بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

این روزهــــــا ...

1393/10/14 17:42
نویسنده : مامان راحله
806 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم . امروز 14 دی 93 هست . دیروز برای اولین بار رفتیم بینایی سنجی ، شنوایی سنجی و معاینه ی دندونات . قبلش خیلی باهات حرف زده بودم که قراره اونجا چیکار کنیم و گفته بودم باید دختر خوبی باشی و گریه نکنی . ولی متاسفانه موقعی که خانوم دکتر میخواست چشمات رو معاینه کنه یه گریه ای راه انداختی که نگو . یعنی با یه بد بختی چشات رو معاینه کرد .

بعد رفتیم برای شنوایی . دکترش یه پیرمرد خوش اخلاق بود و خدا رو شکر زود تونست باهات ارتباط بر قرار کنه . اونجا زیاد اذیت نکردی .

دندونات هم 1 دقیقه بیشتر نکشید تا نگاه کنه ولی شما همش در حال گریه بودی .

یعنی اون حرفایی که قبلش برات زده بودم رو کلا فراموش کرده بودی . ولی خب خدا رو شکر همه چیز خوب بود . جالب اینجاست اومدیم تو ماشین میگی : من اصلا گریه نمیکنم .

چند روز پیش یه لباس جدید پوشیدم ازت میپرسم : قشنگه ؟ بهار: آره کی برات خریده؟ من : بابا بهار: اِ اِ اِ من: بلــــه بهار : باریک الله من :

                                        

بابا داشت اتاقش رو مرتب میکرد . بهش میگی : اینو بذار اینجا ، اینم بذار اونجا . آفــرین

دوستت دارم دختــر قشنگــــم . فعلا بـــای

پسندها (16)

نظرات (49)

