بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

روزهایی که میگذرد ....

1393/11/30 14:22
نویسنده : مامان راحله
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز خودم . خوبی مامان؟ الان که دارم برات مینویسم حالت زیاد خوب نیست . چند روزیه خیلی سرفه میکنی . اول فکر کردم سرماخوردی ولی دیروز که بردمت دکتر ، آقای دکتر معاینه کرد و گفت به خاطر حساسیت و آلودگی هواست . امروز سرفه هات خیلی عمیقه . مخصوصا موقع خواب خیلی اذیت میشی . منم دلم برات کباب میشه عزیزم . غمگین خدا کنه زود خوب بشی گلم .

حالا بریم سراغ حرفای خوب و شیرین زبونی های دخترم .

بازی که خیلی دوست داری اینه یه روسری رو چهارگوش سرت میکنی  میای به من میگی:حاج خانوم چی براتون بیارم ؟ منم میگم: برام به به بیار حاج خانوم . میری سر کابینت یه خوراکی میاری . دوباره میگی: دیگه چی براتون بیارم حاج خانوم .زیبا میگم برام چایی بیار حاج خانوم .میری مثلا چایی میاری و این بازی ادامه داره تا ...

میری رو دستگاه دراز و نشست میشینی میگی : ورزش کنم .

حرف "ق" رو خیلی خوب تلفظ میکنی فقط هر کاری میکنیم قند رو نمیتونی بگی . میگی: اَند

چند روز پیش چراغ قوه برداشتی رفتی تو اتاق تاریک میندازی رو دیوار . بعد اومدی به من میگی: مامان بیا ببین چقدر مهربونه !!! حالا مهربونی چراغ قوه رو از کجا فهمیدی من نمیدونم.

دارن کوچه مون رو واسه فاضلاب میکنن . از پنجره بیرون رو نگاه کردی . یاد آتش نشانهایی افتادی که چند وقت پیش اومدن تو کوچه . میگی: شیلنگشون کو؟سوال

وقتی پتوت رو میندازم روت اگه یه کمی دست و پات بیرون باشه میگی : اشتباه گذاشتی .

دعا کردنت قبل از خواب خیلی پیشرفت کرده . بعد از اینکه سوره ی توحید و کوثر رو خوندی میگی : خدایا همه نی نی های مریض شفا بده . نی نی ندارن نی نی بهشون بده . خونه ندارن خونه بهشون بده . سلامتی ندارن سلامتی بهشون بده . پول ندارن پول بهشون بده. تازگی هم خودت اینو اضافه کردی . پسر ندارن پسر بهشون بده . خندونک(بچه م دلش داداش میخواد!)

بعدش به من میگی : " نُعبُدُ " بخون . منم سوره حمد رو برات میخونم . شما هم بعضی جاهاش رو با من میخونی . بعدش دیگه لالا میکنی .

بریم ادامه مطلب ...

دخترم با نی نی هاش لا لا کرده ...

اینم شیطونی جدید بهار

تو این نقاشیت میگی : آقاهه داره گریه میکنه .(خط هایی که از چشاش کشیدی رو به پایین)

اینجا گفتم بهار این گریه نمیکنه ؟ گفتی: نه داره میخنده .

پسندها (21)

نظرات (52)

