بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهار داره ترک میکنه...

1392/12/2 14:04
نویسنده : مامان راحله
1,874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. الان که دارم این مطلب رو مینویسم اصلا حالم خوب نیست . ناراحت مدتیه خوب غذا نمیخوری و وزنت کم شده .. میخواستم از شیر بگیرمت ولی هی امروز و فردا میکردم چون میترسیدم .. آخه فقط با شیرخوردن میخوابیدی . ولی دیروز دیگه تصمیم گرفتم این کارو بکنم . یعنی شما دقیقا از روز اول اسفند 92 دیگه شیر نمیخوری ..خلاصه می می با کمی چسب و سس گوجه اوخ شد  در طول روز که حالت خوبه و بازی میکنی زیاد اذیت نمیشی .گاهی سراغش رو میگیری و وقتی بهت میگم اوخ شده میری دنبال بازیت . ولی موقعی که خوابت میاد خیلی اذیت میشی . دیشب تا بعد از ساعت 1 هم بیدار بودی و گریه میکردی تا بالاخره توی پتو تابت دادیم تا خوابت برد خواب وسط روزت هم پای تلویزیون ... همین الان هم با کلی گریه پای تی وی خوابت برده  عزیز دلم منو ببخش ولی چاره ای نیست باید هر دومون تحمل کنیم. دیروز کلی گریه کردم. حس میکردم میخوان تو رو از من جدا کنن خدایا کی این روزا تموم میشه تا تو عادت کنی؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (11)

مریم مامان بهار
2 اسفند 92 23:22
انگار برای ما مادرا سخت تره این کار.......... ما هم به زودی باید جدا شیم احساستو خوب فهمیدم
سمانه مامان بهار
3 اسفند 92 14:45
آخيييييي عزيزم، من كه فكر ميكنم وابستگي ما مامان ها از بچه ها بيشتره، منم بدجور عادت كردم بهارو بگيرم تو بغلمو بهش شير بدم حتي اگه سير باشه اوليديگه كاريش نميشه كرد، اينم يكي ديگه از قانون هاي طبيعته، فقط بايد به اين دل خوش كنيم كه يه نو زاد كوچولو از شيره وجود ما بزرگ شد.
مامان راحله
پاسخ
ممنون دوست خوبم که به ما سر زدی
mahtab
3 اسفند 92 15:43
خوب حستونو میفهمم براتون دعا میکنم اصلا حس منفی نداشته باشین به این موضوع چون بچه ها خوب میفهمن و بیشتر اذیت میکنن و اذیت میشن با قاطعیت پیش بروید
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بهار
3 اسفند 92 19:13
نمیدونم چی بگم تا حالا این حسو تجربه نکردم . ولی این حسو تجربه کردم که وقتی غذا نمیخورن ادم چه زجری میکشه
مامان راحله
پاسخ
اگه شیر خودت رو میخوره بالاخره تجربه میکنی
مامان گلشيد
5 اسفند 92 13:54
نازي گلم دلش ايشي مامانش و ميخواد
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
5 اسفند 92 22:25
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
مامان امیررضا
8 اسفند 92 1:38
سلام مامانی آخی عزیزم خیلی سخته منم بعضی روزها می گم دیگه باید بگیرمش از شیر ولی دوباره دلم نمیاد امیررضا هم فقط با شیر می خوابه و از این می ترسم که چه جور بخوابونمش انشالله این روزهای سختتون هم زودتر بگذره و عادت کنین
مامان راحله
پاسخ
انشالله ..ممنون عزیزم
ندا مامان یسنا
12 اسفند 92 12:26
عزیزم .باورتون میشه دختر منم همینطور بود اما طاقت نیوردمو و بهش شیر دادم .خدا بهتون صبر بده تا بتونین از شیر بگیرینش
مامان راحله
پاسخ
ولی من طاقت آوردم خدا رو شکرالان خییییییلی بهتر شده
ندا
12 اسفند 92 20:57
ای جان دلم ، فداش بشم ، عزیزم مطمئنم هم شما هم بهار خیلی اذیت می شید ، ایشالا این روزای سخت تموم می شه ، ولی چاره ای نیست دیگه شما هم به اجبار این کارو کردید. ایشالا بهار خوشگلم همیشه سالم و سلامت باشه.
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 8:31
قربونش برم ایشالا که خیلی اذیت نشده بهار جونم....
مامان راحله
پاسخ
خدا رو شکر روزهای سختش گذشت
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 8:34
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . ******************************************