بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

سفــر بـه نصف جهــان ...

1394/6/12 15:57
نویسنده : مامان راحله
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

سفر به اصفهان به روایت تصویر ، شهریور 94

نمایی از میدون نقش جهان و مسجد امام از بالای عمارت عالی قاپو

ادامه مطلب یادت نره گلم.

فضـــای هتــل

میــدان نقـش جهــان

سـی و سـه پـل

(متاسفانه زاینده رود خشک بود و من خیلی غصه خوردمغمگین)

کلیسای وانک

 

تو این سفر همش تو ماشین میگفتی :دون دون بذار (آهنگ های تند و شاد) مرتضی تاشایی بذار(پاشایی)خندونک

عاشق آهنگ "نگران منی" مرتضی پاشایی هستی و باهاش میخونی.بوس

پسندها (9)

نظرات (26)

مامان هانیه
12 شهریور 94 16:38
سلام عزیز دلم عکس هات خیلی قشنگ اند.ایشالا همیشه به شادی و گردش باشی
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان زهره
12 شهریور 94 16:40
سلام خوشگل خانم همیشه به گردش مبینم حسابی بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه لبات خندون ودلت شاد باشه آمین
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله جونی
فاطمه ح
12 شهریور 94 16:47
بهار خاله چقدر ماه شدی گلم.ایشاا... همیشه به سفر و گردش
مامان ریحانه
12 شهریور 94 17:43
سلام راحله جون چه حال چه احوال ؟؟؟؟؟؟؟ همیشه به سفر عزیزم راستی خواهر چه بی خبر رفتی سفر هر روز میومدم وبتو میدیدم کامنتاد تایید نشده نگران شده بودم بعد پیش خودم میگفتم نکنه راحله هم رفته دنبال این تلگرام و این چیزا دیگه نی نی وبلاگو یادش رفته بازم میگفتم نه حتما رفته کاشون خلاصه خواهر امروز که دیدم به روزی خیلی خوشحال شدم و وقتی دیدم رفتی سفر اونم به نصف جهان دیگه بیشتر خوشحال شدم راحله حالا خوبه اصفهان و انتخاب کردید برا سفر ما که تابستون انگار پیشونی نوشتمون فقط سفر به شماله همیشه چند تا شهرو میگیما مثل شهر کرد و یاسوج و همدان و ....آخرش میرسیم به شمال امیدوارم که خیلی بهتون خوش گذشته باشه عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. یه کمی که درگیر تلگرام شدم خخخخخخخخخ ولی گاهی اینجا هم سر میزنم . یه کمی هم واسه تنبلیه ماهم سفرهامون تو تابستون فقط کاشونه .. عین کش تنبون میریم و برمیگردیم دیگه تصمیم جدی گرفتیم و رفتیم اصفهان . جاتون خالی خوش گذش
مامان ریحانه
12 شهریور 94 17:48
چه عکسای قشنگی و بهار نازم که به زیبایی این عکسا افزوده فداش بشم با اون عینک آفتابی که زده و قربون عشق به دون دونش برم خداییش خوب بهار برا عکس گرفتن باهات همکاری میکنه نازنین بود محال بود یکی از این عکسا رو بشه ازش بگیری روی ماه عسل طلا رو خیلی ببووووووووووووووس
مامان راحله
پاسخ
سلام ریحانه جونممممممم ممنون از لطفت عزیزممممممممم نازنینمو ببوسسسس
شبنم.س
12 شهریور 94 20:53
خوش بحالتون راحله جون. بهارم عجب خوشمل شدی دخملم.
مامان راحله
پاسخ
مررررررسی دوست خوبم
همراه رایانه
12 شهریور 94 23:20
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مامان زهرا
13 شهریور 94 17:42
سلام راحله جونم . خوبی عزیزم . همیشه به گردش وشادی . چه عکسای قشنگی بهارم گرفته بود . منم یه بار رفتم اصفهان .اون موقع که اصلا زاینده رود یه قطره آبم نداشت .زمینش ترک خورده از شدت خشکی وتشنگی واقعا دل آدم میسوزه . عزیزم همیشه خوش باشی گلم .
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستممممم پسرای گل حالشون خوبه ؟ ممنون از لطفت ان شالله خدا بهمون رحم کنه و زاینده رود هم دوباره زنده بشه .آمین
