بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

بهار و شیرین زبونی هاش ...

1393/7/8 19:27
نویسنده : مامان راحله
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خوشگله مامان . امروز سه شنبه 8 مهر 93 هست .

این روزا انقدر حرفای جالب و خنده داری میزنی که حیفم میاد برات نگم . برات مینویسم تا بعدا که بزرگ شدی بخونی و ببینی چه دختر شیرین زبون و ناقلایی بودی.

وقتی احساساتت گل میکنه میای بهم میگی : مامان دوستت دارم. منم از شوق محکم بغلت میکنم و میبوسمت و میگم منم دوستت عـزیـز دلــــم.

امروز دیگه اومدی تو آشپزخونه میگی : مامان گفتم: جانم ؟ میگی : خیلی باحالی . اینو دیگه نمیدونم از کجا یاد گرفتی؟!!!

میری دم آینه موهاتو شونه میکنی میگی: خوشگل شدم؟ عسل شدم؟

عاشق ماه هستی . وقتی تو آسمون ماه رو میبینی با یه شوقی میگی : ماااااااااااه .

یه بارم میگفتی : بابا ماه خریده !

اگه دعوات کنم تو گریه هات میگی : مامان اذیت نکن . یا پشت سر هم میگی: مامان ببخشید ، مامان ببخشید. همچین هم خودتو میزنی به مظلومی که دل آدم برات ریش میشه .

نشستم تلویزیون نگاه میکنم اومدی میگی : مامان من برم ناهار درست کنم. گفتم باشه برو . رفتی تو آشپزخونه سر کابینت طبق معمول دنبال خوراکی .  جاش رو هم بلدی . منم مجبورم گاهی جاشو عوض کنم تا زیاد هله هوله نخوری بتونی غذات رو بخوری.

هر چی هم تو تلویزیون نشون بدن فورا هوس میکنی میگی میخوام . حالا بیا و درستش کن . ولی خوشبختانه زود یادت میره .خسته

گاهی اوقات یاد سفر شمالمون میکنی و از دریا حرف میزنی . پریشب اومدی بهم میگی : دریا خوش گذشت؟! خندونک

برات غذا آوردم بخوری اذیت میکردی و نمیخوردی. بهت میگم خودم میخورماااا . دیدم فایده نداره گفتم اصلا میبرم تو آشپزخونه بهت نمیدم . پا شدم ببرم گفتی: میخوام میخوام . گذاشتم جلوت داشتی میخوردی و مثلا به نی نیت هم میدادی . دیدم به نی نیت میگی . میبرماااا . مامان میخوره هااا .

ما دهه شصتی هام بچه بودیم .

 

پسندها (15)

نظرات (28)

