بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهــــار و دیگر هیچ ...

1393/3/11 23:02
نویسنده : مامان راحله
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان . خوشگل مامان . امروز 11 خرداد 93 هست .

قربونت برم که روز به روز داری بزرگ تر میشی و شیرین زبونی هات هم بیشتر میشه .

الان دیگه قشنگ جمله میگی ، برای مامان شعر میخونی ، قصه میگی. خیلی دوست داری برات کتاب بخونم عزیزم.

سوره ی توحید رو دارم باهات کار میکنم و تقریباً نصفش رو بلدی . ولی چون کلمه هاش شبیه همه یه کمی برات سخته.(سوره کوثر رو کامل بلدی)

شب که میخوای بخوابی میگم بهار دعا کن . با زبون شیرین خودت میگی: خدایا همه نی نی های مریضو شفا بده  الهی آمین . خدایا دعای بهار کوچولوی منو برآورده کن.

شعر یه توپ دارم قلقلیه رو تازه یاد گرفتی.

اسم و فامیلت رو هم دیگه کامل بلدی.

راستی میدونی امسال روز تولدت مصادف شده با روز نیمه شعبان . انشالله صاحب این روز نگهدار تو و همه ی بچه ها باشه دختر گلم.

امروز رفتیم پارک چندتا عکس ازت گرفتم که میذارم ادامه مطلب.

دوستت دارم عزیز دلم.

بهار

بهار

بهار

بهار

بهار

بهار

پسندها (16)

نظرات (19)

sisily
11 خرداد 93 23:44
خدا حفظش کنه سلام مامان بابای خوب و دوست داشتنی بیاین نزدیک یه چیزی بهتون بگم بیا نزدیک تر بیا بریم یه جایی میخوام بهتون یه چیزایی نشون بدم خواهش میکنم حالا انتخاب کن
مامان پریسا
12 خرداد 93 0:01
آفرین بهار عزیز و خوشگل و قرآن خون. چه عکسای قشنگی
مامان امیررضا
12 خرداد 93 0:54
ماشالله بهار خانم . خدا حفظت کنه . پس بهار خانم دو روز از گل پسر ما بزرگتره
مامان بهار
12 خرداد 93 19:40
ای جانم بهار خوشگل و خوش زبووووون.تولدت پیشاپیش مبارک بهار خانمممم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان زهرا
12 خرداد 93 21:55
سلام خانمی خوبی . من ازاسم دخترتون وکوچه باغی که گفتی شناختم . من ازموقعی که این وبو شروع کردم خیلی دنبال آشنا گشتم ولی خبری نبود. الان خیلی خوشحالم که بالاخره پیدا کردم . موفق باشی گلم .شماهم سلام برسونید . ببخش که دیر جواب دادم امتحانام شروع شده فرصت نکردم . بهارمو ببوس
مامان راحله
پاسخ
سلام موفق باشی عزیزم
مریم(مامان کیان)
13 خرداد 93 9:42
خدا دختر نازتون و براتون و نگه داره تولدش پیشاپیش مبارک خیلی ممنون که به ما سر زدین
مامان جون
14 خرداد 93 5:11
سلام بهار تولدت مبارک. ممنون که به ما سرزدید.
میم مثه محیا
14 خرداد 93 11:48
ماشالله هزار ماشالله ک اینقده شیرین زبونه تولدت پیشاپیش مبارک باشه عسل خاله
مامی نرگس
14 خرداد 93 17:13
ای جووووووووووونم ماشالله خیلی بانمکه چه جالب تولدش با بهترین فرشته روی زمین یکیه ایشالا امام زمان نگه دارش باشه
آجی مهربـــــــــــان
14 خرداد 93 21:21
ممنون اومدین پیشمون وب شماهم خیلی زیبا است تولد گل دخملی را تبریک میگم افرین چه دخمل گلی
مامان نیلوفر
15 خرداد 93 10:30
سلام. دختر نازی دارید تولدش پیشاپیش مبارک ممنون که به ما سر زدید ممنون میشم اگر ماراهم توی لینکتون قرار بدید
مامان راحله
پاسخ
چشم عزیزم
مامان
15 خرداد 93 16:13
خدا حفظش کنه
مامان فاطمه
15 خرداد 93 16:32
افرین به بهار کوچولو که انقدر باهوشه . خدا حفظت کنه عزیز دلم .
دختر خاله
15 خرداد 93 21:35
عزیزم آخه تو چه قدر نازی عزیز دقیقا چندمش میشه؟تولدش رو میگم؟ به ما هم سربزنیا کلی مطلب داغ داریم راستی نظر بده
مامان راحله
پاسخ
23خرداد تولدشه عزیزم
مامان علی
17 خرداد 93 0:14
سلام،ممنون که به ما سر زدین،تولد این خانوم خوشکله هم پیشاپیش مبارک ،با افتخار لینکتون میکنم
امیرحسین گلی از بهشت
17 خرداد 93 0:36
آفرین به بهارخانم شیرین زبون
مامان منیر
19 خرداد 93 13:10
سلام بهارجون ماشا..... خیلی نازناز شدی و ملوس خوشگل خاله پیشاپیش تولدت مبارک اینم واسه بهارجووون
ندا مامان یسنا
21 خرداد 93 16:36
عزیزم چه بهار خوشگلی دارین ماشالله
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم مامان بهار
4 تیر 93 15:58
قربون اون دعا کردنت عشقم