بابا و مامان
30 بهمن 93 15:01
سلام عزیزم الاهی بمیرم می دونم چقد اذیت میشی یاسمنم دیشب خیلی سخت خوابید سرفه نمی ذاشت راحت بخوابه
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . خدا نکنه عزیزم . آره بهارم همین طوره
بابا و مامان
30 بهمن 93 15:02
فدای نازی خانم و شیرین زبونیاش
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی
بابا و مامان
30 بهمن 93 15:03
عزیزم نقاشیت بامزست و قشنگ
بابا و مامان
30 بهمن 93 15:09
مامان جون من برا یاسمن اویشن دم کردم اینطوری اب و جوش اوردن ریختم تو لیوان یه قاشقم اویشن و گذاشتم دم کشید پررنگتر میشه یه ربع بعد بعد یه قاشق عسل ریختم توش سرفه هاش خیلی بهتر شد شلغم و خالی کردم توش عسل ریختم درش و گذاشتم و نیم ساعت بعد درش و بر داشتم ابش و دادم یاسمن خورد شلغم خام باشه ها اینم روش خوبیه ایشالاه که بهتر بشه عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . خیلی لطف کردی
♥ نیکتا ♥
30 بهمن 93 15:16
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* یه منم سر بزنید خوشحال میشم*•~-.¸,.-~*...........
مامانی و بابایی دخمل طلا
30 بهمن 93 15:42
ای جووووووووووووونم بهار قشنگم امان از دست آلودگی هوا طفلی این بچه ها راحله جونم میدونم چی میکشی غصه این روزهای ما هم همینه بهارم انشاالله هیچ وقت رنگ مریضی رو نبینی گلم هزارماشاالله به این دختر قرآن خون گل خدا همیشه حافظ تو و خانواده ات باشه نازنینم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیز دلممممممممممم خیلی لطف داری .. ان شالله هیچ بچه ای مریض نشه آمین . بوس واسه حلما جونی
مامان محدثه
30 بهمن 93 15:59
عزیزم انشاالله زود خوب شی .چه ناز دعا میکنه کاش پسر منم اینطوری بشه
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم
مامان اعظم
30 بهمن 93 16:02
سلام راحله جونآخی عزیزم بهارم مریضه. خدا شفاش بده ان شالله الهی من قربون اون حاج خانوم گفتنش
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم .. مرسی عزیزم . ان شالله
مامان اعظم
30 بهمن 93 16:02
نقاشی هات خییییییییییییییلی قشنگه خاله حالا اون آقاهه چرا گریه می کرد
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم . نمیدونم والا
مامان اعظم
30 بهمن 93 16:04
چه عروسکای نازی داری بهار جون. مخصوصا اونی که روسری سرشه مواظب خودتون و خوبی هاتون باشین راحله جون
مامان راحله
پاسخ
مرسی دوستم
مریم مامان آیدین
30 بهمن 93 16:09
واااای خدا نقاشی هاشو ببییییییییییییییییین خییییییییییییلی ناز میکشه.....خانوادگی هم لالا میکنن قربون دعا خوندنش...الهی امیـــــــــــــــــــن عروسک مهربون راحله جون ایدین هم آبان ماه به خاطر آلودگی سرفه های وحشتناک نیکرد و خصوصا شب اذیت میشد...البته من دکتر نبردمش چون کاملا شارژبود و با اشتها و بدون تب و هییییچ علایم مریضی و فهمیدم آلرژیکه.....بهترین درمان فقط و فقط بخوره.....یا تو خونه بخور روشن کنین و یا اگه ندارین و خونتون شوفاژ داره حوله های خیس رو ش.فاژ پهن کنین که بخار بشه و اگه بخاری دارین هم از همه بهتره....یه کتری اب جوش همییییشه رو بخاری داشته باشین تا بخارش تو خونه پخش بشه...هم هوا رو مرطوب میکنه و تنفسش راحتتر میشه و هم ریه هاشو با هوای تازه پر میکنه و زود خوب میشه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم.. ممنون از راهنمایی های خوبت دوستم .. آیدین خوگلمو ببوسسسسسسسسسسسسسس
مامان زهرا
30 بهمن 93 16:25
سلام بهار خانوم گلم ایشااله که هیچوقت بیماری سراغت نیاد انشااله همیشه صاحب قران محافظت باشه گلم چه نقاشیهای خوشگلی کشیدی عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ان شالله .. مرسی از لطفت
شاپرک مامی
30 بهمن 93 16:44
سلام ماشاله به بهار با این دعا ها و نقاشیاش ایشاله سرفه هاشم خوب میشه
مامان راحله
پاسخ
مرسی .. ان شالله
مامان نازنین زهرا
30 بهمن 93 17:03
الهی هر چه زودتر خوب بشی شیرین زبون
مامان راحله
پاسخ
ان شالله .. ممنون
مامان ریحانه
30 بهمن 93 17:35
راحله جون خیلی ناراحت شدم به خاطر بهار جون انشالله که سرفه هاش زود خوب میشه عزیزم نگران نباش فدای شیرین زبونیهای خانوم خوشگله بشه خاله حاج خانوم کوچولو چقدر شما بانمکی خاله جون مگه شما اضافه وزن یا خدایی نکرده شکم داری که می خوای بری رو دستگاه دراز و نشست اوا حالا در مورد پتو نازنین اگه پتوشو از پشت بندازی همچین میزنه زیر گریه که پتو مو اشتباه انداختی حالا بگو بچه این گریه داره فدای بهارم بشم که بدون گریه میگه اشتباهه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. لطف داری گلم ... از دست شیطنت این بچه ها نازنینمو ببوسسسسسسسسسسسس
