بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

یلدات مبارک بهارم......

1392/9/30 16:24
نویسنده : مامان راحله
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی ...امروز شنبه 30 آذر 92 هست.

تو مطلب قبلی روز 5 شنبه برات نوشتم که واکسن زدیم و حالت خوبه ولی متاسفانه 5 شنبه شب حالت خیلی بد شد و ما خیلی نگران شدیم . درجه ی تبت بالا رفته بود و درد پات هم بیشتر شده بود و این ماجرا تا امروز شنبه ادامه داشت . دیروز رفتیم دکتر .دکتر هم گفت فعلا داروهاش رو بهش بده اگه بهتر نشد باید یک سری آزمایش بده ولی خدا رو شکرررررررر امروز خیلی بهتر بودی و از صبح که بیدار شدی دیگه تب نکردی. امیدوارم دیگه بدتر نشی ...وقتی مریض میشی قدر سلامتیت رو بیشتر میدونم و خدا خدا میکنم خوب بشی و پاشی برام شیطونی کنی. از خدا میخوام هیچ بچه ای رو مریض نکنه و همه ی بچه های مریض رو شفا بده . آمین

راستی امشب شب یلداست و ما قراره بریم خونه مامانی .

انشالله عمرت به بلندی یلدا و به شیرینی هندونه ی  شب یلدا باشه دختر قشنگم. دوستت دارم.

پسندها (1)

نظرات (9)

قاصدک
30 آذر 92 16:39
سلام به مامان بهار. منم با شما هم نظرم. با اینکه هنوز نی نیمون بدنیا نیومده ولی دیروز که تکون نمیخورد تازه قدر تموم تکوناشو دونستم چون واقعا نگران شدم. انشاءلله هیچوقت هم بهار شما هم تمام بهارای زندگی آدما مریض نشن
مامان راحله
پاسخ
انشالله
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 دی 92 21:00
یلداتون مبارک با آرزوی سلامتی برای بهار قندولک
عاطفه
3 دی 92 0:06
یلدات مبارک بهار کوچولودختر نانازی مرسی که بهمون سر زدید
فاطمه(مامان متین)
4 دی 92 1:15
ممنون که به وبلاگمون سر زدید اگر با تبادل لین موافق بودید یه خبر کوچولو کافیه
ندا
4 دی 92 23:37
یلدات مبارک عزیز دلم خدا رو شکر که حال دخترمون خوب شده بووووس به روی ماهش
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزممممممم
خاله حورا
7 دی 92 0:16
یلداااااااااایت مبارک عزیزم.امیدوارم 120ساله بشی.انشاا... دوست دارم عزیزم
مریم مامان بهار
7 دی 92 1:38
سلام بهار جون سلام مامان بهار ممنون که به خونه ما سر زدید از اینکه با یه مامانی که دختری هم اسم دخترم داره آشنا میشم خوشحالم وب زیبایی دارید امیدوارم بهار خانم همواره شاد و سلامت باشه و عمرش یلدایی و سایه شما همواره براش مستدام بازم به ما سر بزنید
مریم مامان بهار
8 دی 92 14:28
منم لینکتون کردم فقط لطفا مارو با عنوان بهانه ما بهار لینک کنید
مامان راحله
پاسخ
باشه چشم
خاله ی ادریس :)
11 دی 92 16:53
مرسی ک سر زدی راستی حواسم به چت که زدی نبود ببخشید بها رو ببوس حیل نازه خدا نگه داره