آنیسا هم همش میگه منو ببر مدرسه میگم خداکنه موقعش که شد انقدر از مدرسه خوششون بیاد
مامان راحله
پاسخ
ان شالله
نیکتا
4 خرداد 94 17:24
سلام خاله جونم میشه یک لطف بکنید و عدد 75 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید ؟خیلی خیلی ممنونتون میشم
اقازاده
4 خرداد 94 19:32
گیلدا
5 خرداد 94 15:05
ای جان دخمل شیرین زبون میشه یک لطف بکنید و عدد 49 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید خیلی خیلی ممنونتون میشم
سما مامان فرشته ها
12 خرداد 94 10:40
سلام گلم مطلب گذاشتم نظر یادت نره