بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

مسافرت نوروزی ...

1393/1/12 21:57
نویسنده : مامان راحله
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی . امروز 12 فروردینه و ما امروز از مسافرت 9 روزه برگشتیم .

خدا رو شکر خیلی خوش گذشت . امسال به جز خونه ی آقاجون(کاشان) به قم و محلات خونه ی خاله ها هم رفتیم . تو از شلوغی زیاد خوشت نمیاد ولی خب یه جوری گذروندی دیگه.

امروز که رسیدیم خونه از خوشحالی نمیدونستی کدوم اسباب بازی هات رو برداری  هنوز لباس هات رو عوض نکرده بودم که با ذوق رفتی سراغ نی نی و خرسی .

امروز برای اولین بار بهم گفتی :مامان ... گفتم: جونم؟ ... گفتی : بیا .دنبالت اومدم توی اتاق دیدم یکی از اسباب بازی هات رو میخوای . کلی ذوق کرده بودم. تا حالا بهم نگفته بودی بیا .

وقتی میخوای یکی رو دعوا کنی میگی : اِ ... ادب (بی ادب)

شعر های عروسک قشنگ من ، تو حوض خونه ی ما ، اتل متل توتوله ، تاپ تاپ خمیر و یه روزی آقا خرگوشه رو خیلی دوست داری  و تقریبا از حفظ شدی . وقتی برات میخونم با من میخونی . عمو پورنگ هم که شعر میخونه دست و پا شکسته باهاش میخونی .

راستی چد تا از عکس های خوشگلت رو هم برات گذاشتم. ببین و لذت ببر گلم.

         

         

         

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان بهار
13 فروردین 93 19:27
ای جانم ناناز خوشگلم.....حسابی خوش گذروندیا
مامان فاطمه
16 فروردین 93 23:47
ماشالله چه خانمی شده بهارمون .
مامان گلشيد
24 فروردین 93 12:56
حسابي خوش گذروندي شيطونك خانوم هميشه به گردش و خوشحالي مامان خانوم
مامان راحله
پاسخ
ممنون دوستم .. آره حسابی خوش گذشت
قاصدک
24 فروردین 93 15:28
ای جان چه لذتی داره نی نی آدم بگه مامان بیا. واقعا حسابی خوش بگذرون که این روزا برگشتنی نیستا
مامان گلشيد
31 فروردین 93 10:40
عشق يعني مادر صبر يعني زن مهر يعني دختر نور يعني خواهر هر چه هستي عشق صبر مهر يا نور روزت مبارك
khale roya
2 اردیبهشت 93 1:30
سلام 28 اردیبهشت تولد تاراس،خوشحال میشم بیای تبریک بگی هرچند تا که تونستی
مامان ایلیا
3 اردیبهشت 93 16:50
سلام مامانی. خداروشکر که سفر بهتون خوش گذشته،ایشالله همیشه به گردش و شادی باشید. منم همین حدسو زدم در مورد مریضی و تب ایلیا ولی دکتر گفت حساسیت به واکسن که کمتر بچه ای داره،از شانس ایلیای ما داشت خداروشکر که تموم شد.... خب مامانی قم اومدید به ماهم سر میزدید ماخیلی خوشحال میشدیم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
♥مامان متین جون♥
3 اردیبهشت 93 19:35
همیشه ب گردش
زهرا و زکریا
5 اردیبهشت 93 12:45
سلام همیشه به تفریح و کسب تجربه ما هم ایام عید مهمان شهر بی نظیر کاشان بودیم و البته اولش یزد بی مانند... امیدوارم همیشه در گشت و گذار باشید با دلی شاد...
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوستم
ریما
6 اردیبهشت 93 17:45
سلااام مامان گل هزار ماشاالله به این فرشته نازت خدا برات حفظش کنه و زیر سایه پدرو مادر بزرگ شه انشاالله شما دیگه چرا این سوالو می پرسی آفتابگردون جون؟ این سبک کار تمااما ابداع خودمه و فقط هنرجوهای خودم بلدن فعلا آموزشش هم فقط دست خودمونه
مریم مامان بهار
12 اردیبهشت 93 1:00
انشالله همیشه به خوشی بهار جون عیدت مبارک
مامان زهرا
9 خرداد 93 13:43
سلام همشهری خوبی . خوشحال شدم یه کاشونی پیداکردم خانمی اون عکس آخری که فکرکنم بهارجون تویه زیارته کجاست ؟بهارمو ببوس
مامان زهرا
10 خرداد 93 13:11
خانمی خوب منو شناختی .من تازه شمارو شناختم. . خوشحال شدم ازآشناییتون . الهی که همیشه شادوسلامت باشین .
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم