بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

اومدم از تو بگم بهارم....

1392/9/4 16:10
نویسنده : مامان راحله
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...خوبی مامانی؟ امروز اومدم کمی از کارها و شیطنت هات برات بگم.

الان شما 17 ماه و 11 روزته . 11 تا هم دندون کوچولو خوشگل داری.

کتاب می می نی رو برات گرفتم برمیداری میگی می می می (می می نی) .توی کتاب عکس کبریت هست میگی : دا (داغ) ... به چایی هم میگی دا (داغ)

میشینی روی پاهات میزنی و از خودت صدا در میاری .. یعنی اتل متل توتوله .

ازت میپرسم ببعی میگه ؟؟؟؟ بَ بَ  

عاشق انگوری ... بهش میگی : اَنو 

نون هم خیلی دوست داری ...وقتی نون میخوای میگی : نو

گوشی رو برمیداری میگی : اَدو (الو)

به خرسی میگی : دی دی

عکس بچه ها رو که میبینی میگی : نی نی ..یکی نیست بگه خودت هنوز نی نی هستی عزیزمممممم

فلش کارتهای بن بن بن رو بلدی ... عکس گاو رو که میبینی میگی : ماااااااااااااااا عکس جوجه رو میبینی میگی : جی جی عکس گل ، آب ، تاب ، دست ، مامان ، بابا ، توپ ،نان رو تا الان بلدی نشون بدی.

مداد رو برمیداری و مثلا نقاشی میکشی.. بهت میگم چشم چشم ؟ میگی : اَبو (دوابرو)

یه سره سر کابینت هایی و من نمیدونم باید چیکار کنم ؟چشم

راستی چند وقت دیگه واکسن 18 ماهگی داری و من از الان نگرانمنگران انشالله که به خوبی بگذره.

دوستت دارم دختر گلم . برای سلامتیت همیشه دعا میکنم . بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عاطفه
5 آذر 92 22:52
ای جان.دخمل نازی داری.خدا حفظش کنه. ممنون که سر زدی و نظر دادی
ژينا
7 آذر 92 17:25
واااااااااااييييييييييييييي هزار ماشالا اين لباسها چقدر بهش ميان براش اسپند دود كن خدا حفظش كنه بهار كوچولو رو
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
ندا
9 آذر 92 0:56
ای جااان دلم فدای خودش و شیرین زبونی هاش بشم من عزیزم نگران واکنش نباش ایشالا این آخریم به خیر می گذره ههههههههههههههه نمی دونم چرا کابینت واسه بچه ها خیلی جالبه همه اونایی که بچه به سن بهار دارن در کابینتهاشونو با طنابی نخی چیزی بستن از طرف من بهار خوشگلم روببوس راستی پیشاپیش یک سال و نیمیت مبارککک عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ندا
12 آذر 92 11:31
جوجوی شیرین زبون خدا نگهدارش باشه
قاصدک
12 آذر 92 13:45
ای جانم. چقدر لذت بخشه. انشالله همیشه در سلامت کامل باشیه.
هفت دقیقه
13 آذر 92 14:20
ای جانم چه قد توپول و خوشگل ده دقیقه ست دنبال قسمت کامنت گذاشتن میگردم تا پیشداش کردم
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 9:30
لینکمون کن دیگه مامانیبرا بهار جوووونم
مامان راحله
پاسخ
عزیزم آدرست رو که نذاشتی
خاله ادریس :)
25 آذر 92 0:18
نی نی نازی داری توی نی نی گپ تائید کنم عزیزم نی نی تونو از راه دور میبوسم راستی بهم سر بزن