بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

23 ماهگی چه طور میگذره؟

1393/2/4 9:57
نویسنده : مامان راحله
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ..عزیزم ..عشقم

الان که دارم برات مینویسم 4 اردییهشته. یعنی شما 22 ماه و 10 روز داری. اومدم از شیرینکاری ها و شیرین زبونی هات بگم.

شبها که میخوایم بخوابیم با هم قرآن میخونیم و دعا میکنیم . سوره ی کوثر رو تقریبا بلد شدی و همراه با من با زبون مخصوص به خودت میخونی . وقتی بهت میگم بهار قرآن بخونیم ؟ میگی : اُقان (قرآن) . من میگم : بسم الله الرحمن الرحیم. شما میگی : انّا و با هم ادامه میدیم ... گاهی اوقات مکث میکنم ببینم بلدی ؟ میبینم بلهههههه دقیقا کلمه ی بعدی رو خودت میگی . و آخرش هم بلند میگی : هُوَ الاَبتَر . بعدش هم من دعا میکنم و شما آمین میگی. راستی ،مامانی (مامانه بابا) برات یه چادر خوشگل دوخته . گاهی سرت میکنی نماز میخونی . البته به چادر و روسری من بیشتر علاقه داری.

یه سره تو خونه با نی نی ت بازی میکنی . وقتی میخوام بهت غذا بدم میگی اول به نی نی بده . یه عالمه بوسش میکنی .  البته گاهی هم با هم دعواتون میشه . پوشکش میکنی . چادر سرش میکنی . شبها هم با هم باید برید تو رختخواب. خلاصه از صبح تا شب باهاش مشغولی.

گاهی برام یه چیزی رو تعریف میکنی . مثلا از می می نی (میمون کتاب داستانت) میگی .

بهار :می می نی ، خب ؟ بعدش

من: خب؟ چیکار کرد؟

بهار: گریه (ادای گریه کردن رو در میاری) گریه

من: گریه کرد؟چرا؟

بهار: اَم (می می میخواد) نیشخند

و ...

قربونت برم که انقدر شیرین زبون شدی عزیزمممممممم.

همچنان عاشق آب بازی هستی . اگه ولت کنن 24 ساعت میخوای تو حموم باشی.

هر روز داری شعر جدید یاد میگیری. درسته که نمیتونی همه ی کلماتش رو درست تلفظ کنی ولی دست و پا شکسته با من میخونی.

مثلا با هم میخونیم:(کلمه های قرمز رو شما میگی)

سلام سلام ستاره ... دخترِ گل و کی داره؟... پادشاه به تخت نداره ... آقای مسعودی داره.

خب حالا میریم چند تا عکس خوشگل از دختر خوشگلم ببینیم. موافقی؟

بهار

برو ادامه مطلب:

این روزها هوا خیلی خوبه و شما هم بیشتر دلت میخواد بری بیرون .

گاهی میریم تا میدونه سر کوچه و برمیگردیم. تا بهت میگفتم بهار وایسا عکس بگیرم اینجوری مینشستی .نیشخند

بهار

  

بهار

  

بهار

  

بهار

  

بهار

پسندها (15)

نظرات (18)

مامان بهار
4 اردیبهشت 93 17:21
ای جانم چه خوشگل ژست گرفتی بهارم ......مثل بهار من تو هم عاشق آب بازی هستی طلا خانوووووم؟؟؟؟؟
ندا
4 اردیبهشت 93 22:38
اخی عزیزم چه شیرین زبون،،دختر گلتواز طرف من ببوس
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم
زهرا و زکریا
5 اردیبهشت 93 12:42
سلام به بهار زندگی و مامان مهربونش ایام تون سراسر شادی و شور زندگی باد از خوندن وبتون لذت بردم
مامان تینا
6 اردیبهشت 93 16:52
سلام مامانی بهار ممنونم ازتون که به وبلاگ دخترم سرزدید ونظرگذاشتید هزار ماشالا دخترتون خیلی ناز ودوست داشتنیه خدا حفظش کنه از طرف من ببوسید این گل دختر خوشگل رو بازم بیایید پیشمون خوشحال میشیم
♥پرنیان♥مامان متین
9 اردیبهشت 93 18:22
می می نی؟!؟ چ بانمکه ماشالا
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
10 اردیبهشت 93 21:03
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه
♥مامان متین جون♥
11 اردیبهشت 93 17:41
شنیدم ادمای بزرگ اراده می کنن و آدمای کوچیک آرزو، تو شب آرزو ها، آرزو های ما کوچیکا رو فراموش نکنید...
مریم مامان بهار
12 اردیبهشت 93 0:57
عزیزم چه زستی هم میگیره فقط من نمیدونم این بهارای ما کی شبیه دخترا میشن...........
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 اردیبهشت 93 17:10
ماشالله ب بهارخانوم،گل دختر شیرین آفرین ک قران خوندنو یا میگیری توی پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ اسمتونو دیدم خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی لینکتون کردم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
14 اردیبهشت 93 10:27
مرسی گلم.منم شمارو لینک کردم
مامان فاطمه
15 اردیبهشت 93 17:18
وای ماشالله چه خانم شده . چه عکسای خوشگلی
♥پرنیان♥مامان متین
16 اردیبهشت 93 15:02
مامان گلشيد
17 اردیبهشت 93 11:16
قربون اون ژست خوشگلت برم خاله جون ايشالا هميشه شاد و سرحال باشي
قاصدک
17 اردیبهشت 93 13:09
سلام عزیز. وای که چقدر خوبه نی نی آدم شیرین زبون باشه. انگار بهشتو به آدم میدن. از طرف من حتما ببوسش با چهره نازش
مامان تینا
20 اردیبهشت 93 20:07
عزیزمی
صبا خاله ی آیسا
23 اردیبهشت 93 15:51
عزیزم ممکنه کمکم کنید دیدم تو بخش پرسش و پاسخ شماهم نوشته بودید ک نمیتونستید لایک کنید و بعد درست شد.. میتونم بپرسم چ جوری؟ یعنی چون وبلاگم رمز داره نمیتونم؟ رمز وبلاگو براتون میزارم خوشبختم از اشناییتون
خاله صبا
26 اردیبهشت 93 20:36
سلام دخملیتون خیلی نازه جیگرررررره به من و جرقه سر بزنید خوشحال میشیم
خاله عاطی
10 خرداد 93 0:39
سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم