بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

قطعه ای از بهشت ...

1393/3/30 1:26
نویسنده : مامان راحله
1,775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. خوبی مامانی؟ امروز اومدم تا از یه سفر زیبا برات بگم . از یه جایی که بدون شک قطعه ای از بهشته . میدونی کجا رو میگم؟ بله عزیزم . حــرم امــام رضـــا(ع) . جایی که وقتی واردش میشی دیگه دل نمیکنی بیای بیرون . دلت میخواد ساعت ها تو صحن سقاخونه بشینی و به گنبد طلا خیره بشی و با آقا درد دل کنی.

روز 19 خرداد 93 بلیط هواپیما داشتیم برای مشهد . این اولین سفر تو به مشهد بود دخترم . انشالله خود امام رضا(ع) نگهدار همه بچه ها از جمله دختر گل من باشه . بارها و بارها خوشبختی وسلامتیت رو از آقا خواستم عزیزم . تو هم اونجا خیلی حالت خوب بود . کلی با بچه ها گرم میگرفتی و براشون حرف میزدی و بازی میکردی . مهرها رو جمع میکردی و نماز میخوندی . خلاصه خیلی بهت خوش گذشت.

روز 22 خرداد (شب نیمه شعبان) بلیط قطار داشتیم برای کاشان تا چند روزی هم بریم خونه آقاجون.

روز نیمه شعبان تولدت بود که ما تا 5 عصر تو قطار بودیم .

پنج شنبه 29 خرداد هم برگشتیم تهران و سفر زیبای ما به پایان رسید.

چند تا عکس از این مسافرت برات گذاشتم . برو ادامه مطلب ببین گلم.

حــــرم آقا امام رضــــا(ع)...

           

بـــاغ نـــادر .....

          

         

        

         

کـــوه سنگـی ...

          

رســتوران سنتی بــابــا قدرت ...

         

          

پسندها (18)

نظرات (21)

مامان هانیه
30 خرداد 93 11:30
بس حسابی به دخترمون خوش گذشته همیشه به گردش بهارخانوم
آجی مهربـــــــــــان
30 خرداد 93 12:22
زیارت قبول بهار جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم انشالا همیشه به زیارت باشی
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان بهار
30 خرداد 93 12:39
زیارتت قبول بهار جونم ...چقدر منم دلم هوای امام رضا رو کرد...
مامان راحله
پاسخ
انشالله به زودی قسمتتون بشه
مامانی بهار
30 خرداد 93 15:06
سلام عزیز دلم زیارت قبول حق .انشاءالله همیشه به زیارت و تفریح،مامانی زیارت قبول. راستی خوشگلم تولدت هم مبارک . از دور میبوسمت
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
امیرحسین گلی از بهشت
30 خرداد 93 17:50
زیارت قبول بهارخانوم
مامان راحله
پاسخ
ممنون
فهیمه مامان فاطمه
30 خرداد 93 20:31
زیارتت قبول باشه عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان کیمیا
31 خرداد 93 0:00
زیارت قبول عزیزم.حسابی همه جارو گشتین ها.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم آره جاتون خالی
مامان نیلوفر
31 خرداد 93 16:12
زیارتتون قبول عزیزم
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان پریسا
31 خرداد 93 17:00
زیارت قبول،‌ ان شاء الله همیشه به زیارت و گردش.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
الهه مامان سلما
31 خرداد 93 17:57
زیارتتون قبول..انشاالله همیشه به سفر و زیارت...
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان سپیده
31 خرداد 93 19:26
عزیزم وای چه خوشگل شدی ماهم حتی اون عکسی که تو مشهد انداختی مرسی به اشکان جون سر زدی گلمم بازم سربزن اپ کردم
مامانی(برای دخترم زهرا)
31 خرداد 93 21:31
سلام به خوشگل خانم و مامانیش هم با اومدنتون به وبم خوشحالم کردین و هم با دیدن عکس ها خیلی خوشحالتر شدم خدا بهار کوچولو رو حفظ کنه انشاا روزی ما
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان امیررضا
1 تیر 93 1:50
بهار جونم قبول باشه تولدت هم مبارک . مامانی خصوصی رو چک کن
مامان راحله
پاسخ
ممنون
ندا
3 تیر 93 1:19
زیارتتون قبول باشه عزیزم تولد دختر گلم هم مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشه زیر سایه بابا و مامان مهربونش ایشالا همیشه به سفرو گردش
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
قاصدک
3 تیر 93 13:11
زیارتتون قبول عزیزم. من 10 سال مشهد نرفتممم.
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم.انشالله به زودی قسمتتون بشه
مریم مامان بهار
4 تیر 93 15:55
زیارتتون قبول انشالله که به زودی سفر مکه و کربلا دوستم
مامان راحله
پاسخ
انشالله و همچنین برای شما
مامان علی
5 تیر 93 12:54
زیارت قبول گلم خیلی ماه و ناز شده عکساش
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان شهناز
7 تیر 93 15:10
سلام مامانی. عزیزم تولد بهار جون مبارک ایشالا صد و بیست ساله بشه و زیارت همتون قبول خدا کنه شهراد ما هم بزرگتر بشه و ما بتونیم تا آخر تابستون ببریمش زیارت
مامان راحله
پاسخ
ممنونم . انشالله به زودی قسمتتون بشه
مامان زهرا
7 تیر 93 20:32
سلام عزیزم زیارت قبول خوش به سعادتت .ایشالله که یاد ماهم بودی برامون دعا کردی .من بااینکه اسفند رفته بودم ولی باز دلم هوایی شد .الهی که هرساله باشی . بهارمو ببوس .
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . همه رو دعا کردم. انشالله یه زودی قسمت شما هم بشه
زهرا - گل بهشتی من
8 تیر 93 8:49
ما شا اله به این گل دختر.خدا حفظش کنه.زیارت قبول. دلم پرکشید.ما هنوز عسل خانو نبردیم مشهد.دلم خیلی هوای حرم داره.شما که تازه از زیارت برگشتین مارو هم دعا کنین.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم انشالله به زودی قسمتتون بشه
ندا مامان یسنا
8 تیر 93 22:17
عزیز کوچولوی خاله زیارتت قبول .
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جون