بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهار در مسافرت....

1392/1/23 16:17
نویسنده : مامان راحله
2,349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار عزیزم.

امسال اولین مسافرت نوروزی شما بود طبق معمول هر سال هفته ی دوم عید رفتیم خونه آقاجون تا همه دور هم جمع بشیم . 5 عید رفتیم و دیروز که دوازدهم بود برگشتیم. خیلی خوش گذشت. فقط دو روز آخر شما سرماخوردی و یه کمی اذیت شدی انشالله زود خوب بشی گلم.

حالا بریم ادامه مطلب عکس های شما رو ببینیم.

 

      

      

صبح که از خواب پا شدیم دیدیم در خونه آقاجون آب میاد . رفتیم اونجا و کلی عکس گرفتیم.

فدات بشم که خواب آلوییخمیازه

اونجا خیلی هوا سرد بود . مجبور بودم اینجوری بپوشونمت گلم.

اینجا هم با بابایی و دایی رفتیم زیارت مشهد اردهال . خیلی هوا سرد بود و احتمالا شما اون شب مریض شدی.

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کودک فردا
15 فروردین 92 13:51
عکس های بهار کوچولو بسیار زیبا بود.
شاد باشید.


ممنونم
یاسمن
17 اردیبهشت 92 15:26
و منم برا اولین بار بهارجووون رو دیدم!
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
23 اردیبهشت 92 1:52
با افتخار لینک شدی عزیزم


مرررررررررررررررسی
مامان ریحانه
20 مهر 93 20:50
سلام مامانی بهار جون از این متن و عکسها فهمیدم که شما هم کاشونی هستی خیلی خوشحال شدم من مامانم اینا فین کاشونند بابا مامان شما کجا زندگی می کنند من فعلا ورامین زندگی می کنم خونواده ی همسر م ورامینی هستند خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی و از اینکه همشهری هستیم خیلی خوشحالم
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم . خوشحالم که همشهریهامو اینجا پیدا میکنم حتما میام وبت عزیزم