بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

15 ماهگی بهار...

1392/6/24 0:18
نویسنده : مامان راحله
1,631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. خوشگل مامان .امروز 24 شهریور 92 هست.

15 ماهگیت مباااااااااارککککککککککک.

  

میدونی چرا خوشحالم و 15 ماهگیت انقدر برام مهمه؟ چون امروز شما رسماٌ راه افتادی.

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عزیزم امروز کلی تو خونه قدم زدی و من لذت بردم. خودت از زمین پا میشی و راه میری.

خیلی منتظر همچین روزی بودم.خدایا شکرت.

کارهای دیگه هم یاد گرفتی. مثلا خودت میری رو صندلیت و میای پایین. تازگی چنگال میدم دستت خودت میوه رو برمیداری میخوری. اعضای بدنت رو تقریبا میشناسی.صدای کلاغ رو خیلی بامزه درمیاری.

وقتی غذات تموم میشه میگم بگو الهی شکر ،دستاتو رو به آسمون میکنی.

وخیییییییییییلی کارهای بامزه ی دیگه. ماشالله به دختر قشنگم.

بازم میام از کارهات برات میگم.راستی الان 8 تا دندون داری.

دوستت دارم گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ندا
25 شهریور 92 13:57
15 ماهگی مبارک شیرین خانم


ممنون عزیزم
ندا
25 شهریور 92 16:09
واااااااااااااای آفرین به این دختر باهوش و ناز
هزار ماشالا
15 ماهگیتم مبارک فرشته ناز


مرسی خاله جون
فاطمه خاله حورا
26 شهریور 92 16:20
آفرین به بهار گلم که اینقدر باهوشه.راستی 15 ماهگیتم مبارک فرشته آسمونخیلی دوست دارم عزیزماز همین جا هزار تا بوس برات می فرستم


مرسی خاله جون
مامان خزان
27 شهریور 92 23:40






مامان آرتین
29 شهریور 92 13:34
15ماهگیت مبارک خاله
دوستت دارم گلم.


مرسی خاله جونم
لیلا
2 مهر 92 13:58
15 ماهگیت مبارک عزیز دلم...من شما را لینک کردم...

ممنون گلم
ياسمن
8 مهر 92 8:50
سلام خوشجل خانم... خوب بزرگ شديا!

ايشالا بزرگ كه شدي با كمك مامان وبابا قدماي بزرگ وبزرگتر برداري


مرسی که سرزدی
آرتین نابغه کوچک
15 مهر 92 23:52
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید دوست جونم روزت مبارک
آرتین نابغه کوچک
29 مهر 92 14:40
اتل متل پاورچین دستمال آبی ورچین بیا بیا تماشا بیا به دیدن ما بیا به دیدن ما
مامان آیسو وآیسا
20 آبان 92 18:54
شما هم گل دخمل نازی دارینماشما رو لینک کردیم شما هم مارولینک کنید
مامان راحله
پاسخ
مرسی .ولی متاسفانه آدرس وبلاگتون رو نذاشتیدکه لینک کنم