بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

یـه دنیـــا ، یـه بهـــار

1394/4/10 23:06
نویسنده : مامان راحله
816 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلام عزیز دل مامان . امیدوارم هر جا هستی خوش باشی گلم.

این روزها خیلی بیشتر مستقل شدی . از جمله کارهایی که خودت انجام میدی اینه که شورت و شلوارت رو خودت میپوشی ، کفشات رو خودت میپوشی . دستات کثیف بشه خودت میشوری البته من گاهی کمکت میکنم که با جیغ و داد شما رو به رو میشم .  مسواک هم گاهی من برات میزنم گاهی هم خودت تو دهنت این ور و اون ور میکنی . خندونک

چند شب پیش قبل از خواب میگی : به نظرم دلم درد میکنه .هیپنوتیزم

بابا از خواب بیدار شده یه کم چشاش سوزش داشت . میگی :بابا پیاز خورده .خندونک

بابا پشت در خونه در میزنه . میگم بهار درو باز کن . میگی : من دستم بنده .خسته

هر وقت بخوام برنج بپزم اول شما باید برنج رو پاک کنی .بعد باید منتظر خانوم باشم تا خوب با برنجها بازی کنه تا اجازه بده ما غذامون رو درست کنیم .اجازه اونم به زووووووورکچل

میخواستی برم باهات بازی کنم خیلی جدی میگی: بدو بیا . بدو بیا تا نخوردمت بی حوصله

دوستت دارم عشقـــــــــــــم

پسندها (21)

نظرات (35)