الهه مامان مبین
14 دی 93 18:21
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل من
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جونی
الهه مامان مبین
14 دی 93 18:24
خدا رو شکر که همه چیز خوب بوده دوست ماهم قربون اون ناز نازیات . آخه مامانش من دخملم و خیلی ناز دارم فدات بشم من
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله . انقدر شرمنده مون نکن دوستم
الهه مامان مبین
14 دی 93 18:25
راحله جون دندونای بچه ها باید 20 تا در بیاد تا کامل بشه . دکتر بهار جون نگفت تا چند سالگی دندون در میارند .
مامان راحله
پاسخ
بهار 20 تا دندون داره الان . خیلی وقته دندوناش تکمیل شده
الهه مامان مبین
14 دی 93 18:25
یه عالمه گل برای گل خاله
الهه مامان مبین
14 دی 93 18:26
من از این عکسای خوشگلی که برام میذاری ندارم که برات بذارم . شرمنده عوضش خیلی دوستون دارمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان راحله
پاسخ
همین که میای بهمون سر میزنی خیلی خوشحالم میکنی گلمممممممم
الهه مامان مبین
14 دی 93 18:27
ای خدا امان از دست این بچه ها با این حرفای بزرگتر از سنشون . من واقعا نمیدونم این حرفا رو کی یاد میگیرند . مبین منم گاهی قلمبه سلمبه حرف میزنه . فدای تک تکتون
مامان راحله
پاسخ
مبین خوشگلمو ببوسسسسسسسسسس
مامان فاطمه
14 دی 93 18:28
خدارو شکر که گل دختری سالم و سلامت بود
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوستم
الهه مامان مبین
14 دی 93 18:28
دوستون دارم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان راحله
پاسخ
ما بیشترررررررررررر
مریم مامان آیدین
14 دی 93 18:29
سلام راحله جون خوبین...بهار خانومی خوبه خدارو شکر که چشک ها و گوش ها و دندون موشی های بهار خانوم همه سالمن میدونی راحله جون دکتر روانشناسی که پارسال آیدین رو بردم گفت هیچ وقت قبل از دکتر بردن بچه ها بهشون نگو....گفت فکر میکنی داری آمادگی بهش میدی ولی بدتر تا لحظه معاینه داره بهش فکر میکنه و بیشتر میترسه و اضطراب داره این تز رو درباره همه چی من رعایت میکنم...اصلا هربار گفتم داریم میریم فلان جا و باید پسر خوبی باشه بدتر بوده و الان اصلا درباره چیزی قبلش باهاش حرف نمیزنم...وقتی سورپرایز میشه بیشتر همکاری میکنه....خصوصا اگه شک داری ممکنه همکاری نکنه یه جایزه میدادی به دکتر و کار تموم بود...وقت برای فکر به اینکه مخالفت بکنه یا نه نداشت ببوس بهار نازم رو
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی از راهنمایی خوبت عزیزم . حتما امتحانش میکنم . بازم ممنون دوستم
مامان ریحانه
14 دی 93 18:58
راحله جونم خوشحالم که خدا رو شکر همه چیز خوب خوب بوده عززززززززززززززززززیزم فکر کنم تنها کسانی که نباید به قول و قرارشون اعتماد کرد این وروجکاست شما هم توقعی نداشته باش خواهر فدای بهار گلم بشه خاله که برا خودش یه کدبانو شده اینو بذار اینجا ،اونو بذار اونجا بوس برای بهار خوشگلم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم . خیلی لطف داری
عمه فروغ
14 دی 93 19:06
سلام عزیزم خدا رو شکر که بهار جون مشکلی نداشته ان شاا.. همیشه سلامت باشی ای جووووونم قربون شیرین زبونیات عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
علیرضا
14 دی 93 20:22
سلام مرسی که مارو قابل دونستی و به وبلاگم سر زدی عمه هم سلام میرسونه و میگه از طرف من بهار کوچولو رو ببوس.
مامان راحله
پاسخ
سلام خواهش میکنم
مامانی ِ یسناجون
14 دی 93 22:07
عسیسم. شیرین عسل... چه کار خوبی بردیش معاینه. منم یسنارو بردم . البته فقط چشم و یه آزمایش کلی
لیلا
14 دی 93 23:00
خدا حفظش کنه . چه دختر نازی دارید
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سبا
15 دی 93 1:15
زری
15 دی 93 2:03
سلام عزیزم خدادخترنازت روحفظ کنه دخترمن هم همینطوریه کلی قبل مطب رفتن واسش توضیح میدم ولی بازم گریه میکنه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم گلم . خدا گل دختر شما رو هم حفظ کنه .. ببوسش
مامان محمد مهدي (مرضيه)
15 دی 93 9:38
سلام خدا رو شكر كه بهار خانومي سلامت بوده با مريم جون موافقم كه نبايد از پيش به بچه ها درباره دكتر رفتنشون صحبت كرد چون از همون اول موضع مي گيرن و فرصت كافي دارن كه بهش فكر كنن
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت
مامان آنیسا
15 دی 93 9:53
هر چی میخوای با این ورجکا حرف بزن آخرش کار خودشونو میکننن خدارو شکر هیچ مشکلی نداشته عزیز دلم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
مامان مبینا
15 دی 93 12:45
سلااااااااااااااام مامان خانم خدا رو شکر که همه چی خوب بوده معلومه که بهار جون خیلی شیرین زبونه خدا نگه دارش باشه من که عااااااشق شدم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی گلم . شما لطف داری دوستم
مامان مبینا
15 دی 93 12:48
راستی این بینایی سنجی وشنوایی سنجی اجباریه یا اختیاریه عزیزم؟ اخه تا الان مبینا جونی رو نبردمه نگران شدم. بازم پیشت میام عزیزم
