بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

لحظــــه هــای بهــاری...

1393/11/1 17:43
نویسنده : مامان راحله
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من . بازم اومدم از تو بگم . از قشنگ ترین دختر دنیا .

این روزها انقدر با حرفها و کارهای جالبت ما رو غافلگیر میکنی که نگو . ما هم که انگار سقف آسمون باز شده این دختر ازش افتاده کلی ذوق مرگ میشیم .خندونک

وساطت کردن من بین شما و بابایی گاهی اعصاب برام نمیذاره . هر چیزی میخوای یا هر کاری میخوای بابا برات انجام بده و نمیده باید من وساطت کنم . بگو آقا رضا بهش بده ، بگو آقا رضا بیا ، بگو آقا رضا برو . منم این وسط میمونم به حرف کدوماتون گوش کنم؟

چند شب پیش داشتیم از بیرون میومدیم یه گربه دیدی که وسط کوچه مون داره غذا میخوره .

بهار: داره گوشت میخوره. من : دیگه چی میخوره ؟ بهار: به به میخوره . من : دیگه چی؟ بهار : آغشال میخوره . (آشغال)خندونک

اینم بگم حرف "ر" رو "ی" تلفظ میکنی .

بهارم

چند شب پیش نصفه شب پا شدم دیدم دمای بدنت یه کمی بالاست . بهت شربت استامینوفن و سرماخوردگی دادم . صبح که داشتم عوضت میکردم گفتم بریم بهت دارو بدم . گفتی : استافیفن؟ (استامینوفن) من اینجوری بودم تعجبهیپنوتیزمقه قهه

دفعه ی بعد که رفتم بهت دارو بدم گفتی: بده به من . شیشه ش رو دادم دستت یه کمی نگاش کردی ( مثل من که تاریخ انقضاشو میبینم) بعد بهم پس دادی.

چند روز پیش داشتی با بابایی بازی میکردی نمیدونم چی شد یه دفعه گفتی: پام داغون شد .

تلویزیون داشت گورخر نشون میداد. بهت گفتم این چیه؟ پیش خودم گفتم الان میگی الاغ یا میگی نمیدونم . با کمال تعجب گفتی : گور خر .تعجب شاید یکی دوبار گذری اسمشو بهت گفته بودم .دلخور

شب رفتی سرجات خوابیدی صدام کردی که بیا پیشم بخواب . منم که ازین جا دل نمیکندم خندونک بهت گفتم باشه میام . یه کمی طول کشید تو این فاصله چند بار صدام کردی . وقتی اومدم پیشت خوابیدم میگی: منتظرت دارم.(منتظرت بودم)   بعد دستتو گذاشتی روی لبام گفتی: بوسش کن . منم بوسش کردم . دوباره گفتی : بازم بوسش کن . بازم بوسش کردم . گفتی : آفرین دختر خوب .

کارتهای زبانتو میاری میخوای که ازت بپرسم . بعد یکی یکی جواب میدی و میری روی فرش با دقت کنار هم میچینی . این کارو خیلی دوست داری گلم .

تیله هاتو میگیری تو دستت پشتت قایم میکنی میگی: اگه کو؟ (اگه گفتی کو؟)

به شلغم هم میگی : شلغنخندونک

تا چند وقت پیش به لیوان میگفتی: لیلان . الان دیگه سعی میکنی کلماتت رو درست تلفط کنی عزیز دلم .

عـــــاشـــــقـتـم دختـــــــــر نــــــازنینــــــــم .

نظرات (50)

