بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

ســــــلام ...

1394/5/29 18:19
نویسنده : مامان راحله
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به دختر خوشگلم . به عشقم . بعد از مدتی تنبلی رو گذاشتم کنار اومدم تا کمی برات بنویسم .خجالت

بعد از ماه رمضون امسال یعنی روزهای آخر تیرماه دیگه برای آخرین بار پوشکت رو باز کردم .خسته (تقریبا تو سه سال و یک ماهگی) شاید بعضی از دوستان که این مطلبو میخونن تعجب کنن که چقدر دیر ولی خب از 2 سالگی شما به این طرف دوبار خواستم بگیرمت و نشد . ولی خدا رو شکر این بار زیاد اذیتم نکردی و طی سه چهار هفته دیگه شبها هم پوشک نشدی . وقتی هم جایی جیش میکردی میگفتم کی اینجا جیش کرده ؟ میگفتی : بابا .دروغگو بابای بیچاره .قه قهه

یه بار بردمت دستشویی یه کمی جیش کردی گفتم: یه کم دیگه . گفتی: والا جیش ندارم.

کلی هم جایزه بابت این کارت گرفتی . اونم بعد از سه سال. سکوت

الان گاهی اوقات از دستت در میره و یه کمی لباست رو خیس میکنی . اونم به خاطر تنبلی که دستشویی نری . چند روز پیش پای لب تاپ نشسته بودی گفتی : مامان گفتم : بله گفتی : هیچی ، اشکال نداره . فهمیدم یه کاری کردی  اومدم دیدم یه کمی خودتو خیس کردی . منم دعوات کردم چون میدونم به خاطر اینه که حال دستشویی رفتن نداری اینجوری میکنی . بازم خدا رو شکر کابوس این پروژه هم تمام شد .

اینم خرگوشی که بابت بای بای پوشک جایزه گرفتی .

حالا یه کمی از شیرین زبونی هات بگم .

گاهی وقتا میگم بهار یه کمی دعا کن آمین بگم . میگی : خدایا یه نی نی به ما بده . فکر کنم دیگه باید دست به کار بشیم . ترسوچون واقعا عاشق نی نی هستی . وقتایی که میگم دلم درد میکنه میگی : نی نی تو دلته ؟ یا مثلا نافت رو نشونم میدی میگی : نی نی تو دلمه ، اینم دماغشه . خندونک

یه بار بهت گفته بودم اسم نی نی مون باران هست (الکی) . یه بار که ازت پرسیدم اسم نی نی مون چیه قشنگ گفتی: باران . حرف "ر" رو قشنگ تلفظ کردی . انقدر ذوق مرگ شده بودم که نگو . عین روزهایی که تازه به حرف افتاده بودی .هی ازت میخواستم تکرار کنی. البته اگه حرف "ر" وسط کلمه باشه بیشتر اوقات میتونی تلفظ کنی . اما برای اول و آخر کلمه هنوز مشکل داری .

شبها که میخوایم بخوابیم گاهی به یه بهانه هایی میخوای که چراغ رو روشن کنیم .میگی : چراغ رو روشن میکنی لفطا؟ (لطفا)خندونک

استخون مرغ دستت بوده داشتی میخوردی به یه استخون ریز رسیدی میگی: ببین خالن دندون داره . (خلال دندون)خندونک

همه ی ماشین های سمند تو خیابون رو میشناسی . از هر زاویه ای هم ببینی تشخیص میدی . دیروز به بابا میگی : زنه تو ماشین قایم شده میگه: در خودرو باز است .خوشمزه آخه یه بار از من پرسیدی اینجوری بهت گفته بودم .

اسم کوچیک عمه و مامانی و حاج آقا و خاله ها و بیشتر بچه هاشون و عمو و زن عمو و بچه های عموهات رو بلدی . (گهگاهی که حواست نیست اشتباه میگی)حتی اسم کوچیک یکی دوتا از شوهر خاله هات رو هم بلدی. میدونی چرا اینجا گفتم ؟ چون تعدادشون هزارماشالله زیاده عجیبه برام که تو اسم بیشترشون رو بلدی. خندونک

وقتایی که موبایل میخوای و بهت نمیدم هی جلوم قر میدی و میگی نی نای نای . منم دلم ضعف میره و تسلیم میشم .خندونک

اگه بابا باهات شوخی کنه و اذیتت کنه میای میگی: به بابا بگو چرا بچه مو اذیت کردی ؟

چند روزی بود سرگیجه و سردرد داشتم تا بالاخره دیشب رفتم دکتر و سرم زدم تا بهتر شدم . انقدر نگران بودی که هی میپرسیدی : خوب شدی ؟ وقتی هم زیر سرم بودم میومدی پای تخت و برام بوس میفرستادی عزیزم. فدای مهربونیت بشم گلم.

اگه بازم یادم بیاد میام برات مینویسم . البته اگه این شبکه های اجتماعی اجازه بده. دلخور

دوستت دارم یه دنیــــــااااااااااااا.