مامان راحله
پاسخ
میام وبت بهت میگم دوستم.
مامان روژینا
15 دی 93 13:08
قربون این عسل خانوم شیرین زبونم بشم منخدا رو شکر که همه چیز نرمال بوده عزیزمایشالا همیشه سلامت و شاد باشی جوجه کوچولو
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوستم . ان شاالله دختر شما هم سلامت باشه
مامان یاسی
15 دی 93 14:26
به نظر من ترس بچه ها از دکتر بخاطر اینه که بعضی دکترها انقدر خشن و سردن که وقتی میخوان بچه رو معاینه کنن بچه فکر میکنه میخوان اذیتش کنن! متاسفانه مرکز بهداشتی که واسه واکسن یاسی رو میبردم انقدر خانومایی که واکسن تزریق میکردن تخس و خشن بودن که بچه منم از اینجور محیط ها میترسه. باید دو سه نفری یاسی رو نگه میداشتیم و بچم از گریه هلاک میشد تا خانوم با اون اخم های گره خوردش بیاد بچه رو واکسن بزنه!!! یه کلیپ تو وایبر دیدم نمیدونم شما هم دیدید یا نه؟ فیلم تزریق واکسن به یه بچه بود تو یه کشور خارجی که نمیدونم کجا بود ولی بچه از اول تا آخر تزریق واکسن داشت میخندید و پدرش هیج جای بدنش رو سفت و محکم نگرفته بود و فقط رو پاش نشونده بودش از بس که دکتره خوب و مهربون و با بچه بازی میکرد!
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستم . شاید یکی از دلایلش هم این باشه . ممنون از اینکه اومدی
مامان ندا
15 دی 93 16:39
قربون دخمل ناز خاله بششششسششششششششم
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله
شاپرک
15 دی 93 16:51
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان مهدی کوچولو
15 دی 93 18:37
سلام راحله جون خدارو شکر که بهار گلم تو هر سه چکاپ سالم بوده خوب مامانی بهار راست گفته دیگه اصلا گریه نکرده که وای که چقدر خندیدم از مطلبی که در مورد لباس خودتون نوشته بودید
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . میبینی این دختر چقدر بلاست؟
خاله
15 دی 93 19:04
آخی عزیزم خدا حفظ کنه این دخملی رو
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامانی(برای دخترم زهرا)
15 دی 93 19:14
بهار خوشگل انشاا همیشه سلامت باشی دخمل ناز ...بهله دخملی برای مدیریت ساخته شده باباییش رو مدیریت میکنه به نحو احسن به قول خودش باریک الله
فهیمه مامان فاطمه
15 دی 93 20:57
ان شالله همیشه سالم و شاد باشی
مامان راحله
پاسخ
ان شالله .. ممنون..فاطمه جونمو ببوس
مامان سمانه
15 دی 93 21:44
سلام دوست خوبم ؛ خداروشکر که همه چیز خوب بوده عیب ندار یزره ترس برای بچه نیازه ببوس خوشکل خانوم رو
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستم . مرسی عزیزم
مامان فرناز
16 دی 93 18:37
هميشه سلامت باشي خوشگل خانوم
مامان راحله
پاسخ
ممنون
♥ دنیای دســر ♥
16 دی 93 21:30
از ♥ دنیای دســر ♥ دیدن کنیــــد . . . *_*
مامان مهراد
17 دی 93 11:55
سلام... به به چه خوبه که بهار جون از همه نظر سالم بوده... خدا رو شکر.... موهای خرگوشی چقدر بهت میاد بهار جون. می بوسمت دخمری ناز
مامان راحله
پاسخ
سلام .. مرسی گلم . شما همیشه به ما لطف داری
مامان مهراد
17 دی 93 11:59
راحله جون یه وقت فکر نکنی هدیه ات رو پس آوردم ها..... این یه گل دیگه است ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶777777¶¶¶ _____________¶¶¶77777¶¶¶¶¶¶7¶¶¶ ____________¶¶777¶¶¶¶¶77777¶¶¶77¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶7777777¶¶¶¶¶777¶¶7¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶777777¶¶77¶ _____________7777777777777777¶¶777¶ _____¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶77¶¶77777¶ _______¶¶___¶¶777777¶¶¶77777¶777777¶¶ ________¶¶___¶¶77777777¶¶77¶¶7777777¶ _________¶____¶¶77777777777¶77777777¶ ________¶¶_____¶7777777777¶¶77777777¶ _______¶¶______¶¶777777777¶777777777¶ ______¶_________¶¶7777777¶¶77777777¶¶ _____¶___________¶¶7777777777777777¶ ____¶______________¶¶7777777777777¶¶ ___¶_________________¶¶¶¶777777¶¶¶¶ __¶¶_________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶__________________¶¶___¶¶¶¶¶__¶¶ _¶¶________¶¶¶¶¶______¶____¶¶¶____¶ _¶¶______¶¶____¶¶¶_________¶¶¶ _¶¶_____¶________¶¶________¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶____¶_________¶¶______¶¶¶_¶¶¶§§§§§§¶¶¶ ___¶____¶¶__¶¶_____¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§§§§§§§¶ ____¶¶___¶¶___¶¶__¶¶_¶¶_¶¶¶__¶§§§§§¶¶¶§§§§§¶ _____¶¶____¶¶¶____¶¶_¶¶¶¶¶____¶¶§§§§§§¶¶¶§§¶ ______¶¶_________¶¶__¶¶¶________¶¶¶§§§§§§¶¶¶ ________¶¶¶____¶¶¶__¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________________¶¶¶ من که از این گل ها ندارم برات بزارم... یعنی فکر کنم هیچ کی غیر خودت نداره..... خودت هم که نمیتونی برای خودت بزاری...... جاش تو نظرات خالی بوددد
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوست خوووووبمممممممم...
مامان مهری
17 دی 93 12:03
