بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

دماغ بهــــار کو؟

1393/11/7 16:53
نویسنده : مامان راحله
1,943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان . اومدم یه ماجرای جالب رو برات تعریف کنم که دیشب اتفاق افتاد .

دیروز عصر رفتیم خونه خاله . شما بازی کردن با امیرحسین رو خیلی دوست داری اونم همین طور.(امیر حسین 12 سالشه) همین جوری که داشتید بازی میکردید امیر حسین دستش رو الکی مشت میکرد میگفت مثلا پاهاتو برداشتم یا مثلا گوشِت تو دست منه . تو هم بغض میکردی .فکر میکردی واقعا برداشته . بعد که میدید تو ناراحت میشی میگفت: بیا ، گذاشتم سرجاش . و همه میزدن زیر خنده .خلاصه تا شب چند بار این کارو تکرار کرد . وقتی من و خاله دیدیم شما جدی میگری چند بار بهش تذکر دادیم که این کارو نکنه .   آخر شب بابا اومد دنبالمون که بریم خونه . به محض اینکه سوار ماشین شدیم تا حرکت کردیم امیرحسین گفت: دماغت رو برداشتم . بابا هم حرکت کرده بود . تو هم بغض کردی و گفتی : دمـــــاغــمخطا . گفتم امیرحسین الکی میگه مامان . ببین دماغت سرجاشه . دیدم نه هی با بغض میگی دماغم و دست بردار نبودی . گفتم باشه زنگ میزنم به خاله میگم به امیرحسین بگو چرا دماغ بهار و برداشتی؟ تو ماشین زنگ زدم به خاله و گفتم بهار بغض کرده . به امیرحسین بگو دماغ بهارو بده . گوشی رو گذاشتم روی بلندگو . خاله بهت گفت چی شده بهار؟ تا صدای خاله رو شنیدی بغضت ترکید شروع کردی گریه کردن . خلاصه امیرحسین از پشت تلفن دماغت رو فرستاد و خاله هم گفت امیرحسین رو دعواش میکنم تا شما آروم شدی . هم برامون جالب بود هم خنده دار که شما انقدر موضوع رو جدی گرفتی .خندونک راستش دلم نیومد برات ننویسم .میدونم بعدا که خودت بخونی حسابی میخندی.

ادامه ی مطلب یادت نره گلم.

وقتی سرم درد میکنه و دستمو گذاشتم روی سرم .

بهار: چی شده؟سوال

من : سرم درد میکنه . بدبو

بهار: به کجا خورده ؟سوال

من:خسته

رفتیم باغ پرندگان . به بهار میگم اونجا چی دیدی؟ میگه : طابوس (طاووس)گیج

 صبح نزدیک ساعت 11 از خواب بیدار شده قبل از صبحونه داره با نی نی هاش نماز نمیخونه .

یادته تو پست قبلی گفتم کارتهاتو میاری میخوای که ازت بپرسم بعد میری روی زمین یکی یکی میچینی؟

کلمه ی ماشین رو هم تازه یاد گرفتی.

بهار خورشید خانوم کشیده

.: بهـــارم تا این لحظه ، 2 سال و 7 ماه و 14 روز سن دارد :.

نظرات (79)

