بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

روزهای پایانی سال 93

1393/12/19 18:38
نویسنده : مامان راحله
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

ســــلام ســــــلام صد تا ســــلام به بهــــــــار خوشگـــل خودم .

چند روز دیگه 33 ماهه میشی . بهت تبریک میگم عزیز دلم . ان شالله که که همیشه سلامت باشی دخترم .محبت

دیگه کم کم داریم روزهای آخر سال رو سپری میکنیم . امسال هم با همه ی فراز و نشیب هاش گذشت .متنظر خدا رو هزار بار شکر . همین که بهمون سلامتی داده باید روزی هزار بار شکرش رو بجا بیاریم. ان شالله که سال جدید هم برای همه خیر و برکت با خودش بیاره .آمین

حالا یه کمی از شیرین زبونی های دختر گلم بگم تا بخونه و لذت ببره .

یه شب من یهویی یه کمی سرگیجه گرفتم دستمو گذاشتم رو سرم گفتم سرم گیج میره . حالا ازون شب هر موقع آب میخوای دستتو میذاری به سرت میگی : سرم گیج میره آب بده بخورم .

یاد گرفتی میری روی صندلیت از آبسردکن یخچال آب بر میداری . صندلیت رو که میبری تو آشپزخونه میگم : کجا میری ؟ میگی: میرم آب پیدا کنم .خندونک

یه روز با همین آب خوردنت همه ی لباسهاتو خیس کردی بابا هم دیگه بهت اجازه نمیداد بری آب برداری . گفتی : برم آب بخورم، چاق بشم، چله بشم ، مپل بشم ، مثل یه دسته گل بشم .(از کتاب کدو قلقله زن یاد گرفتی)مثلا داشتی سر ما رو گول مال میکردی .

وقتی هم یه چیزی میخوای بهت نمیدیم میگی : یه چوچولو فَدَطاااااا( یه کوچولو فقطااااااا)اجازه

گاهی راه میری کنجد میخوری و تو خونه میریزی .گفتم دیگه بهت نمیدم گفتی : میخوام چُنجد بخورم گنام (گناه دارم).

یه بار یه صدایی تو کوچه میومد بابا داشت از پنجره نگاه میکرد رفتی به بابا میگی : بیا این ور سرما میخوری . آقاهه دعوات میکنه .

یه وقتایی یه کارهایی میکنی که حسابی عصبانیم میکنی و کاری میکنم که دوست ندارم . مثلا سر خوابیدنت چه روز چه شب بالاخره باهم دعوامون میشه تا میخوابی . یعنی بعد از همه ی قصه گفتن ها و قربون صدقه ها بالاخره باید یه داد بزنم تا راضی بشی بخوابی . یه بار کار بد کردی یکی زدم رو دستت گفتی : نزن ، خون میاد دوباره باید بریم دکتر ، دکتره آمپول میزنه .

میری حموم آب بازی میکنی . منم آخر سر میام کلی با هم حباب بازی میکنیم . با دستام برات حباب درست میکنم تو هم تو هوا میگیریشون . یه روز که رفتی حمام بعدش میگفتی : امروز یه عالمه آب بازی کردم . بعضی از کلمه ها رو که برای اولین بار به زبون میاری (مثلا همین کلمه ی یه عالمه) انقدر ذوق میکنم و بوست میکنم که نگو .بغل اینم بگم این روزها که صحبت کم آبی هست سعی میکنم تو حموم کمتر بهت آب بدم و زودتر بیارمت بیرون .

 دیشب که میخواستی بخوابی گفتی: شب بخیر مامان .گفتم : شب بخیر بهـار . گفتی : نگو شب بخیر بهار . بگو شب بخیر عزیز دلم . هر چی هم من قربون صدقه ت برم بازم تو انگار کمبود محبت داری .

دستاتو میذاری جلو چشات مثلا دوربینه به من میگی: بخند . تا ازم عکس بگیری .

تو تلویزیون ، مدرسه دیدی گفتی : من میخوام برم مدرسه ، دوستام بگن سلام ، باریک الله که نقاشی خوشگل کشیدی.خندونک

اومدی بهم میگی : مامان عــاشدِتَــم (عاشقتم) منم عـــــاشقتـــــم عـــــــــزیـــــــــزم.

برو ادامه مطلب دختر گلم .

