بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

این روزهای بهــــار...

1393/7/27 16:55
نویسنده : مامان راحله
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلــــم ، عشقـــم ، جونـــم.

امروز 27 مهر 93 هست و شما ماه رو چند روزه تمام کردی.

عزیز دلم تو داری روز به روز بزرگ تر میشی وکارهات و حرفات هم با خودت بزرگ میشن . به قول یکی از دوستای نی نی وبلاگی با اینکه خیلی منتظر همیچین روزهایی بودم اما گاهی میترسم این شیرین زبونی هات تموم بشه. 

                                             

حالا یه کمی از کارهات بگم عزیزم .

گاهی اوقات متر رو میاری و میگی : ببینم چند سالته ؟!!! . میخوای قد منو اندازه بگیری.

وقتی تو ماشین میشینیم گاهی اصرار میکنی که بیای جلو روی پای من بشنی و من بهت میگم این کار خطرناکه و آقا پلیسه ما رو دعوا میکنه . پریشب بیرون بودیم تو ماشین ( با حالت خیلی لـــوس )میگی : مــــامــــان خیــــــلی دوســـتت دارم . منم ذوق مرگ گفتم مرسی عزیزم منم دوستت دارم . بعد گفتی : (باز هم با یه حالت خیلی لوس که دل منو میبره) بغــل مــامــان بشـینم . فهمیدم بلـــــــــــــــــه ، این قربون صدقه رفتن مامان یه دلیلی داشته .

شعر بارون میاد شَرشَر رو دوسه بار برات خوندم الان دیگه یاد گرفتی خودت برام میخونی .

عاشق گربه ی سخن گو توی گوشی هستی . البته من حواسم به این هست که دخترکم نباید زیاد با گوشی بازی کنه . ان شالله بزرگ بشی و این پست منو بخونی متوجه میشی که گاهی اوقات سخت گیری های ما پدر مادرها فقط برای سلامتی شما بچه های عزیزمونه .

میای دستاتو در گوش مامان میذاری میگی : مامان یواشکی بگم و شروع میکنی صحبت کردن در گوش من و گاهی نصف حرفاتو متوجه نمیشم .

به نقاشی و کتاب شعر خیلی علاقه داری . البته بیشتر دوست داری با خودکار بکشی . زیاد طرف مداد رنگی ها نمیری .

تقریبا همه ی رنگ ها رو بلدی به جز قهوه ای .

وقتی سفره رو میندازم میشینی پیش ما برات غذا میکشم و خیلی قشنگ از قاشق و چنگال استفاده میکنی. غذات به نصف که میرسه دیگه حوصله نداری بشینی و بقیه ش رو خودم بهت میدم .

وقتی تلفن زنگ میخوره اول شما باید گوشی رو برداری . اگه ما برداریم غوغایی میشه بیا و ببین .

گوشی رو برمیداری خیلی قشنگ اول سلام میدی و صحبت میکنی . مثلا امروز زن عموت زنگ زده بود ، من سر نماز بودم . شنیدم که میگی : مامانم نماز میخونه .

ماشالله به دختر قشنگم .

البته بذار از اذیت ها و گریه های الکی که گاهی اوقات باعث اذیت خودت و ما میشه اینجا نگم . آخه میدونی ؟ اینجا باید سیاست به خرج داد. مامانای پسر دار تو نی نی وبلاگ زیادن.

                              

پسندها (16)

نظرات (29)