شبنم.س
7 بهمن 93 17:52
ایجانم فدای نمازخوندنت به به چه خورشیدی. هزارتا بوس
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
الهه مامان مبین
7 بهمن 93 17:55
سلام گلم این عکسی که برام فرستادی چی هست ... متوجه نشدم
مامان راحله
پاسخ
فکر کنم یه بچه آهو هست آره؟ تایید کنی درست میشه
مریم مامان آیدین
7 بهمن 93 18:25
الهی من قربوووووووونش برم من چند وقت پیش یه بلوتوث خارجی دیدم که بابای بچه دستشو میبرد سمت دماغ بچه و میگفت دماغتو برداشتم و توی دستاش انگشت قایم شده شو نشون میداد و بچه آآآآی گریه میکرد و میزاشت سرجاش و گوشش رو برمیداشت!!!باز بچه آنچنان گریه میکرد!!!انقدر ناراحت شدم....فکر میکردم این خود کودک ازاریه خوب کاری کردین امیر حسین رو دعوا کردیم....طفلی بهارم واقعا فکر میکرده دماغشو برداشته خوب....میترسیده طفلی به مامانش بگین بهش بگه دیگه این بازی رو نکنه من قربون اون نماز برم که حواسش هست عروسکش درست بخونه خورشیدش هم خیییییییییلی خوشگل کشیده
مامان راحله
پاسخ
سلام مریم جونم .آره بابا حسابی دعواش کردیم .ولی اونم تقصیر نداشت بیچاره میخواست باهاش بازی کنه مرسی از محبتت
شاپرک-مامان پریا
7 بهمن 93 18:28
چه ماجرایی داشته این دماغ!!! من این امیر حسینو ببینم!!!؟؟؟ پریا هم امروز سر اذون بیدار شده تی وی نماز پخش میکرد رفته تو اتاق چادرشو سرش کرده نماز میخونده منو صدا زده بهش مهر بدم
مامان راحله
پاسخ
آره میبینی ؟ واسه پریا
مامان فاطمه
7 بهمن 93 18:37
اخی بامزه بود از دست این پسر خاله که بهار جونو اذیت میکنه
عمه فروغ
7 بهمن 93 18:39
سلام راحله جون.ای جونم هزار ماشاا... به بهار جون خوب چرا دماغش رو برمیدارید به به چه نقاشی خوشگلی هزار ماشاا.. به هنرمند کوچک
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان فهیمه
7 بهمن 93 18:40
ای جان خیلی ناز کشیده نهالم خیلی نقاشی رو دوست داره...موفق باشی خانومی
مامان راحله
پاسخ
ممنونم وستم. نهالمو ببوس
مامان ریحانه
7 بهمن 93 19:38
ای جانم بهار نازم راحله جون وقتی ماجرا رو خوندم یاد نازنین افتادم درست همین بازی و پوریا با نازنین پارسال می کرد و بچمو عصبی میکرد نازنین هم گریه می کرد میگفت داداش چشمامو برداشت دماغمو برداشت و من پوریا رو دعوا میکردم که بچمو عصبی نکن فکر کنم این یه بازی جدید تو بچه هاست ما خبر نداشتیم به هرحال دیگه خدا رو شکر پوریا یادش رفته قربون نماز خوندن بهارم برم من خانمی التماس دعا خیلی خورشیدشو قشنگ کشیده نازنین زیاد نقاشیش خوب نیست یه عالمه بوس برای بهار خانوم باهوش
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی از محبتت گلم . نقاشی نازنین جونم کم کم خوب میشه . ببوسش عزیز دلمو
مامانی(برای دخترم زهرا)
7 بهمن 93 19:41
عزیزم چقد این بچه ها شبیه همن بچه ی برادرم هم کوچیک بود من همینجوری سر به سرش میذاشتم اونم جدی می گرفت و هرجور شده یا دعوا یا گریه پسش می گرفت ولی رو زهرا امتحان نکردمهزار ماشاا نقاشیش خیلی پیشرفت کردهنماز خوندنش هم خیلی باحال بود مخصوصا آخرش که مدل عروسکاش سجده کرده
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . مرسی که اومدی ... زهرا جونمو ببوس
مامان ندا
7 بهمن 93 20:21
آخییییییی..نازززززززی.. قربونت بشم عزززیززم کلی خندیدم.. فدای نمازخوندنت
مامان مینا
7 بهمن 93 20:22
چه جالب اسم پسرخاله شمام امیر حسین هست و جالبتر اینکه مثل پسرخاله الینا،امیر حسین،شلوغ هستش. فک کنم هر چی امیر حسین تو دنیاس شیطون وشلوغ هستن. پسره شیطونو میبینی دماغ دخملیمونو برداشته بوده ماهم وقتی میریم خونه خواهرم و این دوتا باهم بازی میکنن فک کن همه جارو قروقاطی میکنن خواهرمم میگه اشکالی نداره اینم یه روزه دیگه بزار بازی کنن .طابـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس جالب بود خورشیدشم عالی هست