مامان فاطمه
8 مهر 93 19:58
به نظر من یکی از بهترین مرحله های زندگی ما با این جگر گوشه هامون زبون باز کردن و شیرین زبونیای بچه هاست که خیلی خوردنی میشن خوش به هالت مامان جون بهار پسر من هنوز حرف نمیزنه روزا تو خونه حوصلم سر میره این بوسم واسه بهــــــــــــــــار جون
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . صبر داشته باش عزیزم. انقدر برات حرف میزنه که خسته شی
مامان هانا و آریا
8 مهر 93 22:19
جیگرتووو خالههه چقدررر لذت دارههه این شیرین زبونیااا
مامان سمانه
8 مهر 93 22:33
سلام عزیزم آفرین ب این دختر ناقلا خوش زبون و تو دل برو ماشا... چ زبونی داره!!!!!! مامان مهربون آخه چطور دلت میاد این دخمل نازو دعواشکنی فداش بشم الهی
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم . چیکار کنم دیگه گاهی اوقات لازمه وگر نه سوارت میشن
مامان زهرا
9 مهر 93 1:14
سلام به بهار خوشگلم .مامان مهربونش چه شیرین زبونی میکنه خانمی ماشالله به دخترم .خداحفظت کنه عزیز دلم . مامانی عزیز اونجا که نوشتی بهارم میره جلوی آینه خودشو نگاه میکنه .یاد امیررضام افتادم که همسن بهارم که بود میرفت جلوی آینه وبخودش میگفت ماشاالله چه پسر خوشگلیم وقربون صدقه ی خودش میرفت .این جور وقتا منم میخواستم بچلونمش .خدا این شادیها رو ازمون نگیره .به جای من لپ بهارمو ببوس .
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوست خوبم . خیلی لطف داری خدا پسراتو برات نگه داره
مریم مامان آیدین
9 مهر 93 2:14
ای جوووونم عروسک مهربون شیرین واقعا ما دهش صتی هام بچه بودیم؟؟!!نمیدونم ما خنگ بودیم یا این وروجکا خیلی باهوشن
مامان راحله
پاسخ
ممنون از حضورت دوستم . نمیدونم والا
مامان بهار
9 مهر 93 11:40
ای فدای تو دختر شیرین زبوووون .خداییش ادم خستگیش در میره وقتی با این بچه ها حرف میزنه.من که عاشق حرف زدنشونم .خصوصا وقتی کلماتو پس و پیش میگن که میخوامودرسته بخورمشون
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه گلم . بهار جونمو ببوسسس
مامانی
9 مهر 93 11:41
سلام ممنون که به ما سرزدید خدا این شیرین زبون رو براتون حفظ کنه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم مرسی
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 مهر 93 14:34
بهار جونم خیلی باحالی!! وااااای ک چقد شیرین زبون و خوردنی شدی عسلک مامانی تو هم خونه داریو از بهار یاد بگیر بجای تی وی دیدن میره ناهار میپزه
مامان امیرحسین
9 مهر 93 15:00
ماشاله به این همه شیرین زبونی... گل گفتی مامان بهارجون:ما دهه شصتی ها هــــم بچه بودیم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم . ما کجا اینا کجا
الهه مامان مبین
9 مهر 93 18:10
قربون دخمل خوشگلم با اون شیرین زبونیهای قشنگش . همیشه سلامت باشی گلم
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیز دلم
♥پرنیان♥مامان متین
9 مهر 93 19:13
عزیزم سلااااااام خوبین؟ ای جوووون چ خوردنی حرف میزنه ماشالا بهت دخملی
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم
ابجی سجا
10 مهر 93 14:18
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند با تو باید مثل باران حرف زد !
مامان کیمیا
11 مهر 93 0:26
عزززززززززیزم.بهار شیرین زبون من واقعا بچه ها با حرفاشون خوردنی میشن اما بعضی وقتام اینقدر حرف میزنن که آدمو کلافه میکنن
مامان علی
11 مهر 93 8:10
سلام بهار خوش زبون،هزارماشالله تو هم که از علی کم نمیاری-هرچی میخاد اول یک عالمه لاو میترکونه ومیبوسه ودوست دارم میگه تا پس ازروییت گوش. و دووووووم. اینجانب و باباش تقاضاش وبگه" زنده باشی گلم
مامان راحله
پاسخ
آخی عزیزمممممم .ببوسش
ابجی سجا
11 مهر 93 14:47
مامان نازنین زهرا
11 مهر 93 22:32
فکر کنم توآینده نزدیک که شروع به خوندن این ماجراها میکنن خودشون هم شاخ در میارن از این ماجراها.....ما دهه شصتی ها که با یه مداد اتود فکسنی کلی ذوق میکردیم..وبا یه قاقالی لی دنیا رابهمون میدادن
مامان پریسا
11 مهر 93 23:35
عزیزم، چه شیرین زبون شده، حرفاش هم خیلی قشنگه. معلومه خیلی باهوشه بهارجون خاله.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
متین من
12 مهر 93 0:16
____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$ _________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$ __________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$ ____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$ _______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$ _________________♥ عمر شیرینت بلند ♥ ____________________$$♥♥♥$$$$ ______________________$♥♥$ _______________________♥
متین من
12 مهر 93 0:17
ببوس روی ماه دختر گلت رو
مامان شهراد
12 مهر 93 19:05
من که میدونی همینطوریشم کشته مردشم. بدون شیرین زبونیاش. ای خواهر ما بچه های دهه شصت که اوضامون خرابه. به گرد پای بچه های اان نمیریسم.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم . خیییییییلی لطف داری . شهرادمو ببوسسسسسسس
مامان یاسی
13 مهر 93 0:21
واسه پاراگراف آخر و غذا خوردن بهار جون.
فهیمه مامان فاطمه
13 مهر 93 0:42
ای جوونم بهار با این شیرین زبونی هاش . عیدتون مبارک عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
مامان مهراد
14 مهر 93 10:01
ماشاله به این دخمری که از حالا عصای دست مامانش شده و ناهار درست میکنه.
مامانی(برای دخترم زهرا)
14 مهر 93 17:48
سلام عزیزم ماشاا دخمل شیرین زبون و نازی دارین خدا حفظش کنه راستی بابت لینک ممنون منم شمارو لینک می کنم و انشاا مجدد سر می زنم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
مامان محمد طاها
22 مهر 93 20:01
قربون شیرین زبونیهاتون که ما مامانارو با حرفاتون غافلگیر میکنین
مامانـــــ
26 آذر 93 17:32
بهار خوش زبونی دارین ،هزارماشالله شیرین و خوشگل حرف میزنه