مامان فاطمه
27 مهر 93 18:26
28ماهگیت مبارک بهار خانوم گل
مامان امیرحسین
27 مهر 93 19:42
یعنی میشه تا چند وقته دیگه پسر منم بهم بگه "مامان دوست دارم" ماشاله هزار ماشاله به شیرین زبونیش کامل جمله میگه دخترمون آره؟
مامان راحله
پاسخ
آره عزیزم جمله بندیش کامل شده . شما هم صبر داشته باش
•♥مامان متین♥•
27 مهر 93 19:58
ماهگردت مبارک خانومی شادباشی همیشه خانوم گلی خخخخخ...این سیاستی که ب خرج دادی ..معلومه خیلی بلاست دخمل گلمون...عزززیییزززززززم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
بابای ملیسا
27 مهر 93 21:13
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان نازنین زهرا
27 مهر 93 22:38
ماشاالله هزار ماشاالله..دختر طلا داره در افشانی میکنه ودلبری میکنه از بابا ومامان ... یعنی دخرها خیلی زود راه گول زدن مامان باباها رو یاد میگیرین... در عجبم از آفرینش موجودبه این دوست داشتنی به نام دختر... خدا حفظش کنه مایه سرور خونتونو....
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی لطف داری
افسانه
27 مهر 93 23:58
ممنون که به وبلاگم اومدی
مامان محمدمهدی
28 مهر 93 0:06
سلام ماشاالله دخترتون خانم شده انشالله خدا حفظش کنه
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت
مامان سحر
28 مهر 93 0:58
بهارم 28ماهگیت مبارک
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان کیمیا
28 مهر 93 1:01
بهار خوشگلم ،روز به روز خانم تر وخوش زبون تر میشی. کیمیاهم وقتی به من میگه مامان دوست دارم حتما بعدش یه چیزی میخواد از تلفنم که دیگه نگو که همیشه سرش قشقرق به پاست. خیلی از کارای بهارجون شبیهه دخمل منه؛خدا همه بچه هارو حفظ کنه. مامانی،همه بچه ها اذیت ونق نق رو دارن،هرچی دلت میخواد بگو ،پسردارا هم خیلی دلشون بخوااااااد،تازه آیابدیم....آیاندیم
مامان راحله
پاسخ
خدا گل دختر شما رو هم حفظ کنه عزیزم آیا بدیم ؟ آیا ندیم؟ اینو خوب اومدی
مامان هانا و آریا
28 مهر 93 2:55
عشقی بهار جونممم ماهگردت مبارک عزیزممم این دخملای بلا همشون از این روش مادر پدرا رو گول میزنن
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی لطف داری گلم آره خواهر میبینی ؟
مامان علی
28 مهر 93 8:12
بهارجونم منم عاشق عشقولانه ها و پچ پچ های بچه هام بهارجون که ماشالله تاج سر با شیرین زبونیاش انفاقا پسرمن واسه خودش پسر شاه پریون میخونه! آاخرشم میگه شاه......بادختر شاه پریون!آیا بدم آیا ندم!!بعدم میفرماید نه نه نه دختر دوست ندارم الان طاقچه بالا میزاره واسه دخترها بهارم ومیبوسم دوستم
مامان راحله
پاسخ
قربون پسر گلم برم که پسر شاه پریونه . حالا اون موقع که دنبالشون بگردی بهت میگم دختر میخوای یا نه
مامان مهراد
28 مهر 93 12:01
سلام. به به خانوم خوشگله و مامان سیاست مدارش ماشاله که روز به روز داری خانوم تر میشی گلم..... گلم اگه می خوای بیشتر سیاست به خرج بدی باید مواردی رو که دختر خانوم عزیز مادرش رو خیلی ماهرانه گول میزنه رو سانسور کنی.... چه بکنه با شوهر بیچاره اش سر انگشت میچرخونه بهش رو
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم آخ آخ دیدی یادم رفت خب همین کارهایی هست که ما الان داریم با شوهر های بیچاره میکنیم دیگه
مامان مهراد
28 مهر 93 12:02
28 ماهگیت مبارک بهار خانوم
مریم مامان آیدین
28 مهر 93 12:27
ای جووونم عروسک شیرین زبووووون من هم عاششق گزارشات آیدین پای تلفنم بهار نازم 28 ماهگیت مبارک باشه ناناز خانووووم الهی زنده باشه و شاد و خندون و صدای روحبخش خونتون دوستم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامانی
28 مهر 93 14:09
حالا مامان بهار جان چندسالته؟؟؟ به متر بگی هاااااااااا
مامانی(برای دخترم زهرا)
28 مهر 93 16:58
عزیییزم خدا حفظش کنه این دخمل شیرین زبون رو 28ماهگیت هم مبارک خوشگل خانم
