بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بستری شدن بهار در 5 روزگی

1391/9/2 18:13
نویسنده : مامان راحله
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا یه خاطره ی بد میخوام برات تعریف کنم و اونم موضوع زردی داشتن تو و بستری شدنت تو بیمارستانه.

5 روزت که بود من و بابایی و خاله برا آزمایش زردی شما رفتیم بیمارستان و بعد از اینکه جواب آزمایش رو

گرفتیم گفتن نی نی فورا باید بستری بشه.بیلی روبین خونت 17 بود. عزیز دلم اون موقع دنیا رو سرم

خراب شد نگرانو اشک امونم نمیداد.

شما قسمت NICU بیمارستان بقیه الله بستری شدی . کار منم شده بود گریه گریه گریهگریهگریهگریه

گذاشتنت زیر نور و چشم بند واست بستن که چشمات اذیت نشه . واااای خیلی روز بدی بود . ولی شما

دختر خوبی بودی و راحت میخوابیدی فقط گاهی اوقات واسه شیر خوردن بیدار میشدی . فرداش بردنت

که ازت خون بگیرن و آزمایش کنن ببینن زردیت اومده پایین یا نه . الهی بمیرم برات کلی گریه کردی عزیز دلم.

ولی خدا رو شکر زردیت تا زیر 10 اومده بود و شما مرخص شدی .یادمه شب عید مبعث بود.

انشالله که هیچ نی نی مریض نشه و بیمارستان نره .آمین

                                                   

اینم عکس بهار با اون چشم بنده

ببین چطوری درجه رو نگه داشتی گلمقهقهه

پسندها (1)

نظرات (0)