اینجا منو کشیدی . ببین موهامو چه خوشگل کشیدی !تشویق

اسم این عروسکت رو گذاشتی : اَهی اَهی . چون بابا وقتی میخوات جای این عروسکت باهات حرف بزنه مثل کلاه قرمزی حرف میزنه .گیج

فـــــــدای تـــو عــــزیــــز دلـــــــــم

نظرات (40)

عمه فروغ
20 اسفند 93 1:39
33 ماهگیت مبارک بهار گلم ان شاا.. همیشه زنده باشی ای جووووووووونم ماشاا.. به دخترک شیرین زبون.نقاشیت هم خیلی خوشگله بهار گلم
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جونی . فدات شم
زری
20 اسفند 93 4:19
سلام راحله جون ماشالابه این دخترشیرین زبون من پیشاپیش فرارسیدن سال جدیدروبه شماوبهارجون تبریک میگم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
فاطمه & فائزه
20 اسفند 93 7:34
چ دخملیچ نقاشی قشنگیچ عروسکی شیرین زبونخب مامانی دخملی رو دعوا نتن گناه داره انشالله واسه همه سال پر خیر و برکتی باشه
مامان راحله
پاسخ
مررررررررررسی عزیزمممممممم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
20 اسفند 93 9:28
واااای عزیزم چقدر شیرین زبونی بهارخانومی گل دخترم میخواد بره چاه آب پیدا کنه راحله خوابوندن محیامم دقیقا همینطوره،دیشب اینقدر ناراحت شدم.دوس ندارم اخرین لحظه ی بیداریش با دعوا باشه.ولی واقعا هیچ رقمه نمیخوابه مگه اینکه داد بزنم
مامان راحله
پاسخ
آره بابا .. همچین میگه آب پیدا کنم فکر میکنی الان میخواد زمینو بکنه به آب برسه به قول شما آدم نمیخواد کار به اینجا بکشه ولی چیکار کنم خب ؟ دیشب به زور ساعت 1 خوابیده محیا جونمو ببوسسسسسسسسسس
مامان ریحانه
20 اسفند 93 12:21
ای جاااااااااااانم شیرین زبونم راحله جون حالا خوبه روبروش آب قند نخوردی که دیگه کارت در اومده بود وهمیشه ازت آب قند میخواست الهههههههههی ببین این وروجکا چه جور دل ما رو به رحم میارن وای راخحله جون منم یه وقتایی که از دست نازنین عصبانی میشم میزنم رودستش اما بعدا خودم عذاب وجدان میگیرم فداش بشم من خوبب مامانش بچم میخواد یه شب به خیر شیک تحویلش بدی
مامان راحله
پاسخ
خب چیکار کنم عزیزم ؟ خیلی هم با دلش راه بیام که دیگه کارم زاره محبورم کاری بکنم که نباید ... مرسی که اومدی پیشمون گلم
مامان ندا
20 اسفند 93 12:26
ای جووووونم چقدر ناز خوابیده بهار جونم به عشق خوندن شیرین زبونیات هر پست رو چندبار میخونم و قربون صدقه ت میرم عززززززیزم یه عالمه بووووووس
مامان راحله
پاسخ
مررررررسی خاله جونی
مامان ریحانه
20 اسفند 93 12:27
قربون دخملمون که میخواد آب بخوره چاق بشه چله بشه ای کاش اب انقدر شما روچاق وچله میکرد من فدات بشم که میخوای بری مدرسه دوستات بگن سلام حتما هم میگن نقاشیت خوشگله چون خیلی خوشگل کشیدی عزیز دل خاله ببین چه معصومانه خوابیدیه جیگر طلا بوس برای فرشته کوچولوی خودم
مامان راحله
پاسخ
سلام ریحانه جون .. ممنون که انقدر به ما لطف داری گلم
مریم مامان آیدین
20 اسفند 93 13:30
سلام راحله جون...خوبی دوستم 33 ماهگی بهارم پیشاپیش مبارک عزیــــــــــــزم الهی....اول از همه چه خوشگل نقاشی میکشه و چه خوشگل مامانشو کشیده....عااالی بود قربون شیرین زبونی هاشم برم من.....گنام!! بهش بگو بهار جونم عاشدتم الهی با این شیرین زبونی ها هرروز در حال ماچ و بوسه خانوادگی باشین و روزهاتون زیباتر از روز فبل باشه
مامان راحله
پاسخ
سلام مریم جون . مرررررررررررسی عزیز دلمممممم منم آرزو میکنم شما همیشه ساد باشید
شبنم.س
20 اسفند 93 13:32
راحله جون عزیزم اول ازهمه پیشاپیش عیدتون مبارک. آفرین به بهارجون هنرمندم بانقاشی خوشگلش،دوستت دارم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . منم به شما تبریک میگم . ما هم شما رو دوست داریم