مامان راحله
پاسخ
آره عزیزم . اونم شیطونه .. بهارم خیلی دوستش داره . خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسس
مامان مینا
7 بهمن 93 20:23
الینا هم اوایل دقیقا مثل بهار نماز میخوند .دراز میکشید رو زمین نمازت قبول عسلم
فهیمه مامان فاطمه
7 بهمن 93 22:19
افرین چه قدر قشنگ نماز می خونه
مامان سبا
7 بهمن 93 22:56
سلام بهارجون.ماشاالله روز به روز خانمتر وفهمیده ترمیشی
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. مرسی اومدی .. سبا جونمو ببوس
زری
8 بهمن 93 0:37
سلام راحله جون فدای بهارجونم بشم که کلی اذیت شده آفرین به دخترنمازخون
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت عزیزم
مامانی علی
8 بهمن 93 1:02
الهیییییییییییییییییییییییی خاله جوننننننننننننننن فداشششششش
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه عزیزممممممممم
مامان سبا
8 بهمن 93 2:43
مامان راحله توادت مبارک
مامان راحله
پاسخ
مررررررسی عزیزممممممممممممممم
مامان کوثر
8 بهمن 93 7:48
خب چرا دماغ بچه رو برمیدارین!!اونم دماغ به این خوبی که احتیاج به هیچ نوع عملی زیبایی نداره ای جان به این نماز خوندنش
مامان و باباي امير
8 بهمن 93 8:59
سلام صدتااااااااااااااااسلاااااااااااااااااااام خانومی عزیز الهی الهی چه خانوم هنرمندی عجب خورشید خانومی به پسرمون بگو روح لطیف هنرمندمو نشکنه خیلی هنرمندمون قلبش ظریفه زودی میشکنه اخه با دماغ دخملمون چیکار داره دماغ دخملمو بزاره سرجاش ما میخواییم بوسش کنیم راحله جونم همیشه شرمندمون میکنین با شکلکهاتون تو سایت امیرصدرا دستت درد نکنه عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستممممممممم مرسی خاله جونی که به ما سر میزنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 بهمن 93 9:55
سلام عزیزمبمیرم الاهی اخه پسر خاله دلت میاد الاهی من قربونت بشم الاهی فدای خودت و عروسکات که دارید نماز می خونید
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی ... وروجک ها رو ببوسسسسسس
مهتاب مامان اشکان
8 بهمن 93 10:16
سلام راحله جون. واقعا بازی جالبی بود ، کلی خندیدم آفرین به بهار جونم که داره نماز میخونه ، التماس دعا دارم خاله جون میبوسمت خوشگل خانوم
مامان راحله
پاسخ
سلام دوستم. ممنون از محبتت گلم
مهتاب مامان اشکان
8 بهمن 93 10:19
بهار جونم شما به جمع دوستان ما اضافه شدید اگه قابل بدونید میخواهیم باهاتون دوست بشیم.
مامان راحله
پاسخ
باعث افتخار ماست .حتما گلم
زهرا مامان شایان کوچولو
8 بهمن 93 11:36
عزیز دل خاله...اره بچه ها معمولا همه چیز و زود باور میکنن و اینم از دل پاک و بی الایششونه
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم دقیقا همینطوره مرسی که اومدی
مامان مبینا
8 بهمن 93 13:49
راحله جون سلام من فقط امیر حسین خان خاله رو نبینم که دماغ بهار رو میکنه وبهش پس نمیده؟ من از بس کارای بهار جونو دوست دارم که نگو دیگه با بهارجونی از این بازیا نکنین که عسلچه خاله بخواد گریه کنه هواااااااااااار هواااااااااااااار بوس واسه بهار ومامان خانم گلش
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. شما همیشه به ما محبت دارید گلم .. شرمنده مون نکنید خاله. بوس واسه مبینا حوشگله
مامان مبینا
8 بهمن 93 13:50
فدای نماز خوندنش بشم من ایشالله خدا پشت وپناه بهار خوشمله باشه
