بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

24 ماهگی بهارم...

1393/2/26 17:17
نویسنده : مامان راحله
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی . خوبی گلم؟

امروز 26 اردیبهشته و شما به تازگی وارد ماه شدی.

دختر گل مامانی کم کم داری واسه خودت خانومی میشی هاااااااا ..چیزی به 2 سالگیت باقی نمونده . انشالله که عمر طولانی همراه با موفقیت پیش روت باشه عزیز دلم.

حالا یه کم از کارهات بگم . سوره ی کوثر رو کامل حفظ شدی و بدون کمک من با زبون شیرین خودت میخونی . تشویق

اگه گفتی از چی میترسی ؟ اُتو . آره عزیزم از چیزی که خیلی مترسی اتو هست . مخصوصا اگه بخار کنه میدویی از اتاق بیرون.ترسو  البته این ترس تو از اتو گاهی به درد میخوره هاااا.خندونک

چند روز پیش هم تولد دختر عموت بود . تا فشفشه ها رو روشن کردن شما شروع کردی به گریه کردن ... از ترکیدن بادبادک هم خیلی میترسی . اگه یه بادبادک بترکه خیلی خودتو کنترل میکنی گریه نکنی ولی دومیشو میزنی زیر گریه.گریه

جدیداٌ هم میخوای با داد زدن به خواسته هات برسی که من و بابا زیاد اهمیت نمیدیم. بهتره زیاد تلاش نکنی شیطون مامان.

رنگها رو هم کم کم داری یاد میگیری. قرمز و آبی رو تقریبا بلدی . سبز و زرد رو گاهی اشتباه میکنی. وقتی هم یه چیزی رو نشونت میدم میگم این نارنجیه فوراٌ میگی : پرتقال . چون عمو پورنگ تو یکی از شعر هاش میخونه آب پرتقال نارنجیه ازون یاد گرفتی.البته تا مداد رنگی برات خریدم یادگیری رنگها رو شروع کردیم.

گفتگوی من و بهار که بارها تو طول روز انجام میشه :

بهار:لَلام (سلام) من :سلام عزیز دلم بهار : اوبی(خوبی) ؟ من: مرسی خوبم بهار: چه بَبَر(خبر)؟ من :سلامتی بهار: بابا اوبه (خوبه) ؟ من: بله بابا خوبه و این گفتگو ادامه داره .....خسته

فدای شیرین زبونی هات بشم عزیزمممممممممم.

این دفعه متاسفانه عکسی ازت ندارم .. چون اصلا نمیذاری ازت عکس بگیرم . میای پشت دوربین ببینی من به چی نگاه میکنم.منم مجبورم بیشتر ازت فیلم بگیرم. اونم یه جوری که متوجه نشی.راضی

انشالله تو پست بعدی دست پر میام.

 

پسندها (18)

نظرات (16)

مامان بهار
26 اردیبهشت 93 18:21
الهی بگردم پس حسابی خوش زبون شدی بهارجوووونم ...الهی خود خدا و قران محافظت باشه و عمر طولانی بهت بده
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون
مامان منیر
27 اردیبهشت 93 18:18
ناز باشی بهارجون . خدا حفظش کنه برات چه حالی میده این صحبت بچه ها با ادم واقعا خییییییییییلی شیرین هستن
مامان راحله
پاسخ
ممنون که سر زدی گلم
مهربان مامان هلیا
30 اردیبهشت 93 1:23
سلام خانومی ماشالا به گل دخترت ایشالا همیشه تنش سالم باشه تولدش هم مبارککک
ندا
30 اردیبهشت 93 10:39
فدای این همه شیرین زبونی هاش بشم من هزار ماشالا دختر گلمون زود به حرف افتاده ، فدای اوبی گفتنش بشم من بوووووووووس به روی ماه بهار و مامان گلش
عاطفه
30 اردیبهشت 93 21:38
جیگرتو.........
مامان ایلیا
31 اردیبهشت 93 15:32
سلام قربونت برم خوشگل خاله،22 ماهگیت مبارک باشه عزیزم فدای شیرین زبونیات بشم من
ندا مامان یسنا
31 اردیبهشت 93 19:49
عزیزم ۲۴ ماهیت مبارک.به زودی تولد ۲ سالگیته. تولدت مبارک
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله جونی
دایی جونش
2 خرداد 93 19:51
سلام عشق من،جون من.دایی فدات بشه اللللللللللللهی ی ی ی ی ی شرمنده دایی جون کمتر به وبلاگت سر میزنم. تو عشششششششششششق منی خدااااااااااااااااااااااااااا
مامان راحله
پاسخ
به به چه عجب دایی جون .. بالاخره شما رو این طرفا دیدیم .. مرسی اومدی
مامان فاطمه
3 خرداد 93 22:06
خاله قربونش بره . باریک الله که قران حفظ شدی نفسم . مامانش بگو چه جوری یادش دادی منم به دخملی یاد بدم
خاله صبا
5 خرداد 93 8:22
سلام با تبادل لینک موافقید ؟
رز مامان مهرسا
5 خرداد 93 13:55
سلام عزیزم 24 ماهگیت مبارک بهار جون ممنون که به ما سر زدی گل نازم انشالله همیشه سالم و تندرست باشی
مامان بهار
6 خرداد 93 23:13
اون قالب لی لی تم فکر کنم قشنگ تره ....ممنون که به بهار من سر میزنی خاله جوون.بهارگلمو ببوس
مامان راحله
پاسخ
ممنون از نظرت .. پس عوضش میکنم
مامان بهار
7 خرداد 93 14:00
سلام 24 ماهگیت مبارک بهارم. قربون حرف زدنت خدا کنه بهار منم زود حرف بزنه منتظر اون روزم انشاءالله. انشاءالله بهارتون همیشه سلامت باشه.
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان عفیفه
7 خرداد 93 15:37
سلام . چقدر دخترتون خواستنیه ماشاالله ممنون که به ما سرزدین
خاله صبا
10 خرداد 93 9:05
24 ماهگیت مبارک خانوم خوشگله ایشالله 100000 ها سال سلامت و تندرست باشی گلی
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم
♥مامان متین جون♥
10 خرداد 93 12:30
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک. بهار شیرین زبوناینا واس شما