بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

یه مروارید کوچولو..........

1391/12/30 1:11
نویسنده : مامان راحله
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهارکممممممممممم

من الان خیلی خوشحالم . میدونی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داشتم باهات بازی میکردم دیدم یه چیز سفید روی لثه ت معلومه. خوب که نگاه کردم دیدم بله. یه دندون خوشگل داره میاد بیرون.هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قربونت برم که شب عید بهمون عیدی دادی.

انار دونه دونه

دختری دارم دردونه

قشنگ و مهربونه

سه چهار روزه دخترم

گرفتار دندونه

توی دهانِ بهار

یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده

مثل طلای سفیده

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه
22 فروردین 92 13:21
سلام مامان بهار جون
وبلاگ قشنگی داری . اگر شما اجازه بدی به عنوان دوست فاطمه بهارو لینک کنم .


سلام عزیزم ممنون..... خواهش میکنم دوستم