.: بهـــارم تا این لحظه ، 3 سال و 2 ماه و 6 روز سن دارد :.

پسندها (16)

نظرات (32)

شبنم.س
29 مرداد 94 20:35
راحله جون آنی منم عاشق نی نیه هی میگه کی میخریم من تنهام همه خواهر دارن من ندارم. آفرین به بهارم واسه جیش گفتنش.
مامان راحله
پاسخ
خب براش بیاردیگه . ماشالله آنیسا جونم دیگه حسابی بزرگ شده .. بچه ها چون تنهان اذیت میشن .. ببوسش عزیزمو
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
30 مرداد 94 0:58
خدا حفظش کنه گل دختر شیرین زبونو واقعا فک کنم الان وقت مناسبیه ک واسه دومی اقدام کنی من اگه ب میل خودم بودم اقدام میکردم ولی شوهرم سرسختانه مخالف بچه ی دومه
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم بهار خیلی دوست داره یه نی نی داشته باشیم . خودمونم بدمون نمیاد . ان شالله هر چی خدا بخواد
مامان مبینا
30 مرداد 94 1:07
ای جانم من فدات بشم با اون شیرین زبونیت راحله جون معلومه ک بهار جون با شیرین زبونیاش حسابی دلبری میکنهفکر کنم اکثر بچها مخصوصا دخترا توی این کارا استادن مبینا جون بعضی موقع با این سن کمش کارایی میکنه ک من اینجوری میشم
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم ...دختر آفریده شده واسه دلبری کردن.. مبینا جونمو ببوسسسسسسسسسس
مامان مبینا
30 مرداد 94 1:07
بوووووووووووووس واسه راحله جون وبهار خوشگل
عمه فروغ
30 مرداد 94 11:12
سلام راحله جون خوب هستید؟بهار گلم خوبه؟ آفرین به بهار گلم که موفق شده پوشک رو کنار بذارهان شاا.. که همیشه موفق باشی ای جووووووووونم 1000 ماشاا.. به بهار شیرین زبون و مهربون به به اسم خواهرش رو هم انتخاب کرده
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزمممممم ممنون گلم خیییییییییییلی محبت داری آره دیگه اسمش هم انتخاب شد
مامان شهره
30 مرداد 94 14:08
سلام راحله جون.فکر کنم این سری دیگه موفق شدی بهارجون از پوشک گرفتی بسلامتی الان دیگه به قول خودت باید فکر باران جون باشی....
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم آره خدا رو شکرررررررر ان شالله
مامان آمیتیس
31 مرداد 94 7:49
عزیزم آمیتیسم مثل شما عاشق نی نیه
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. شما هم دیگه باید یه فکرایی بکنیاااااااااااا
مامان عطرین
31 مرداد 94 8:41
عزیزم ماشالا به کارا و حرفاش
مامان ِ یسنا
31 مرداد 94 9:30
سلام دوستم .. خوبین عزیزم؟ تبریک میگم این موفقیت بزرگ رو بهت دوست عزیز قربون شیرین زبونیاش ببوسش شیرین عسلو جای من
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جون . مررررررررررسی از مهربونیت
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:36
الاهی من فدات بشم خوب راست می گه مامان نداره والله
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:37
قربونت بشم من ایشالاه به زودی نی نی تونم میاد
مامان راحله
پاسخ
ان شالله
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:37
فدای شیطونیا و حرف زدنات عزیز دلم
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه گلم
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:38
مامان جون یاسمنم تو همسن سن با مای بیبی خدا حافظی کرد
بابا و مامان
31 مرداد 94 13:39
گل قشنگم روزت مبارک
مامان زهرا
31 مرداد 94 18:02
سلام راحله جونم .خوبی عزیزم . خانمی خداقوت دیگه بهارجونم راستی راستی خانم شد . ماشالله به این خانم راحله جون دیگه باید دست بکار بشی برای یه نی نی دیگه . الهی که باران خانم به سلامتی قدم رنجه کنن . (الکی) آفرین به بهار باهوشم .الهی که همیشه سلامت باشی وبخندی
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . ممنون آره دیگه باید کم کم یه فکرایی بکنیم الکی نه ، راستکی
مامان آزی
31 مرداد 94 20:21
مبارک باشه پروژه سخت پوشک گیری که منم دیگه باید به فکرش بیوفتم وااای اما دیگه بهار خانم خانمی شده واسه خودش خسته نباشی مامان مهربون
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم .. حالا حالاها وقت داری نگران نباش . از من یاد بگیر
مامان مهری
1 شهریور 94 8:07
امان از شیرین زبونی های این خانوم خوشگله
مریم مامان آیدین
1 شهریور 94 11:21