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان ریحانه
28 مهر 93 18:52
سلام عزیزم هر روز به وبت سر میزدم ببینم پست جدید گذاشتی یا نه امروز دیدم خیلی خوشحال شد اول اینکه 28 ماهگی دخمل گلی مبارک دوم اینکه وای خدای من چقدر کارهای بهار و نازنین شبیه همه خصوصا این ماجرای هر کی زنگ میزنه گوشیو بر میداره و اگه نذاریم غوغایی به پا می کنه که بیا و ببین و یه موقع هایی هم مشکل دار میشه یه روزرفته بودیم دفتر کار داماد خواهرم که وکیله گوشی تلفن زنگ زد و ایشون بدون رودربایستی سریع گوشی تلفنو برداشت این بابا موکله فکر کرده بود اشتباه گرفته قطع کرده بود ما با ناراحتی گفتیم نازنین کی بود گفت اشبباه گرفته بود با مامانش کار داشت حالا قیافه های ما اول بعدش خداییش این بچه ها با این کاراشون واقعا خوردنین
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم شما خیلی لطف داری خدا دختر گل شما رو هم حفظ کنه ماجرای گوشی برداشتن حیلی با حال بود راستی اگه تو قسمت ارتباطات بری تو قسمت مطالب دوستان و آدرس وبلاگ ها رو بذاری موقع به روز شدنشون متوجه میشی بازم ممنون
مامانی بهار
28 مهر 93 23:21
هزار ماشاالله به عزیز خیلی باهوش خالهههههههههههههبهار نازم 28 ماهگیت مبارک باشه
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزمممم
مامان ریحانه
29 مهر 93 20:37
مررررررررررسی عزیزم از راهنماییت راستشو بخوای من به غیر از مدیریت و دپارتمان شکلکها به قسمت دیگه ای نرفته بود ومن وبلاگمو از اواخر شهریور ایجاد کرده ام هر موقع به مشکلی برخورد کنم از شما دوست عزیز راهنمایی می گیرم
مامان راحله
پاسخ
خواهش میکنم . در خدمتم دوستم
مامان زهرا
30 مهر 93 1:00
سلام راحله جونم .خوبی عزیزم .ممنون گلم که به ما سر میزنی بهار گلی خوبه .ببوسش زیاد .28 ماهگی بهارم مبارکعزیزم لذت ببر ازین روزاش که به یه چشم بهم زدن میگذره .،ایشاالله عروسیه بهار بانو. این تلفن جواب دادنا که خیلی باحاله .من از موقعی که امیررضا به حرف زدن افتاده تا الان دیکه اولین نفر نبودم که گوشیو بردارم.فک نکنم که شمام دیگه بتونی تلفن حواب بدی . ایشالله همیشه سلامت باشن ایرادی نداره شیطنت هم بکنن .
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی خیلی لطف داری . بازم بیا این ورا
مامان یسنا
30 مهر 93 22:49
چفد تو خوردنی و شبرینی خوشگلم
فهیمه مامان فاطمه
1 آبان 93 5:41
اره واقعا منم دلم نمی خواد این روزا تموم بشن
مامان آنیسا
1 آبان 93 11:44
ماشالا به این دختر ناز که روز به روز بزرکتر و خانوم تر میشه
مامان نیلوفر
1 آبان 93 13:03
28 ماهگیت مبارک عزیزم شیرین زبون بلا شدیا مامانی از طرف من و نیلوفر بهارجونو ببوس
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ایلیا
2 آبان 93 1:20
28 ماهگیت مبارک دختر خوشگل و شیرین زبون قربونت برم من که روز به روز داری خوشمزه تر میشی هزارماشالله خاله جون خدا ایشالله نگهدارت باشه عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم خیییییلی لطف داری دوستم
مامان امیررضا
2 آبان 93 1:47
سلام مامانی متن عالی بود دقیقا من این روزها همین حس رو دارم و مرتب دلم می گیره واقعا چه زود بزرگ می شن .
مامان راحله
پاسخ
منم همین طور
مامان فاطمه
2 آبان 93 9:57
دقت کردین دخترا یه کوچولو سیاست بیشتر از پسرا دارن.دخترا کلا می تونن پدر و مادرشون رو رام کنن.
مامان راحله
پاسخ
در مورد پسر که تجربه ای ندارم . ولی امان از دست این دخترا
مامان محمدطاها
2 آبان 93 11:37
عزیزم انشالله همیشه سلامت باشی و برای مامان خوش زبونی بکنی عزیزم آخه نمیدونی وقتی شما بچه ها خوش زبونی میکنین چقدر خستگی ما مامانا در میره
شادی
3 آبان 93 10:10
آفرین به بهار خانم باهوش و شیرین زبون.
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جون