_______________________________$$$$آپم ____________________________$$$$$$آپم __________________________$$$$$$$آپم ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم ____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم ___________________$$$$$$$$$$$$$آپم _________________$$$$$$$$$$$$آپم ________________$$$$$$$$$$آپم _______________$$$$$$$$$آپم ______________$$$$$$$$آپم _____________$$$$$$$$آپم ____________$$$$$$$آپم ___________$$$$$$$آپم ___________$$$$$$آپم __________$$$$$$آپم __________$$$$$آپم _________$$$$$آپم _________$$$$آپم ________$$$$آپم ________$$$$آپم ________$$$آپم ________$$$آپم _________$$آپم ___$$$$$$$$$$$$$$$آپم _____$$$$$$$$$$$$آپم ______$$$$$$$$$آپم _____$$$$$$$$$$$$آپم ____$$$$$$$$$$$$$$آپم ___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم _________$$$$آپم __________$$$ آپم راحله جون خدایی اینو نداشتی. تا حالا برام نفرستاده بودی.....
مامان عاطفه
17 دی 93 13:22
ایشالله همیشه سلامت باشه و براتون شیرین زبونی کنه
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم . ان شالله
مامان مبینا
17 دی 93 17:36
سلااااااااااااام راحله جون ممنون که اومدی وبم وجوابمو دادی عزیزم من مبینا رو الان واسه معاینات کجا باید ببرم؟ تو رو خدا منو ببخش هی میام ازت سوال میکنم روی ماه بهار جون رو ببوس
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم میام پیشت
ندا مامان یسنا
17 دی 93 20:22
خدا بهار جونو حفظ کنه ببوس شیرین زبونو
مامان ریحانه
18 دی 93 10:05
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا
مامان مبینا
19 دی 93 15:45
سلااااااااااااام گلم ممنون بابت راهنمایی هات عزیزم. بیشتر پیشت میام عزیزم بوووووووووووس واسه بهار جون
مامان راحله
پاسخ
سلام .. خواهش میکنم دوستم
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 دی 93 19:29
سلام عزیزم عید شما هم مبارک
مامان یسنا
19 دی 93 20:11
سلام دوست خوبم خوبین عزیزم. بهار نازم چطوره؟ ببوسش هواااااار تا
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ... مررررررررررسی
مامان مبینا
21 دی 93 0:44
راحله جون میگم توی تهران مراکز بهداشت هم بینایی سنجی وشنوایی سنجی انجام میدن یا باید فقط کلینیک تخصصی اطفال برد؟ البته من شهرستانی هستم ببخشم بابت این همه سوال روی ماه بهار جون روببوس
مامان راحله
پاسخ
بهداشتی که من بهارو میبردم برای قد و وزن ماهی یکی دوبار فقط این کارو انجام میدادن عزیزم .
شادی
21 دی 93 12:35
الهییییی. یک سری کتاب ها هست که به بچه ها کمک میکنه برای دکتر رفتن آمادگی پیدا کنن همچنین وسایل پزشکی و بازی دکتر و مریض خیلی کمک میکنه. به هر حال اولین تجربه ها همیشه برای بچه ها با استرس هست. ببوسش دخملی ناز و شیرین
مامان راحله
پاسخ
ممنونم از راهنماییت گلم .
مامان نازنین زهرا
22 دی 93 21:09
ماشاالله به این بهار بهاری...که زندگیتونو پراز نشاط بهاری کرده...انشاالله همیشه سالم باشه....
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم .. ان شالله
مامان آروین(مهناز )
23 دی 93 9:29
سلام بهار جون خیلی خوشحال شدم که از وب ما دیدن کردی و نظر گذاشتی دوست خوبم ممنونم ازت خدا رو شکر بهار خانم سالم و سالم بوده چشمای نازش و همینطور دندوناش فدای شیرین زبونیاش برم منننننننننننننن
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم.. ممنونم خاله جونی
مامان نیلوفر
24 دی 93 9:06
عزیزم خدارو شکر که همه چیز خوب بوده بهار جونم به بابایی کمک میکنی قربونت برم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم ..
مامان و باباي امير
24 دی 93 9:20
_______________________________________________¶¶ ______________________________________________¶¶¶¶ ____________________________________________¶¶¶¶¶¶¶ __________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶_____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶_¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶__¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶_____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶________¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ مامان راحله جون بعد کلی نوشتن متنم مورد قبول واقع نشد و دوباره دارم مینویسم دخملمون رو ببوس همیشه منتظر گل ها و قلب خوشگلت تو پیاما هستم این قلب خوشگل هم شما برا ما آورده بودین برنمیگردونیم فقط بهتون نشون میدیم میبریم همیشه سالم و پایدار باشین ایشالا
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ..مررررررررسی که اومدی به ما سر بزنی .. باشه من خوب که دیدمش دوباره براتون میارم بازم ممنون
مامانی علی
4 بهمن 93 18:14
وای که این بهار خانوم چقدر شیرین زبونه عزیزم خوشحال شدم بهمون سر زدی بازم بیا دوستم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم چشم