مامان زهرا
13 شهریور 94 20:31
انشاالله همیشه ب تفریح باشین گلم . بووووس
عمه فروغ
14 شهریور 94 0:26
سلام راحله جون خوب هستید؟بهار گلم خوبه؟ همیشه به شادی و گردش واقعا که اصفهان شهر زیبا و دوست داشتنی هست ولی از نظر من اصفهان بدون زاینده رود معنی داره زاینده رود مثل روح اصفان میمونه من هم از دیدن زاینده رود بی آب بسی غصه خوردم ای جووووووونم 1000 ماشاا.. به بهار قشنگم با عکس های خوشگلش ان شاا.. همیشه خوش باشی
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . ممنونم از لطفت آره واقعا بدون زاینده رود هیچ لطفی نداره ان شالله که دوباره زاینده روز زنده بشه
مامان ندا
14 شهریور 94 0:29
همیشه به گردش و شادی عزززززیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنون
مامان ِ یسنا
14 شهریور 94 8:21
همیشه به شادی و تفریح و سفر عزیزم ببوس بهار نازنین منو
مامان راحله
پاسخ
مررررررررررسی
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
14 شهریور 94 19:55
حسابی خوش گذشته ما هم چن روز پیش رفتیم دریاچه پله سطح آبش کم شده بود ینی خشک شده بود دیگه خیلی ناراحت شدم همیشه به گردش
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . متاسفانه کم آبی همه جا هست
مامان اعظم
14 شهریور 94 22:29
مامان اعظم
14 شهریور 94 22:30
چه عکسای قشنگی عزیزم. ان شالله که همیشه به سفر و شادی باشید و بهار عزیزم همیشششششششششششششه گل خنده رو لباش باشه
مامان راحله
پاسخ
ممنونمممممممممم
مامانی
15 شهریور 94 8:59
به به به سلامتی
شادی
15 شهریور 94 9:56
به سلامتی همیشه به سفر. تو این عکس انگار زاینده روز انگار آب داره؟؟؟ روزدخونه ای که توی شهر باشه وقتی آب نداشته باشه خیلی دلگیر کننده است.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم .. نه متاسفانه خشکه .من که خیلی دلم گرفت آوینا جونمو ببوسسس
مامانی
15 شهریور 94 10:09
سلام ایشالا همیشه به گردش و شادی عکسهات هم خیلی قشنگ بود بهارجوون
مامان راحله
پاسخ
سلام . ممنون از محبتت
مامان نیلوفر
15 شهریور 94 18:04
سلام عزیزم همیشه به سفر و تفریح باشید عکسها مثل همیشه عالی و زیبا هستند منم دلم خیلی هوای اصفهان را کرده اما هنوز نتونستیم بریم بهار جونو هم ببوس
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از لطفت . ایشالله قسمت بشه برید
مامان دوقلوها
16 شهریور 94 13:43
سلام راحله جون .چه عکسای خوشگلی که با وجود عروسکت زیباتر شده بودند . بوس بوس برای بهار زیبای خاله
مامان راحله
پاسخ
مرسی دوستم
مامان بهار و نگار
16 شهریور 94 18:40
عزیزم....چه عکسای خوشملی ...همیشه شاد باشی بهارعزیزم
مامان آنیسا
18 شهریور 94 9:40
به به سفر به شهر مورد علاقه ی من اصفهان نصف جهان خوب بود مامانی ؟ شما هم مثل من لذت بردین از یه شهر کم آّب با این همه سر سبری و خوش سلیقه ای بهار جونم حسابی خوش گذرونده
مامان راحله
پاسخ
جاتون خییییییییلی خالی بود عزیزم
مامان مبینا
18 شهریور 94 16:13
عکسات خیلی خوشگل شده بهار جونم منم عااااااااااااااااااااشق اصفهان هستم
مامان راحله
پاسخ
قربونت
همراه رایانه
19 شهریور 94 10:29
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
بابا و مامان
21 شهریور 94 10:40
قربونت بشم با این ژستهای قشنگت
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه عزیزمممممممم
مامی آتریسا جون
30 شهریور 94 9:47
اصفهانه دیگه خداییش قشنگه عکس های خیلی نازی گرفتی عزیزم دست مامانی درد نکنه
مامان راحله
پاسخ
فدااااااااااااات