مامانی علی(زینب)
20 اسفند 93 15:04
وای من قربون این بهار خانوم بشم که اینقدر شیرین زبونه.بهار جووووونم پیشاپیش بهارت مبارک چقدر اسمت قشنگه عزیزم.انشااله همیشه روزات بهاری باشه
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جون . شما همیشه به ما لطف داری
مامانی(برای دخترم زهرا)
20 اسفند 93 15:08
سلام بهار گلی هزار ماشاا چه نقاشی خوشگلیحالا خوبه راحله جون شما ی داد کوچولو میزنی من که فک کنم همسایه ها گمون میکنن بلند گو قورت دادم بس مجبورم هوار بکشم تا دخملی گوش بکنهخدا برای هم نگهتون داره انشاا صد سال سالم زندگی کنین
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون پس من به خودم امیدوار باشم خدا حفظش کنه دختر گلت رو
مامان زهرا
20 اسفند 93 15:44
سلام به دختر خوشگل . عزیزم دیگه اگه حالمونم بد بشه نباید جلوی بچه ها نشون بدیم . بهارم مگه آب گم شده که تو داری پیداش میکنی . آخ که من چقدر عاشق این داستان کدو قلقله زنم .تموم بچگی امیررضا با این قصه گذشت .راحله میگم الان داری از بهار تعریف میکنی من یاد بچگی امیررضام میفتم .احتمالا خاطرات محمد سام با بچه بعدیت باشه . چکارکنه بچم وقتی بهش اجازه نمیدی مجبور میشه فریبتون بده من عاشق این گنام گفتناتم .باید ازنزدیک بهم بگی تا بچلونمت .عجالتا راحله جون به شما که میگه از طرف من حسابی بچلونش . چه نقاشی قشنگی .قربون خوابیدنت برم .عسلم .
مامان راحله
پاسخ
سلاااااااااااام دوستم . بهارم این کدو قلقله زن رو خییییلی دوست داره باشه این دفعه یه کمی بیشتر میچلونمش مرسی عزیزممممممم
مامان ندا
20 اسفند 93 16:09
سلام راحله جون ..بهار عزیزم 33ماهگیت مبارک باشه گلممممممممم..واااای از این شیرین زبون من چقد دیگه باید صبر کنم تا یاس منم مثل شما اینجور شیرین زبونی کنه منکه دلم اب میشه تا اونموقع
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مثل برق و باد این روزها میگذره . ببوسش عزیزمو
مامان زهرا
20 اسفند 93 16:54
به به بهار خانووم گل 33ماهگیت مبارک گلم . هزاااار ماشالله به این زبون . اگه این زبون و نداشتن که ما یک روز نگه نمیداشتیمشون خدا حفظش کنه .
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم واقعا با این زبون خودشونو تو دل همه جا میکنن
مامان مهدیه
20 اسفند 93 17:45
ای جاااااانم بهار شیرین زبون...... نقاشیتم خوشگل شده....انشالله خوب و شاد وسلامت باشین
مامان الهام
20 اسفند 93 18:34
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
اقازاده
20 اسفند 93 18:57
33 ماهگیت مبارک
مامان زهرا
20 اسفند 93 20:41
راسستی 33ماهگیت مبارک بهارم الهی 33ساله شی ،
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥ نیکتا ♥
21 اسفند 93 15:20
33 مبارک باااااشههههههههه عزیزم راستی خاله جون نوروزتون پیشاپیش مبارک! به منم سر بزنید اپم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم . چشم
مامان پریسا جوووووون
21 اسفند 93 15:50
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتمون ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 149 مامان سایتش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
مامان ندا
21 اسفند 93 15:59
33ماهگیت مبارک ماشالله این بچه هامثل بلبل میمونن حرفهایی میزنن که ادم شاخ درمیاره
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممممممممم
مينا مامان اميرعلي
21 اسفند 93 16:02
عــاشدِتَــم بهار جووووووون ماشالله به اينهمه شيرين زبوني دختر...
مامان مبینا
21 اسفند 93 17:16