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان مبینا
8 بهمن 93 13:54
راحله جون منم دیروز رفته بودم خونه خاله مبینا. مبینا کلی بازی وشیطنت کرد خیلی بهش خوش گذشت اما متاسفانه چند دقیقه قبل از اومدنمون مبینا افتاد روی اسباب بازیای بچه خاله اش چشمت روز بد نبینه اینقد خون اومد که نگو کلی هم گریه کرد بخدا جیگرم اب شد ایشالله واسه هیچ بچه ای اتفاق بد نیفته
مامان راحله
پاسخ
واااااااااای عزیزم .. چقدر بد بمیرم براش.. ببوسش عزیزمو
مامان عاطفه
8 بهمن 93 15:12
ای جانم فداش بشم چه شوک بدی بهش وارد کرد این پسمل شیطون. ببوس بهار نازمو 😘😘😘😘😘
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان زهرا
8 بهمن 93 15:45
سلام عزیزم.ای جانم بهار .بنده ی خدا امیر حسین .دلش میخواسته سرتو گرم کنه . عزیزم با اون نماز خوندنت . چه خورشید خوجلی کشیدی .عزیزم .بزرگ بشی الهی .
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم .. آره بیچاره میخواست باهاش بازی کنه . ولی بهار خیلی جدی گرفته بود . ببوس خوشگلمو
شادی
8 بهمن 93 15:47
آخی عزیزم. دنیای بچه ها خیلی خاص و متفاوته. نقاشی هات هم خیلی قشنگه بهارخانم.
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت
الهه مامان مبین
8 بهمن 93 16:15
عزیزم چقدر داستان جالبی بود . بچم بهار کلی جدی گرفته و باور کرده . ای پسر خاله ناقلا ... قربونت بره خاله . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان فرناز
8 بهمن 93 17:24
عزيز دلم عاشق اين سادگي و معصوميت بچه هام خيلي ماهه خانوم گل
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان زهرا
8 بهمن 93 18:30
خصوصی عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم
مامان زهرا
8 بهمن 93 18:32
سلام راحله جون بهار گلم خوبه?این دماغ چه ماجرای بانمکی داشته قربون نماز خوندنش به خاطر محبتت ممنون عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام مرسی که اومدی عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 بهمن 93 8:21
واااااای خیلیییی بامزه بود...کلی خندیدم قبول باشه نماز جماعت بهارخانومی راحله جون کارتهای چی هستن؟بنظرت خوبه واسه محیام بگیرم؟
مامان راحله
پاسخ
مرسی از محبتت .. میام پیشت بهت میگم
مامان
9 بهمن 93 9:40
واااااای خدای من چقد خندیدم.... دماغم.... جالب بود . کار خوبی کردی نوشتی .خیلی باحالی بهار جونم قربونش برم دراز کشیده نماز جماعت میخونه ... خورشید خانومه هم خیلی خوشگله
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم خیییییییلی لطف کردی به ما سر زدی عزیزممممممممممم
مامان مهراد
9 بهمن 93 11:05
من هم یه پسر خاله دارم که 12 سالشه و مهراد هم حسابی دوستش داره وکلی باهاش بازی میکنه..... ای جووونم فدای بهارم بشم که بغض کرده طفلی. خوب امیر جان قحطی بازی نبود که با دماغ بچه چیکار داری....
مامان مهری
9 بهمن 93 11:06
نمازتون قبول باشه فرشته خانوم کوچولو
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممم
مامان مهراد
9 بهمن 93 11:07
نقاشی تون هم خیلی قشنگه ..... خورشید خانوم چه تشعشعاتی داره ... ضد آفتاب لازم شدیم بابا
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله . عینک بدم خدمتتون؟
مامان مهراد
9 بهمن 93 11:09
میگم اسم دخمری که بهاره با گذاشتن این ماهی ها هم منو حسابی بردی به حال و هوای نوروز و بهار... راستی دیدی چه زود دوباره عید از راه رسید...
مامان راحله
پاسخ
آره عزیزم .. عمرمون داره میگذره .. ولی واقعا روزهای قبل از عید از خود ایام عید شور و حالش بیشتره
ندا مامان یسنا
