بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

دختر شیرین زبونم ....

1393/10/7 18:35
نویسنده : مامان راحله
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان . الان که دارم این مطلب رو مینویسم شما 30 ماه و 14 روزته . هم شیرین زبونی هات بیشتر شده هم گاهی اذیت کردنات . مثلا خدا نکنه تو یه جمعی یکی یواش بهت بخوره و بیوفتی ، انقدر گریه میکنی که به هق هق میوفتی و همه رو میترسونی . البته من فکر میکنم بیشتر خجالت میکشی و حس میکنی غرورت خورد شده . چون اگه این اتفاق تو خونه برات بیوفته بدون هیچی بلند میشی و به بازیت ادامه میدی . ولی کلا گریه هات عجیب و غریبه و هر کی ندونه فکر میکنه چی شده که اینجوری گریه میکنی .

                                       

وقتی میخوایم بخوابیم معمولا قبلش چند تا سوره قرآن میخونیم برای همه دعا میکنیم بعد میخوابیم. خیلی دوست داری من دعا کنم و تو هم آمین بگی . دیشب سوره ی کوثر و توحید رو با زبون شیرینت خوندی و بعدشم صلوات فرستادی . من یه کمی دعا کردم و شما آمین گفتی . بعد گفتم : حالا شما دعا کن من آمین بگم .دستاتو بلند کردی گفتی : خدایا نی نی های مریضو شفا بده . نی نی ندارن نی نی بهشون بده . منظورت این بود اونایی که نی نی ندارن نی نی بهشون بده . فدات بشم عزیزم . وقتی اینجوری دعا میکردی من و بابا کلی ذوق کرده بودیم . ان شالله که خدا به حرفت گوش میده عزیزم .

با اینکه خرداد گذشته رفتیم امام رضا(ع) بازم با شوق و هیجان عکس هات رو میبینی و ازش یاد میکنی . وقتی صلوات خاصه امام رضا(ع) از تلویزیون پخش میشه هر جای خونه باشی خودتو میرسونی به تلویزیون و بوسش میکنی .ان شالله قسمت همه ی آرزومنداش بشه .متنظر

بابا که از خونه میره بیرون میدویی دم در و صورتت رو میبری جلو میگی: بوسم کن. (یه هَووی به تمام معنا)

خدا نکنه ببینی من و بابا پیش هم نشستیم فورا میای به زور خودتو اون وسط جا میکنی .

عاشق آتش نشانهایی . اتفاقا دیروز تو کوچه مون تو یه ساختمون نیمه کاره یه آتش سوزی کوچیک اتفاق افتاده بود ماشین آتش نشانی اومد خاموش کنه تا آخر از پنجره تماشاشون کردی . آتش نشانه داشت شیلنگش رو جمع میکرد که بره میگفتی: من میخوام برم جمعش کنم. حالا قصه ی این که آتش نشانها که اومدن و چیکار کردن تا چند روز تو خونه ی ما برقراره .

وقتی آهنگ از تی وی پخش میشه و مثلا میرقصی (رقص که نه ، بیشتر بالاپایین میپری) میای میگی: مامان من عروس بشم برقصم؟ میگم آره عزیزم تو هم ان شالله عروس میشی .

وقتی یه چیز سنگینی رو بلند میکنی میگی : چقد زرنگم !

18 تا کلمه انگلیسی رو هم یاد گرفتی . هر چی هم میبینی ازم میپرسی این چی میشه ؟ میخوای که انگلیسیش رو بهت بگم . خیلی بهش علاقه داری . البته من اصلا با اصرار این کارو نمیکنم که بهت ضربه بزنه .

معمولا توی خونه با عروسک هات سرگرمی . گاهی برات کتاب میخونم . نقاشی میکشی . گاهی هم سی دی های شعر کودکانه رو گوش میدی یا کارتن بره ناقلا رو میبینی .

بهار

بریم ادامه مطلب عکس هات رو ببینیم.

 

نظرات (42)