راحله جون سلااااااام ماهگرد بهار خوشملم مبااااارک ایشالله جشن 100سالگیش. بهار من واسه خودش نمکدونیه با این شیرین زبونیاش اونجا ک گفته اب بخورم چاق وچله بشم خیلی با حال بود مامانی از طرف من بهار رو ببوسش
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزممممممم ... مرسی گلم . چشممممم
شادی
21 اسفند 93 21:23
مامان ِ یسنا
21 اسفند 93 23:10
سلام دوستم... شرمنده دیر اومدم . چند روز نیومدم نت
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. مرسی که به ما سر میزنی
مامان ِ یسنا
21 اسفند 93 23:56
پیشاپیش 33 ماهگیت مبارک باشه عزیزم قربون شیرین زبونیاش ... خب بچم میخواد آب پیدا کنه .. ای جانم ...چه نقاشی خوشگلی ... اهی اهیتم خیلی باحاله... الهی همیشه سالم و سلامت باشه ببوس فرشته کوچولوتُ که اینقد ناز خوابیده
مامان راحله
پاسخ
بابت همه چیز ممنونمممممممممم
بابا و مامان
22 اسفند 93 2:08
سلام عزیزم 33 ماهگیت مبارک قربونت بشم با اون شیرین زبونیات دوستت دارم و ارزو می کنم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم عکسهات هم مثل همیشه ماه ماه
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووون
مامان زهرا
22 اسفند 93 2:47
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ گل برای گل
مامان امیرحسین
22 اسفند 93 22:18
مبارک باشه 33 ماهگی دخترمون آخ که شیرین زبونیهاشون چه حالی داره مخصوصا زمانی که کلمه یا اصطلاح بزرگونه ای رو اولین بار میگن در پناه حضرت زهرا(س) سال خوبی رو براتون آرزو میکنم دوست من
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم لطف داری ... شمام سال خوبی داشته باشید
مجله توت فرنگی(مامان علیرضا)
23 اسفند 93 1:05
سلام عزیزم . ممنون از کامنت زیبات . 33 ماهگی دختر مبارک باشه . ماشالله هر چی بزرگتر میشن . شیرین زبونیاشون هم بیشتر میشه . خدا حفظش کنه و زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه. ان شالله همیشه سلامت وشادو خوشبخت کنارهم زندگی کنید عزیزم سالی پر ار عشق و مهر و آرامش براتون آرزو می کنم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم . شما لطف داری منم سال خوبی رو برای شما آرزو میکنم
زری
23 اسفند 93 9:23
بهارجونم ۳۳ماهگیت مبارک
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:48
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
مامان راحله
پاسخ
سال نو شمام پیشاپیش مبارککککک
مامان کیان
23 اسفند 93 12:10
ای جاااااااااااااااانم عسل مسل زنده باشی خدا برای مامان بابات نگهت داره
مامی آتریسا جون
23 اسفند 93 16:02
33 ماهه شدنت مبارک باشه بهـــار خانووووومی فدای نقاشی کشیدن شما بشم منخیلی خوبه که نقاشی میکشی عزیزمآتریسایی هم خیلی نقاشی دوست داره
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جوووووووون .. آتریسا جونمو ببوسسسس
♥ نیکتا ♥
23 اسفند 93 16:20
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سلام خاله جونی به منم سر بزنید.
مامان هانا و آریا
24 اسفند 93 14:42
سلااااااام به دوست خوبم و بهارجونم بهار عزیزم 33 ماهگیت مبارک
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
مامان هانا و آریا
24 اسفند 93 14:43
فداااای شیرین زبونیات عسل خانوم
مامان هانیه
26 اسفند 93 1:47
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن
مامان راحله
پاسخ
مرسی .. چشم
دایی جون
1 فروردین 94 10:33
درخت های دلم بی تو شکوفه نمیکنند... بهار من بهارت مبارک.
ثمره مامان حوا
4 فروردین 94 21:24
عزیزم با اون زبونت..بوووووووووووووس منم عاشدت شدم عسل خانم