مامان هانا و آریا
1 بهمن 93 19:40
ووییییییی دخمل شیرین زبونبیام بخولمت خالهههه آفرین به بهار بادقت و ماهم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله جون
مریم مامان آیدین
1 بهمن 93 19:56
الهی خوب تاخیر داشتی دوستم گفته باید دست بوسیشو بکنی و معذرت بخواهی دیگه قربون هوشش برم.....حتما براش اسفند دود کن راحله جون
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیز دلم .
مامان مهراد
1 بهمن 93 20:35
ای جونم قربون شیرین زبونی ها برم بهر جونی.... هزار ماشاله چقدر شیرین زبونی عسلکم... مهراد هم حرف ر رو نمیتونه تلفظ کنه. چیزی نمیگذره که برای این غلط غلوط حرف زدن هاشون دلتنگ میشیم...
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم . مهرادمو ببوسسسسسسسسسسس
مامان مهراد
1 بهمن 93 20:36
الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم. الهی فدای شیرین زبونی هات بشم.
مامان راحله
پاسخ
مرسی خاله جونی . خدا نکنه
مامان ریحانه
1 بهمن 93 20:39
فدای شیرین زبونیهای دخمل گلی بره خاله راحله جون با این توصیف شما همیشه نقش واسطه رو این وسط بازی می کنی خواهر خدا قوت خیلی از خوندن حرفهاش لذت بردم مخصوصا استافیفن گفتنش خیلی باحال بود عززززززیزم ببوس بهار جونو
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم .. آره والا این وسط گیر کردم بازم مرسی از لطفت
شاپرک-مامان پریا
2 بهمن 93 0:33
الان همه بچه ها خیلی باهوشن. ما پدر و مادرا باید خیلی مواظب رفتارمون باشیم
مامان ندا
2 بهمن 93 0:43
عززززیزدلم...دخمل شیرین زبون کلی از حرفات ذوق کردم خاله
مامان راحله
پاسخ
مررررررسی گلم
زری
2 بهمن 93 1:47
سلام راحله جون هزارماشالابه این دخترناز چه خوب که جدامیخوابونیش
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون گلم نه عزیزم . پیش خودمون میخوابه
مامانی ِ یسنا
2 بهمن 93 8:33
سلام عزیزم قربون بهار جونو شیرین زبونیاش برم... استافیفن.. شلغن... عاشششششق اینجور حرف زدناشونم شاد باشین دوستم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. مرسی عزیزم
مامان آرمین
2 بهمن 93 8:54
آخ چه دخمل ناز و شیرین زبونی.فربونت برم من.مامانش حتما واسش اسپند دود کن.خدا حفظ کنه دخملی تونو
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم . نظر لطفتونه
مامان روژینا
2 بهمن 93 10:22
ای جاااااااااااانم عروسک شیرین زبونمچه خانومی شده دخترمون والا
مامان راحله
پاسخ
مرررررررررررررسی گلم
مامان آروین(مهناز )
2 بهمن 93 11:08
الهیییییییییی چه با مزه حرف میزنه این بهار خانم فداش بشم من استافیفن گفتنش خیلی با حال بود راحله جون یک سوال مگه هنوز بهار خانم پوشک میشه
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . آره هنوز پوشکه
مامانی(برای دخترم زهرا)
2 بهمن 93 13:26
ماشاا دخمل شیرین زبون زهرا هم هنوز "ر"رو "ی"تلفظ میکنه و دوست خوبم ما فقط و فقط باید خدارو شگر کنیم بابت این بچه های سالمی که بهمون داده اونقدر سالم و باهوش که میدونیم بزودی اثری از این اشتباهات هر چند شیرین و دوست داشتنی باقی نمی مونه
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم .. درسته عزیزم حق با شماست . زهرا جونمو ببوسسسسس
مامان النا
2 بهمن 93 17:22
سلاااام بهارجان. ماشالله چقد شیرین زبونیییی
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مررررررسی
دنیای دسر
2 بهمن 93 18:18
آپــــــــــــم عزیزم (:
مامان مینا
2 بهمن 93 19:11
ای جااااااااااااااااااااانم با اون شیرین زبونیاش. اگه کو؟ خیلی چسبید منتظرت دارم اگه این شیرین زبونیاشون نباشه که ماها دق میکنیم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله .. واقعا همینطوره
زری
3 بهمن 93 0:58
نمیدونم چراازجمله ای که نوشته بودی فک کردم جدامیخوابونیش
مامان صفورا
3 بهمن 93 1:07
سلام الاهی فدات بشم با اون نگاه نازت عزیزم
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی
ندا
3 بهمن 93 12:39
چه بامزه و شیرین حرف زدن بهار جون.مامان بهار بهار خوشگل ببوس
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
4 بهمن 93 0:05
ای جووووون دلم بهار خوشگل و شیرین زبونم
مامان عاطفه
4 بهمن 93 0:59
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
اقازاده
4 بهمن 93 6:02
ماشالله به این دختر شیرین زبون
مامان فرانک
4 بهمن 93 12:38
الهی فدات بشم با اون شیرین زبونی قشنگت
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه گلم
بابا و مامان
4 بهمن 93 12:45
خیلی نازی عسلی
مامان مبینا
4 بهمن 93 14:40
ای جووووووونم با اون شیرین زبونیاش بهار جون با شیرین زبونیش معلومه حسابی دلبری میکنه منتظرت دارم راحله جون از طرف من حسابی ماچ ماچیش کن