مامان ندا
11 تیر 94 0:37
باریک ا.. به دخمل گلمون که دیگه خااانوم شده و کارهای شخصیشو خودش انجام میده و خیییلی هم اصراااار داره که حتما خودش انجام بده آفففففرررررررین بهار جووووونمدوست دارم
مامان راحله
پاسخ
ممنونمممممممممممممم
مامانی علی(زینب)
11 تیر 94 2:24
خخخخخ خوب بدو دیگه وگرنه میاد میخورتا..... ایجانم به این شیرین زبون
زری
11 تیر 94 3:41
هزارماشالابه دخترمستقل
همراه رایانه
11 تیر 94 9:04
مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان یسنا
11 تیر 94 11:06
عزیییییییییییزم ... ببوس شیرین عسل خاله رو
مامان راحله
پاسخ
مررررررررررسی
بابا و مامان
11 تیر 94 12:02
فدات بشم که اینقده شیرین زبون و بامزه ای
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممممممممم
شبنم.س
11 تیر 94 12:09
بهارجونم عجب زبون بازه.
عمه فروغ
11 تیر 94 12:53
1000 ماشاا.. به بهار گلم که دیگه خانوم شده و خودش به تنهایی کاراش رو انجام میدهای جووووووونم به دخترک شیرین زبونخوب راست میگه راحله جون زود برو باهاش بازی کن
مامان راحله
پاسخ
چاره ای ندارم خخخخ مرسی از محبتت عزیزم
بابا و مامان
11 تیر 94 13:19
سلام عزیزم ممنونم از اینکه همیشه به ما لطف دارید دوستتون داریم خیلی زیاد فدای دختری ناز و گلم
مامان ریحانه
11 تیر 94 13:34
سلام راحله جون نماز و روزتون قبول فدای این دختر مستقل بشم که هر جور شده این استقلال رو حفظ میکنه حتی شده با جیغ و داد ای جااااااااااااااااانم مسواک زدن این وروجکا که آخر مسواک زدنه یعنی اینطوری که اینا مسواک میزنن هیچ باکتریی حق ورود به دهانشونو نداره به نظرو خوب اومده قربونش برم با این نظریاتش نازنین هر موقع آبجوش نبات هوس کنه میگه آی دلم تا یه قلوپ آبجوش رو میخورم میگه آخیش خوب شدم پوریا میگه چه آبجوش نبات شگفت انگیزی چه زود تاثیر کرد حالا ببین چقدر پیاز چشم بچه رو سوزونده که هر سوزش چشمیو به پیاز نسبت میده فدای دسته بندش بشم پس شما هم این ماجراها رو داری حالا خدا نکنه من بخوام حبوبات بردارم به محض اینکه نازنین شیشه رو ببینه میگه مامان میخوام لوبیا نخود بازی کنم خواهر تمام ظرف و ظروف کابینت و به خاطر این بازی بیرون میریزه خدا به دادمون برسه اما مهم نیست یه روزی دلتنگ همین کاراشون میشیم پس خواهر تو امنیت جونی نداری بهت پیشنهاد میکنم سریع به حرفش گوش کنی حالا من نصیحتای لازمو کردم نگی نگفتیا روی ماه و نازنین خوشگل خانومو خیلی ببوووووووووووووس
مامان راحله
پاسخ
ممنون از محبتت ریحانه جان .. نه بابا امنیت کجا بود ؟ این بچه ها بزرگ بشن چی میشن ؟
مریم مامان آیدین
11 تیر 94 14:36
عزییییزم بهار شیرین زبون و مستقل و خااااانوووووووووم خدا حفظش کنه براتون راحله گلم[ماچ
مامان راحله
پاسخ
ممنون مریم جون
مامان شهناز
11 تیر 94 18:24
ماشالا افرین بهاریه مستقل و خانوم ماشالا مامانی یه بوسش کن از طرف من
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
امیر مهدی
12 تیر 94 13:59
سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی تو هم خیلی نازی گلم.
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مرسی
مامان نیلوفر
12 تیر 94 17:22
قربون دخترمون برم که مستقل شدهمامانی چند تا بوس آبدار از بهارجونی بردار راستی راحله جون به حرفهای دخملی حتماً گوش بده و گرنه خورده میشی خخخخ
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم باشه مواظب هستم
مامان مبینا
12 تیر 94 17:36
به به بهار جون دیگه واسه خودش خانمی شده واااااااااااای راحله جون برنج پاک کردن رو نگو ک منم با مبینا هر روز برنامه دارمدیگه هر وقت خوابه من برنج رو پاک میکنم
مامان راحله
پاسخ
ببوسش عزیزمو
مامان مبینا
12 تیر 94 17:37
عاااااااااااااااااشقتم بهارم با اون شیرین زبونیات
مامان راحله
پاسخ
ممنون
ندا مامان یسنا
13 تیر 94 15:03
قربون این دختر عاقل و مستقل
مامان زهرا
13 تیر 94 23:11
سلام راحله جون .خوبی .نماز وروزتون قبول باشه .خیلی خیلی التماس دعا . هزار ماشالله به بهارم که مستقل شده. واااای راحله جون من همه جوره با محمدسام صبوری میکنم بجز کمک کردن پاک کردن برنج وحبوبات .اصلا نمیتونم تحمل کنم . ببین چقدر بهارو منتظر گذاشتی که مجبور به تهدید اونم از نوع خوردن شده شاد باشید همیشه .بوس برای بهار قشنگم . راستی عکس پروفایل بهارم خیلی قشنگه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزمممممم ... طاعات شما هم قبول .. چاره ای نیست جز صبر ممنون از اینهمه محبتت دوستم .. التماس دعا
مامان زهرا
13 تیر 94 23:13
راستی راحله عزیز ، ممنون بابت تبریک تولد محمدسام .خیلی خیلی لطف کردی عزیزم .
مامان راحله
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان مهراد
14 تیر 94 12:15
سلام. راحله جون دختر به این باسلیقه ای داری.برات برنج پاک میکنه قدرشو نمیدونی؟ ! قربون دخمری برم من...
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. آره خییییییلی بهم کمک میکنه چاره ای نیست دیگه ممنونم
مامان مهراد
14 تیر 94 12:15
خوب حالا بهار جون لباس هاشو میپوشه. مهراد که تا یه کار میگی فوری میگه دستم بندیه!
مامان راحله
پاسخ
قربونششششش
مامان هانا و آریا
14 تیر 94 13:07
سلام دوست مهربونممممم چقدر دلتنگتون میشم وقتی خیلی نمیتونم سربرنم ماشالله دختر خوشگلمون مستقل شده ای جونممممم دخمل شیرین زبون با اون ژست خوشگلش
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. خوشحالم که بازم به وب ما اومدی دوستم .. ممنون
مامان محدثه
14 تیر 94 13:13
عزیز شیرین زبونم سلامت باشییی
شادی
15 تیر 94 9:33
ای جانممممم. دیگه باید قبول کنیم که بزرگ شدن و مستقل شدن. این مستقل شدنشون هم خیلی شیرینه. ببوسش دخملی شیرین زبون.
مامان راحله
پاسخ
ممنون از لطفت گلم
مامان زهرا
16 تیر 94 13:07
عزیز دلم روزه نمازتون قبول بدو بیا تا نخوردمت
مامان راحله
پاسخ
ممنونم .. از شما هم قبول باشه .
مامان سمانه
16 تیر 94 15:38
سلام دوست جوووونم خوبی؟ چقد دلم برات تنگ شده بوداااا؟ خوبی عزیزم ماشا.... بهار جووونم که اینقد کارای جدید یاد گرفته ماشا... بهار مثل همیشه هم شیرین زبون و خوش زبون ...
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزممممممم .. مرسی از محبتت دوستم .. خییییییییلی دوستون داریم
مامان منیر
17 تیر 94 23:54
مامانی بهار
18 تیر 94 2:45
منم عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم بهار جان
زری
21 تیر 94 16:03
سلام راحله جان چرادیگه نمیاین وبم؟؟؟؟
مامان راحله
پاسخ
سلام چشم عزیزم حتما میام
بابا و مامان
23 تیر 94 13:31
مامان آزاده
23 تیر 94 19:10
ماشاالله به این دختر گل که بزرگ شده خدا حفظش کنه
مامان آنیسا
30 تیر 94 15:54
وای خاله جون نگو که بساط برنج پاک گردن مار و هم گرفتار کرده
مامان ندا
14 مرداد 94 0:39
ماشالله این وروجکاادم رودرس میدم