بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

برای بهـــــــارم...

1393/12/17 17:35
نویسنده : مامان راحله
2,546 بازدید
اشتراک گذاری

 بهـــارم ، دخــتـرم

 

بهارم دخترم از خواب برخیز شکرخندی بزن، شوری برانگیز

گل اقبال من ای غنچه ی ناز بهـــار آمد تو هم با او بیامیز 

بهــــارم دختـــرم آغـــوش وا کن که از هر گوشه ،گل آغوش وا کرد

زمستان ملال انگیز بگذشت بهاران خنده بر لب آشنا کرد

بهارم دخترم صحرا هیاهوست چمن زیر پر و بال پرستوست

کبود آسمان همرنگ دریاست کبود چشم تو زیباتر از اوست

بهارم دخترم نوروز آمد تبسم بر رخ مردم کند گل

تماشـا کن تبســـم های او را   تبسم کن که خود را گم کند گل

بهارم دخترم دست طبیعت اگراز ابــرها گوهــر ببارد

وگرازهر گلش جوشد بهاری بهــاری از تو زیباتـــر نیارد

بهارم دخترم چون خنده ی صبح امــیدی میدمـد در خنده تـــو

به چشم خویشتن میبینم از دور بهـــار دلکش آینده ی تو ! 

 

"فریدون مشیری"

این شعر رو ماهها پیش توی وبلاگت گذاشتم. الان دیدم موقع خوبیه برات آپ کنم عزیزم.

نظرات (39)

✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
15 خرداد 93 0:37
خیلی قشنگ بود... مخصوصا اینکه انگار سفارشی مخصوص بهارگلی خودمون سروده شده
بابا و مامان
15 خرداد 93 11:04
سلام ممنون که به وبلاگ ما سر میزنید ما این وبلاگو تازه درست کردیم، ما رو از راهنمایی هاتون بی بهره نکنید .
مامان راحله
پاسخ
اگه کاری از دستم بر بیاد حتما عزیزم
مامان سورنا
15 خرداد 93 15:46
سلام زنده باشی عزیزم ، من مامان سورنا هستم، بابای سورنا هم تو نوشتن مطالب کمک می کنه .
مامان راحله
پاسخ
پس بازم بهت سر میزنم
مامان شهناز
15 خرداد 93 15:48
سلام مامانی بهار ممنون بهم سر زدین خوشحال شدیم. لینکت کردم عزیزم دوست داشتی شما هم لینک کنید تا بیشتر دوست بشیم.
مامان راحله
پاسخ
چشم عزیزم
مامانی مهربون
15 خرداد 93 17:56
سلامک گلم وبلاگت خیلی قشنگه ممنونم که به وبلاگم سر زدی لطفا بازم بیا چون به امید تو دارم بازم مطالب می ذارم نظرم بهم بده ممنونم
بابايي
15 خرداد 93 21:00
شعرت خيلي قشنگ بود اصلا عالي بود مرسي مامان جون
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
صبا خاله ی ایسا
16 خرداد 93 22:57
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
مامان راحله
پاسخ
دست شاعرش درد نکنه
مامان علی
18 خرداد 93 10:09
ای جونم ماشالله،چه دخمل نازی چقدرشیرین زبون، زنده باشی گلم ممنون بهمون سرمیزنی،ایشاالله دوستای خوبی بشیم
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله جونم
قاصدک
18 خرداد 93 16:36
چه شعر قشنگی چه خوب که با اسم دخترت میزون بود
مامان پریسا
18 خرداد 93 17:36
چه شعر زیبایی ان شاء الله آینده بهار خوشگل مون مثل بهار دلکش.
شقایق
19 خرداد 93 9:10
عزیزمممم عالی بود مامان بهار ایشالا دلتون همیشه بهاری
مامان هانیه
24 خرداد 93 19:08
زیبازیبازیبافقط همینبهارهمیشه سرسبز
مامان سحر
17 تیر 93 22:47
من این شعرو از زبون یه آقایی که فوق العاده براش احترام قایلم بارها شنیدم...مرسی که تجدید خاطرات کردین...به امید امدن بهاری زیبا برای همه بچه هامون...آمین..
مامان ریحانه
17 اسفند 93 18:18
واااااااااااااااااای که چقدر زیبا بود دست مریزاد راحله جون با این انتخاب قشنگت احسنت
مامان ریحانه
17 اسفند 93 18:21
سلام راحله جون راستی مگه داری میری مشهد امام رضا ( ما کاشونیا باید حتما ذکر کنیم کدوم مشهد مامانم اینا بیشتر چهارشنبه ها کاروانی میان مشهد اردهال به من زنگ میزنه میگه من مشهدم من یه دفعه تعجب میکنم میگم مامان کی رفتی من خبردار نشدم میگه نه مادر مشهد اردهال ) دیدم سمانه جون گفته سلام ما رو به امام رضا برسون برای همین پرسیدم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . نه من این پست رو خرداد گذشته برای بهار گذاشته بودم الان رفتم آوردم صفحه اول . خدا کنه دوباره قسمتمون بشه
مامانی(برای دخترم زهرا)
17 اسفند 93 19:32
سلام عزیزم چه شعر قشنگیانشاا بازم قسمت بشه برین مشهد
مامان راحله
پاسخ
ان شالله ممنون
مامان فاطمه
17 اسفند 93 20:47
وااااااای چه شعر قشنگی بهار خوبی رو پیش رو داشته باشی به همراه خانواده بهار خانوم ناز
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزمممممم
شاپرک مامی
17 اسفند 93 21:20
اولش فک کردم خودت شاعر شدی
مامان مهدیه
18 اسفند 93 0:38
وای که چقدر زیبا بود مرسی
بابا و مامان
18 اسفند 93 0:59
خیلی شعر قشنگی بود دستت دردنکنه مامان جون
فاطمه & فائزه
18 اسفند 93 7:55
زیبا
سایبر سافت
18 اسفند 93 11:27
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت
مامان ندا
18 اسفند 93 12:57
خیلی قشنگ بود عزیزمممممممم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان زهرا
18 اسفند 93 15:26
سلام راحله جون .من اومدم نظر قبلیو تکمیل کنم دیدم یه پست جدیده .نمیدونم چرا توقسمت مطالب من نیومده بود . شعر قشنگی بود منم اول فک کردم خودت گفتی بعد دیدم آخرش اسم فریدون مشیری اومده .به هرحال شعر قشنگ وبجایی بود پیشاپیش عیدتم مبارک .همیشه سلامت وشاد باشین دوست خوبم .
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . خخخخخخخ نه بابا ما رو چه به شاعری آره خودم این شعر رو خیلی دوست دارم ممنونم از لطفت گلم
بانوی شرقی
18 اسفند 93 17:16
بید مجنون زنی است لگدکوب خواهش مرد گیس کشیده دست مرد فرمانبردار مردِ مست این است دلیل گوژپشتی بید مجنون ... { شیرکو بی کس }
اقازاده
18 اسفند 93 18:03
شعر زیادی بوددست مامانی درد نکنه
مامان بردیا اریایی
19 اسفند 93 1:37
_$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ دوووووووووووووووووووووووست دارم بهار جووووووووون
مامان محمد مهدي (مرضيه)
19 اسفند 93 8:57
سلام خدا بهار خانم رو برات حفظ كنه شعر بسيار زيبايي بود خصوصي لطفا
مامان راحله
پاسخ
سلام . ممنونم گلم چشم
ندا مامان یسنا
19 اسفند 93 10:30
عالی بود این شعر انگار واسه خود بهار ساخته شده
مامان زهرا
19 اسفند 93 11:04
احسنت به این مامان خوش سلیقه شعر خیلی قشنگی بود . واقعا با وجود بهار خانوومی فکر میکنم امسال بهار از خجالت نیاد . خوشبخت بشی ایشالله
مامان راحله
پاسخ
مرررررررسی عزیزمممممممممم
شادی
19 اسفند 93 13:20
بسیارررررر زیبااااااااااااااااا
الهه مامان مبین
19 اسفند 93 17:03
خیلی زیبا بود عزیزم خداوند مهربون دختر نازم رو برات نگه داره ( آمین )
مامان راحله
پاسخ
آمین .. ممنونم عزیز دلممممممممممم
الهه مامان مبین
19 اسفند 93 17:04
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ────────────────────▀▄▀▄▀▄▀ ──────────────────────▀▄▀
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
19 اسفند 93 18:18
عالی بود مامانی
مامان مبینا
19 اسفند 93 20:25
راحله جان سلااااااااااااااااااااااام خیلی زیبا بود بوووووووووووس واسه بهار خوشملم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلممممممم
تاپ
19 اسفند 93 20:48
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان دوقلوها (ارغوان و امیر عباس)
27 اسفند 93 13:46
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
علیرضا
28 فروردین 94 2:08
سلاملیکم شعر قشنگیه. اول که خوندم گمون کردم خودت این شعر رو گفتی !
مامان راحله
پاسخ
علیک سلام .. نه بابا شاعری کجا بود ؟