9 بهمن 93 14:13
چه ماجرای جالبی بود این دماغ خیلی بامزه بود بچه ان دیگه
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جون . مرسی که به ما سر میزنی
مامان محدثه
9 بهمن 93 15:41
وای عزیزم چه بامزه ای امیر حسین شیطون
مامان راحله
پاسخ
ممنون بهمون سر زدی گلم
مامان مبینا
9 بهمن 93 17:43
راحله جون چه حال چه احوال؟بهار جون خوبه؟ میبوسمتون عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی همه خوبیم
مامانی بهار
9 بهمن 93 18:47
مامان شهناز
9 بهمن 93 19:34
فدای این دختر ناز برم که اینقد حساسه. دستم به امیر حسین برسه منم گوشاشو بر میدارم که دیگه سر به سر بهاری نزارهمامانی دختر خوشگلو ببوس
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. بیچاره امیرحسین مرسی از محبتت گلم
مامان بردیا اریایی
10 بهمن 93 0:22
ای بابا از دست این امیر حسین خااان اخه اینم شد بازی با دماغ بچه چیکار داری اخه مگه خودت دماغ نداری خوشت میاد یکی بیاد دماغت رو برداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان بردیا اریایی
10 بهمن 93 0:24
فدای اون نماز خوندنت قبول باشه نقاش کوچولو نقاشیت زیباست
شاپرک-مامان پریا
10 بهمن 93 22:16
سلام مرسی که اومدی قالبت قشنگه
✿ مه آ سا✿
11 بهمن 93 0:09
سلام عزیزم من امروز 11 بهمن تولد خواهرمه دوست دارم عزیزم برید به وبش و بهش تولدشو تبریک بگید خیلی خوشحال میشم آدرس وب خواهر 137333.niniweblog.com
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم چشم
اقازاده
11 بهمن 93 8:39
ای امیر حسین شیطونچرا بهار جونو ترسوندیفدای جفتشون
مامان راحله
پاسخ
مرسی از محبتت گلم
اقازاده
11 بهمن 93 8:40
افرین چه خورشید قشنگی کشیدی
اقازاده
11 بهمن 93 8:41
فداش بشم با این نماز خوندنش
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان و بابا
11 بهمن 93 10:44
سلام عزیزم خوبی؟؟تولدتون رو با تاخیر تبریک میگم ایشالله 120 ساله شین
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیزم
شاپرک-مامان پریا
11 بهمن 93 12:18
راستی تولت مبارک
مامان راحله
پاسخ
مررررررررررررسی
مامان ریحانه
11 بهمن 93 18:43
راحله جون تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم ببخش یه روز دیر شده انشالله عزیزم 120 ساله بشی و تمام شادی های دنیا همراه لحظه لحظه ی زندگیت باشه .,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~ بهترینها را برای آرزومندم
مامان راحله
پاسخ
مررررررررسی عزیز دلم ... ممنون از این همه لطفت
مامان و بابا
11 بهمن 93 23:05
بهار خانوم نبینم گریه تو خاله جون......چقد رشما بچه ها روح پاک و لطیفی دارین کاش بزرگ ترها از شما یاد میگرفتن بوس بوس عسلم.دیگه گریه نکنیا♥♥♥
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جونی
الهه مامان سلما
12 بهمن 93 10:09
از دست این وروجکا ..ترکیدم از خنده خداااا قلبون نماز خوندنت چه قد خوب کشیده خورشیدشو
مامان مبینا
12 بهمن 93 20:22
راحله جان ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام خوبین؟خوشین؟ بهار جونو از طرف من یه ماچ گنده بکن عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ... مررررررسی از لطفت دوستم .. خیلی ماهی
مامان نیلوفر
13 بهمن 93 9:01
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مينا مامان اميرعلي
13 بهمن 93 12:39
آخي..........عزيزم چقدر جدي گرفته قضيه رو......... بهار خانوم.........عروسكت مال من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی که به ما سر زدی .. قابل شما رو نداره
مامانی و بابایی دخمل طلا