شاپرک-مامان پریا
7 دی 93 19:30
سلام یه مرغ نازی داشتم خیلی دوسش میداشتم.......
مامان راحله
پاسخ
سلاااااااام .. به به مبارکه ...بالاخره اومدی
مامان زهرا
7 دی 93 19:43
قربون بهار شیرین زبونم برم وای که چقدر خوشم اومد از دعای قشنگش خیلی به دلم نشست دل بچه ها پاکه انشااله که دعاش براورده بشه گریش برای زمین خوردن همون به خاطر خجالته مهدی هم همینجوریهبهار جونم خیلی دوست دارم خاله
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جون . خیلی لطف داری گلم
مامان ریحانه
7 دی 93 19:57
سلام راحله ی عزیزم اومدم کلی نظرم گذاشتم وقتی خواستم ارسال کنم پیام اومد کد امنیتی صحیح نمی باشد عصابمو ریخت بهم حالا بریم سر اصل مطلب میگم قربون اون غرور بهار جونم برم که از حالا غرور شناس شده و فدای اون دعا کردن و آمین گفتنش بشه خاله راحله جون قدیمیا میگن دختر مثل هوو میمونه برا مادر راست گفتن با این تفاوت که باید ای هوو رو بوسه بارونش کرد اینجوری
مامان راحله
پاسخ
اشکال نداره گلم .. همین که اومدی خیلی ازت ممنونم . خوشحالم کردی آره این هوو رو واقعا باید بوسه بارون کرد از طرف من هووت رو ببوس
مامان یاسی
7 دی 93 22:25
چقدر خوبه که دختر کوچولومون قبل خواب قرآن میخونه و دعا میکنه. دعاهاش هم خیلی قشنگ بود.
مامان فاطمه
7 دی 93 23:10
الهی چه دختری چه کار خوبی که دعا میکنین عزیزم عادت خوبی میشه واسه بهار خانوم
مامان محمدمهدی
7 دی 93 23:44
سلام الهی فدای این دختر شیرین زبون بشم ماشاالله خدا حفظش کنه
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه عزیزم .. مرررررسی گلممممممممم
مامان کیمیا
8 دی 93 0:08
بهارخوشگل خاله چطوره؟؟ آفرین که ا ینقدر خوشگل دعا میکنی انشالله که برآورده بشه، دیگه خانومی شدی برای خودت فهمیده وخوش سروزبون. شیلنگ آتش نشانی رو هم خوب اومدی خیلی دوستداااااررررم
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جونی . ممنونم گلم منم دوستون دارم
مامان روژینا
8 دی 93 8:47
واااااای چه کار قشنگی میکنی عزیزم موقع خواب براش قرآن میخونیامیدوارم همیشه در پناه قرآن باشه بهار کوچولوی من دخترا همشون همینطورن بابا دوست تا جایی که گاهی آدم بهشون حسودیش میشه درست گفتم؟!عکساتم ماه شده عسل خاله
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم .. آره عزیزم .. واقعا همین طوره .. منم حسودیم میشه
مامانی
8 دی 93 9:18
سلام ای فدای اون قرآن و دعا خوندنت
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جون .. لطف داری گلم
مامانی(برای دخترم زهرا)
8 دی 93 9:33
ماشاا عزیییزم چقدر شیرین شده بهار کوچولوی ناز و آفرین به مامانش که پستاش همه قشنگه و واقعا از دیدنشون لذت می برم
مامان محدثه
8 دی 93 13:48
عزیزم چه ناز این گل دختر ماشاالله. ممنون که به ما هم سر زذی .اگه دوست داشتین مارو هم لینک کنید
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم . چشم با کمال میل گلم
مامان و باباي امير
8 دی 93 14:19
سلام راحله جون یه جوری گفتی دختر شیرین زبونم نمیگی ملت هوس میکنن دهنشون اب میفته وقتی دعا میکنین ما روهم یاد کنین الهی که همه دعاهاتون قبول باشه ودر پناه حق باشین از چشای خوشگل خانوم ببوسین
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ان شالله خدا یکی از خوشگلاشو قسمتتون کنه محتاج دعاییم عزیزم . خیلی لطف کردی
الهه مامان مبین
8 دی 93 16:24
سلام به روی ماهت دوست عزیزم . خوبید . بهار نازم خوبه ؟
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . ممنونم خدا رو شکر خوبیم
الهه مامان مبین
8 دی 93 16:26
ای قربون اون بازی کردنات بشه خاله عزیزم . مبین منم عاشق کارتن بره ناقلاست . راحله جون چقدر بچه ها شبیه به هم هستند . حتی توی شیطنت و .... واقعا همیشه از ته دلم از خدای مهربون میخوام که به همه مامانها فقط صبر بده و به بچه ها سلامتی . دوستون دارم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جونی مبین جونمو ببوسسسسسسسسسسس
مامان نیلوفر
8 دی 93 16:57
_____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
مریم مامان آیدین
8 دی 93 16:58
نااااازی بهار خانومم خوشگل ایشالا عروس بشی این وروجک ها دختر و پسر ندارن....در هر حال مثل هوو عمل میکنن زنده باشه عسل خانوووم
مامان راحله
پاسخ
سلام مریم جون .. مرسی که اومدی آره ازین هوو ها همه دارن
مامانی ِ یسناجون
8 دی 93 23:05
منم نظر گذاشتم!!! یعنی ثبت نشد؟؟؟!!!!!!!!!
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . فقط همین ثبت شده گلم به هر حال ممنون که اومدی
مامان نیلوفر
9 دی 93 10:32
بهار جونم انشالله که تو هم عروس میشی وقتی دعا میکنید ما را هم یاد کنید مامانی دقیقا از کی به بهار جون انگلیسی یاد میدی؟