مامان راحله
پاسخ
مرررررررررسی دوست خوبم
شاپرک-مامان پریا
4 بهمن 93 15:58
عکسای باغ پرنگان بهارم بزار
مامان راحله
پاسخ
عکس تنها نداره .
مامان زهرا
4 بهمن 93 16:15
سلام راحله جون خوبی عزیزم .ببخشید خیلی تاخیر داشتم .این روزا خیلی شلوغ بودم .درگیر امتحانای خودم وامیررضا .سرماخوردگی شدید بچه ها وآخری هم که خودت خبر داری فوت مادربزرگم . مرسی خانمی که یادم بودی .الهی که همیشه شاد باشی دوستم .
مامان راحله
پاسخ
سلاممممممم عزیزم ... خوبی گلم؟ خوشحالم که اومدی . خدا نکنه پسرای گلت مریض بشن عزیزم . بازم بهت تسلیت میگم دوستم . مرسی که اومدی
الهه مامان مبین
4 بهمن 93 17:37
سلام به روی ماهت بهار نازم قربون اون شیرین زبونیات بشه خالهههههههههههههههههههه چه بامزه دست بوسی کردی دوستم . امان از دست این جوجه ها
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . مررررررررسی خاله جونی .. متینمو ببوسسسسسسسسسسسس
الهه مامان سلما
4 بهمن 93 18:24
سلام ب راحله جون و بهار گلش دلم براتون تنگیده بود شرمنده درگیر درس امتحان بودم ببوس بهار گلموو..عاشق استافیفن گفتنت شدم..
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنونم اومدی . موفق باشی گلم
مامانـــــ
4 بهمن 93 23:07
سلام دخمل شیرین زبون و نازی دارین خدا حفظش کنه
عمه فروغ
4 بهمن 93 23:49
عزیزم هزار ماشاا.. به دخترک شیرین زبون خدا حافظت باشه عسل خانم
مامان راحله
پاسخ
مرررررررسی گلممممممممم
مامان آنیسا
5 بهمن 93 7:55
فدای این دختر شیرین زبون بشم من کلی خندیدیم از دست این وروجک
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی . مرسی از محبتت عزیزم
بابا و مامان
5 بهمن 93 8:22
مامانی
5 بهمن 93 11:35
وای چقدر خوبه که شلغن دوست داره دخترما اصلا لب نمیزنه خدا حفظش کنه این شیرین زبون رو
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم
گیلدا
5 بهمن 93 15:41
چه گل دخمل شیرین زبونی
مامان سمانه
5 بهمن 93 18:54
واااااااااای خدای من ؛ این فسقلی چقد شیرین زبون و بامزه س ی بووووووووووووووووس گنده از لپاش کن حتما
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. مرررررسی از لطفت گلمممممممممممم
مامان مبینا
6 بهمن 93 1:42
راحله جونم سلاااااام خوبی خواهرم؟بهار جونی خوبه؟ از دور میبوسمتون مهربونم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. مرسی عزیزم .. میام پیشتون
مامان مبینا
6 بهمن 93 1:43
خبر خبر خبردار منم اپمممممممم
مامان بنیتا
6 بهمن 93 2:31
ماشالا چه دخمل نازی ممنون که به ما سرزدین
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم
مامان بردیا اریایی
6 بهمن 93 2:54
الهی چه دخمل خوردنی هستی شما اجازه میدی یه ماچ محکم از لپات بگیرم خیلی ماهی خاله جوووووووووووون
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. مرسی از محبتت گلممممممممممممم
مامان نیلوفر
6 بهمن 93 16:15
ای جانم عاشقتم بهار جونم
مامان امیر عباس
6 بهمن 93 18:49
سلام چه دختر ناز و دوست داشتنی خدا حفظش کنه خیلی دوست دارم بهار خانوم
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم مرسی
مامان مهلا
6 بهمن 93 22:59
چه دختر با نمکی جانم با این حرف زدنش
مامان اعظم
6 بهمن 93 23:30
سلام مامان راحله عزیز خوبید ؟ ماشالله بهار جون با اون شیرین زبونی هاش " آفرین دختر خوبگ که اینقدر قشنگ خاطرات شیرین بهار جونو ثبت کردی براش قربون استافیفن گفتنش بشم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم .. مرسی از لطفت
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 2:17
من شمارو با کمال افتخار لینک کردم .و خوشبختم از اشناییتون
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم .. منم لینکتون میکنم عزیزم
مهتاب مامان اشکان
7 بهمن 93 8:13
سلام عزیزم خوبید ؟ خییییییییییلی خوشحال شدم که به ما سر زدید . چه دختر ناز و شیرین زبونی خدا حفظش کنه عروسک خانومو
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم ... مرسی از محبتت گلممممممممممم
مامان ندا
7 بهمن 93 15:48
سلام عزیزم مرسی بهمون سر زدین با افتخار لینک شدین ...چه دخمل شیرین زبونی هزار ماشاا...
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. مرسی عزیزم لطف داری .. منم لینکتون میکنم
مامان مبینا
7 بهمن 93 20:33
راحله جونم سلام خوبین؟بهار خوشمله خوبه؟ ایشالله هر جا هستین دلتون شاد شاد باشه خیلی دوستتون دارم بووووووس
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم
مامان فرناز
8 بهمن 93 17:29
اي جونم بهار خانم خوشگل قربون زبونت عسل