13 بهمن 93 19:57
سلام راحله جان مامانی گل بهار عزیزم خوش اومدی به وبمون خوشحالمون کردییییییییییییییی عزیزم بالای صفحه درست نوشته تقصیر مامانیشه که کم وقت میکنه پست بزارهههههههههههههههه دوست خوبم بازم پیش ما بیااااااااااااااااااااااا بوسسسسسسس واسه بهارجووووونییییییییی
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ... لااقل یه عکس از الانش بذار مرسی که اومدی عزیزم
مامان سمانه
14 بهمن 93 0:30
واااااای قربون دما کوچولوت عزیزم ، واااای که تو چقد با مزه ای بهارم ، امیرحسین چقد شیطونه که تورو اذیت میکنه ؟ راحله جون عکسا خیلی بامزه بود ، یه بوس گنده کن بهار جونمو
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم .. مرسی از محبتت دوستم
مينا مامان اميرعلي
14 بهمن 93 11:29
سلام دوست خوبم با اجازتون من شمارو به ليست دوستامون اضافه كردم اگه دوست داشتين شما هم مارو لينك كنيد
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم حتما دوستم
مامان فهیمه
14 بهمن 93 19:11
سلام بهار.... راستی بهار جون بهار داره میاد.... دیگه چیزی نمونده
مامان هانا و آریا
15 بهمن 93 1:01
سلااام ای جانمممممم ، مامانی بهار من یه کلیپ تو وایبر دیدم دقیقا با یه نی نی البته پدرش همین کارو میکرد خیلی بامزه بود بهار جونمممم چه خورشید خوشملییییی عزیزمممم نماز خوندنشون و ببین
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت
مامان مبینا
15 بهمن 93 16:40
راحله جان سلام چ حال؟چ احوال؟خوش میگذره؟ایشالله هرجا هستین دلشاد وخندون باشین عزیزم بووووووووس واسه بهار جونم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت
مامان ندا
15 بهمن 93 17:02
ممنون ازاینکه به وب دخترم سرزدین اگه مایل باشیم لینکتون کنم راستی شماازکجاهستی خانوم گل
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. باعث افتخاره عزیزم .. من تهرانم
مامان کیمیا
16 بهمن 93 0:53
ای جونم،چرا به دماغ خوشگل خاله دست میزنین اخهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ هزارتا بوس برای بهارجون
مامان آنیسا
16 بهمن 93 11:26
مامی پدرام فینگیل
16 بهمن 93 17:55
خوشگل خاله چقدر نازی
مامان الهام
17 بهمن 93 16:18
سلام دوست عزیز.من اتفاقی وبلاگ گل دخترتون رو پیدا کردم.واسم جالب بود که دخترامون یا اختلاف دو روز هم سن هستن.شمارو لینک کردم .خوشحال میشم به ماهم سر بزنید.
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. منم از آشنایی باشما خوشحالم .. با افتخار لینکتون میکنم
♥ نیکتا ♥
18 بهمن 93 17:21
بهار جونمو ببوسید امیدوارم دوباره دماغشو گم نکنه راستی ممنون که به من سر زدید بازم بیاید
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
فاطمه & فائزه
23 بهمن 93 17:55
سلام عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟بیا و وب داداشیم نظر بده
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . چشم
مامان نیلوفر
25 بهمن 93 16:30
ای جانم چرا دخمل ناز مارو اذیت کردید خاله قربون نماز خوندن و نقاشی کشیدنت بشم
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
sina
30 بهمن 93 15:17
سلام دوست دارید که یک کد ساعت زیبا با عکس فرزندتون به رایگان ساخته بشه؟؟؟؟ پس یک سری به وب بنده بزنید و کد را به رایگان سفارش بدید
مامان راحله
پاسخ
ممنون
سحر
30 تیر 94 22:08
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
مامان راحله
پاسخ
سلام ممنونم
پارمیدا
31 تیر 94 13:49
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
مامان راحله
پاسخ
سلام