بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهار چیکارا میکنه؟؟؟؟؟

1392/10/15 18:30
نویسنده : مامان راحله
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم،گلم،عشقم،جوووووووووووونم

امروز 15 دی 92 هست.

میخوای بدونی چه کارهایی جدیدا انجام میدی؟

امروز قبل از اذان ظهر آقاهه داشت تو تلویزیون دعا میکرد دیدم تو دستات رو میبری بالا میگی: آمی (آمین)

بهت میگم بهار نانای کن ... خودت میخونی نانا نای ، نانا نای و دستاتو میچرخونی . من و بابایی هم قند تو دلمون آب میشه.

فلش کارتهای بَن بِن بُن رو که شامل 30 تا کارت میشه کامل یاد گرفتی و اسم همه شون رو بلدی  بعضی از اسم ها رو کامل میگی بعضی رو هم به زبون خودت ... هر روز هم تکرار میکنی و خسته نمیشی. انشالله کارت های بعدیش رو هم برات تهیه میکنیم.

میری سر یخچال و میگی : دوو (دوغ) از بس دوست داری.

دست و پا شکسته همه حرفی میزنی .

هر موقع من مسواک میزنم تو هم به مسواکت اشاره میکنی که بهت بدم و با من مسواک میزنی.

خلاصه خبر نداری که با این شیرین زبونی ها و شیرین کاری هات دل مارو بردی اساسی.

عزیز دلم انشالله همیشه سالم و سلامت در کنار من و بابایی باشی.آمین

 

پسندها (1)

نظرات (9)

خاله
15 دی 92 22:20
الهی که خاله فدات بشه عزیزم.خیلی دلم برات تنگ شده بهار.به مامان بگو پاشو بریم خونه خاله من دلم تنگ شده واسه خاله
مامان امیررضا
16 دی 92 2:11
عزیزم ماشالله خانمی شدی
مامان ندا
17 دی 92 20:18
شیرین زبون هوارتا بوس برای تو
قاصدک
18 دی 92 9:47
سلام عزیزم. ای جانم ماشالله. معلوم که خیلی باهوش. همیشه لباش خندون باشه . من شنبه زایمانم برام خیلی دعا کن
مامان ابوالفضل وفاطمه زهرا
18 دی 92 18:45
سلام مامان بهار . ممنون از پاسختون . انشا الله 120 بهار در کنا بهار باشید .
مامان فاطمه
21 دی 92 21:57
ماشالله دیگه خانمی شده واسه خودش بهارمون .
مریم مامان بهار
21 دی 92 23:29
ماشالله بهار خانم
مامان یه بهار خوشگل
24 بهمن 92 17:26
سلام گلم .بهار ناز خوبه .ادرس وب ما عوض شده دیگه به اومن ادرس نرو .ممن.ن بهارجونو ببوس