سلام راحله عزیزم..خوبی دوستم قربون همه شیرین زبونی های بهار خوشگلم بشم من واااای بلاخره موفق شدی....خیییلی تبریک برای بزرگ شدن و خانوم شدن بهارت راستی ببخش نگران شدی عزیزم...سفر بودم دوستم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . خوبی مریم جون ؟ سفر خوش گذشت ؟ ممنون از محبتت عزیزم
مامان ریحانه
1 شهریور 94 15:55
راحله جون تبریک میگم بهت بالاخره بهار جونو از پوشک گرفتی اتفاقا فصل خوبی هم بود برای اینکار و اما باز بیچاره باباش از دست این بهار شیطون فدای شیرین زبونیاش بشم پس راحله جون واجب شد یه نی نی بیاری تا بهارم تنها نباشه دیگه غصه ی اسمشم نداری
مامان راحله
پاسخ
ممنون دوستم .آره بابای بیچاره ش کلی این ور و اون ور جیش میکرد ما هم میشستیم خیلی دلم میخواد نی نی بیارم ولی میترسم . دیگه هر چی خدا بخواد
مامان ریحانه
1 شهریور 94 15:56
واسه بهار نازو خوشگل و شیرین زبونم
مامان راحله
پاسخ
ممنونممممممممم
شاپرک مامی
1 شهریور 94 16:56
مامان فاطمه
1 شهریور 94 17:40
سلام گلم.مبارکه کار خیلی مهمی رو تموم کردی.موفق باشی.بهار جونم رو ببوس با این شیرین زبونیهاش.
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم. ممنون از محبتت
مامان مبینا
1 شهریور 94 18:14
مامان ندا
2 شهریور 94 0:13
تبریک راحله جووون..که بالاخره موفق شدی در پروژه بای بای پوشک... ایشاا.. نی نی جدید هم بیاد دیگه...اصل کاری دخملمونه که نی نی میخواد اسمشم انتخاب کرده..
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم چی بگم؟ هر چی خدا بخواد
مامانی
2 شهریور 94 8:43
وااای قربون حرف زدنهای نمکی بهار جوون برم راحله جوونم خسته نباشی پوشک گرفتن بچه هاکارسختیه
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ممنون . آره خدا رو شکر تموم شد
مامان فاطمه
2 شهریور 94 17:03
سلام راحله جان خوبی عزیزم ای جونم بهار شیرین زبون منم دارم مهدیارو از پوشک میگیرم خدارو شکر خوب هم کاری میکنه فکر کنم شما هم سر گرم تلگرام و لاین این شبکه هااا شدین چون خیلی قبلا فعال تر بودینواقعا داریم به این شبکه ها بد جور عادت میکنیمااااا من که سعی میکنم زیاد وقتمو پای این جور چیزا نگذرونم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . خدا رو شکر که مهدیار جونم داره با پوشک بای بای میکنه ببوسششششش در مورد شبکه های اجتماعی هم خدا رو شکر منم زیاد کارهامو نمیذارم روش ..اکثرا وقت های بیکاری .. از تنبلی زیاد اینجا نمیام
مامانی گیتا جون
3 شهریور 94 12:43
خوشبحالت من که چند وقت پیش خواستم از پوشک بگیرمش مگه شد بعد اینکه تموم خونه زدگیم رو متبرک کرد به این نتیجه رسیدم فعلا بی خیالش بشم جالب اینکه می بردمش جیش کنه یه مدت هم وایمی ستادم دریغ از یک قطره اما همین که میبردیمش تو خونه پنج دقیقه بعدش خانم استخر شنا درست می کرد .
مامان راحله
پاسخ
آخی عزیزممممم اشکال نداره حتما وقتش نیست .. تا 3 سال و نیم وقت داری غصه نخور.. به حرف مردم هم گوش نده .. ببوسششششششش
لاله
5 شهریور 94 18:28
وای چه عروسک نازی عزیزم مثل خودت خوردنیه
مامان نیلوفر
6 شهریور 94 9:48
سلام عزیزم تبریک میگم برای پروژه بای بای پوشک ولی وقتی اسمش میاد من استرس میگیرم میدونم که خیلی سخته عجب بابایی همش اینطرف اونطرف جیش میکنه خوب دیگه انشاالله به زودی خبر یه نی نی دیگه رامیشنویم هزارتا بوس برای بهارجون
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم. ان شالله که شما هم خیلی زود موفق میشی . آره این بابای بیچاره همش جیش میکردممنون از لطفت گلم
مامانی باران
7 شهریور 94 13:41
سلام ماشالا به این شیرین زبونی ها زیر سایه خدا و در کنار مامان و باباش باشه انشاالله
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
من:)
7 شهریور 94 17:55
چه دخترنازی//
مامی آتریسا جون
9 شهریور 94 15:36
بهار شیرین زبون خاله، چه جایزه ی قشنگی آفرین که دیگه از پوشک راحت شدی عزیزم وای راحله جون، آتریسا هم عاشق نی نی هاست، اینقدر دوست داره که نگو عزیزم بهار جون 3 رو رد کرده، به نظر من خیلی خوبه، اگه شرایطش باشه اقدام کنین
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ..آره خدا رو شکر راحت شدیم . در فکرش هستیم ..چشم بوس واسه آتریسا جونم