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. مرسی که اومدی ... بهار دوماهی میشه که باهاش کار میکنم .. البته فقط به صورت بازی یعنی اصلا بهش اجبار نمینکم .. خودش خیلی مشتاقه که یاد بگیره .
مامان فهیمه
9 دی 93 10:53
سلام مامان راحله خانوم وبلاگتونون خیلی دوس دارم من از 6 ماهگیش برا نهال وبلاگ باز کردم ولی متاسفانه به دلایل مختلف و از همه مهمتر مشکل اینترنتی نشد خوب و سر موقع آپ کنم من وبلاگ بهار جون رو لین کردم خواستین شمام لینک کنین ممنون میشم.
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم .. چشم با افتخار لینکتون میکنم
مامان فرناز
9 دی 93 13:09
عزيزم شما چقدر ماهين خانم خوشگل و خوش زبون رادمهر منم همش مي خواد داماد بشه
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم .. رادمهرمو ببوسسسسسسس
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 دی 93 14:34
سلام عزیز دلم فدای شیرین زبونیات عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامان عفیفه
9 دی 93 21:20
سلام عزیزم من پوشک کانفی بیبی میگیرم واسه عفیفه خیلی راضیم هم حساسیت نمیده هم نم پس نمیده قیمتشم نسبتاخوبه البته تقریبا باپوشک خداحافظی کردیم و تقریبا راحت شدم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
مامانی بهار
9 دی 93 23:28
سلام نازنینم هزار ماشاالله به قرآن خوندنت دوست داریم
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جونی مرسی از لطفت
فاطیما
10 دی 93 0:57
سلام به بهار جون و مامان مهربونش خوبی؟ یوسف جان توی جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کرده. ممنون میشیم اگه 102 رو به شماره ی 1000891010 پیامک کنید و یوسف جان رو توی این مرحله از زندگیش همراهی کنید. اگه از دیگران و اطرافیانتون هم بخواید که این شماره رو پیامک کنن که دیگه نور علی نور میشه
پارسا
10 دی 93 14:05
چقدر ماه وخانمی عزیزممرسی پیش ما اومدی همیشه سر بزن ما مهمون دوست داریم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جون
ندا مامان یسنا
10 دی 93 14:40
بهار جونم خوش بحالت که از حالا سوره های قران از حفظی گلم
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جون
محمد
10 دی 93 16:43
خوشکله بسلامتی
مامان حديث
11 دی 93 1:08
سلام خاله جووووووووووووونم من حديثم تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه لطفا بهم راي بدين؟ 65 رو به 1000891010 پيامك كنين يه دنيا ممنونم
دایی بهار
11 دی 93 13:55
سلام دای ی ی ی ی ی جووووووووون.مامانت اگه تو عکسات ی شونه به موهات بزنه بدک نیستااااااااا.
مامان راحله
پاسخ
سلام دایی جون . خوشگلی ش به همین موهاشهههههههههههه
❈ کوثر❈
11 دی 93 17:04
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 دی 93 2:38
ای جاااااان دلم دخترکمون غرور داره....خاله قررربونش آمین واسه دعاهای قشنگت
مامان السا
12 دی 93 12:39
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶
مریم مامان دونه برفی
13 دی 93 8:26
من قربون اون دعای قشنگت عزیزم. آفرین به این دختر خوب و زرنگ و آفرین به این مامان گل گلاب که اینها رو بهش یاد میده.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممممممممم
مامان مهری
13 دی 93 11:27
سلام. ای جونم. قربونت برم بهار جونی. قربون اون ارادتت به امام رضا(ع) قربون اون دعا کردن های قشنگت. چه چیزهای خوبی مامانی بهت یاد داده عزیزم بهار جون دختره و یه توجیهی برای هووو بازی هاش هست من چی بگم که پسرم مثل هوووو میمونه.....!!!!!!!!!!!
مامان راحله
پاسخ
سلام دوست خوبم .. مرسی از لطفت گلم مهرادمو ببوسسسسسسسسس
مامان مهری
13 دی 93 11:28
چه عکس های نازی. ان شاله عروس بشی گل خانومی. قربون اون زرنگی هات.
زهرا مامان شایان
14 دی 93 1:11
ای جونم.قربون اون دعا کردنت
شادی
14 دی 93 8:37
آفرین به بهار خانم ناز و قشنگم.
شادي
14 دی 93 14:46
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! __
مامان دیانا
16 دی 93 8:35
آفرین به این دخمل ماه که مامانی انقدر خوب بهش مهربونی رو یاد داده که اولین دعاش سلامتی کوچولوهاست.الهی به حق دعاهای شما فرشته های کوچولو همه مامانهایی که دلشون با داشتن بچه بیمار یا نداشتن هیچ فرزندی غمگینه شاد و خوشحال بشه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنون از لطفت .. ان شالله
مامان شهناز
16 دی 93 14:57
سلام مامانی . بهار جون خوشگل و شیرین زبان و دوست داشتنی رو ببوس. خیلی باحاله. دوسش دارم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان مهری
17 دی 93 12:01
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