بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

شیرین زبونی بهار....

1392/9/21 0:12
نویسنده : مامان راحله
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی ...امروز 21 آذر 92 هست.

صبح یه کمی کار داشتم   شما رو گذاشتم پای لب تاب و برات اَبودَ (عموپورنگ) گذاشتم.. بعدش بردمت حموم . گذاشتم یه کمی آب بازی کنی تا خودم کارهامو انجام بدم .بعد که از آب بازی خسته شدی صدام کردی.

من:جانم؟

بهار: لالا

من:لالا میاد؟

بهار: اَمی (شیر)

من:باشه عزیزم ..نمیدونی چقدر دلم برات ضعف رفت.

اینجوری بهم فهموندی میخوای شیر بخوری لالا کنی.

من معمولا وقتی میخوام بخوابونمت در اتاق رو میبندم تا سروصدا اذیتت نکنه. امروز در باز بود. خودت درو بستی و اومدی کنارم لالا کردی.

تو خونه همش تکرار میکنی .عمه، عمو، دایی ......

سعی میکنی کلمات رو درست تلفظ کنی . از وقتی با کارت های بن بن بن باهات کار میکنم کلمات رو بهتر یاد میگیری.

بهت میگم بهار مامانی رو چندتا دوست داری میگی: دوتا

اسمتو بلدی وعکس هات رو که میبینی میگی: بها (بهار)

بهت میگم پیرزن شو.. دستات رو میذاری پشت کمرت و دولا دولا راه میری. قهقهه

این کاراها رو که انجام میدی میخوام درسته قورتت بدم عزیزممممممممممممممم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فاطمه
24 آذر 92 12:34
ماشالله بهار خانم . منم بن بن بن 1 رو خیلی وقت پیشا واسه فاطمه خریدم . ولی اینگار دیگه نیست تو بازار . شما تا چندشو داری؟
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم.ازبهار مقدماتیه . دنبال بقیه ش هنوز نرفتم
الهام مامان یسنا
24 آذر 92 17:33
ماشالله دختر شیرین زبون.