مهتاب مامان اشکان
30 بهمن 93 17:37
الهي بميرم برات بهارجونم.امان از دست آلودگي هوا ماماني خيلي مواظب بهارجون باش ايشالا كه زود زود خوب بشه.اشكان هم امسال از اول پاييز همش سرما خوردگي و مريضي و تب كلافه اش كرده .الان هم تب داره و خوابيده.ميگه ماماني ديگه ميخوام هر روز بمونم خونه اگه بيرون نرم مريض نميشم.آخرش ديگه به اين نتيجه رسيده. آفرين به بهارجونم با اين پيشرفتي كه تو خوندن قرآن و نقاشي داره ،مخصوصا دعاكردنش. راحله جون تو هم بايد مثل من دست بكار بشي ديگه.اشكان آبجي دلش ميخواد بهار هم داداش ميبوسيمتون
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ... آخی بمیرم واسه اشکان جونم . دیگه راضی شده از خونه بیرون نره آره دیگه باید دست به کار شیم اشکان جونمو ببوسسسسسسسسسسس
مامان ریحانه
30 بهمن 93 17:45
فدای دعا کردنت بشم من عسل طلا خدایا به حق این شب عزیز و به حق دل پاک فرشته های کوچیک روی زمینت دعای این فرشته کوچولو ها رو زود زود برآورده کن میگم مامانش بهارمون داداش می خواد خوب بیار براش قربون عکسها و نقاشیهای خوشملت بره خاله که چقدر نازن خاله جون آخرش نفهمیدیم اون آدم می خنده یا گریه میکنه واسه بهار خانوم ناز انشالله زود زود خوب میشی خاله جون
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم ... دیگه باید کم کم تو فکر داداش باشیم آدم اولی گریه میکنه .. دومی میخنده
مامانی(برای دخترم زهرا)
30 بهمن 93 18:00
انشاا بلا دوره بهار کوچولو...به به چه نقاشی های خوشگلی کشیدی چرا آقاهه گریونه؟گمونم مامانی بهار جون هم باید دست به کار شه ی نی نی براش بیاره البته امیدوارم شما مثل من نی نی تون هوس نکنه از قبل تولد شیطنتش رو شروع کنه ...برای من و نی نی توراهی دعا کنید اینروزها خیلی محتاجم شما هم که از ساداتین ...بهار خوشگلمون رو از دور می بوسم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم .. ان شالله نی نی سلامت بیاد بغلت عزیزمممممممممم
عمه فروغ
30 بهمن 93 18:52
ان شاا.. که زودتر کسالتت رفع بشه بهار گلم و همیشه تنت سالم باشه ای جونم ماشاا.. به بهار شیرین زبون
مامان راحله
پاسخ
ان شالله .. ممنون گلم
مامان فاطمه
30 بهمن 93 21:36
بهار جونم نبینم مریض بشی خوشکل انشاالله زود خوب بشی عزیزمی که انقدر قشنگ دعا میکنی واسه سلامتی مامان منم دعا کنین ممنون میشم فرشته کوچولو ناز
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم .. ان شالله خدا مادرتون رو سلامت براتون حفظ کنه
مامان فاطمه
30 بهمن 93 21:39
افرین که نقاشی خوشکل میکشی نقاش کوچولو
مامان راحله
پاسخ
ممنون خاله
مامان ثمره
1 اسفند 93 2:31
الهی نعبد و همیشه تنها راه یاریت باشه عسلم...
مامان ندا
1 اسفند 93 16:51
راحله جون من کامنت گذاشته بودم نرسید بهتون؟ نمیدونم چرا نظرام نمیره؟ حالا اشکال نداره دوباره مینویسم.. قربون این دختر ناز بشسششم با این دعا کردنت.. ان شاا.. خدا به حق دل پاکت دعاهای قشنگتو استجابت کنه عزیزم.. ان شاا.. بهارجونم هم زود زود خوب بشه
مامان راحله
پاسخ
اشکال نداره عزیزم . همین که به یادمونی برامون کافیه ... ممنونم گلممممممممممممم
فاطمه & فائزه
1 اسفند 93 17:52
ایشالله زودی سرفه هاش خوب شه اووخی نقاشی شو
مامان راحله
پاسخ
ان شالله ..ممنون
مامان بهار و نگار
1 اسفند 93 19:20
افرین به نقاش کوچولووی هنرمند
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهدیه
1 اسفند 93 19:24
ای جوووووووونم بهار گلم...بمیرم برات سرفه میکنی.....واقعا برای شما و نینی های دیگه بخاطر الودگی هوا غصه میخورم....دیگه هیچی مثل سابق نیست.خدا خودش به فرشته های این دوران رحم کنه و بهشون کمک کنه افرین به دختر مودب و قران خوانتبریک میگم راحله جان همیشه شادو سالم باشین
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیز دلم . خیلی لطف داری خاله جون
مامان ندا
1 اسفند 93 20:00
ان شالله صاحب قران حافظت باشه
مامان راحله
پاسخ
ان شالله .. ممنونم
مامان فرانک
1 اسفند 93 21:02
عزیز دلم امیدوارم حالت بهتر شده باشه نقاشیت خیلی قشنگ شده فوق العاده نقاشی کشیدی مامانی به خاطر اعتماد به نفس بهار جون بهتون تبریک میگم البته من از روی نقاشی که کشیده بود متوجه شدم ببخشید که کنجکاوی کردم
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیز دلم . شما لطف داری
مامان هانا و آریا
2 اسفند 93 1:54
ای جونمممم چه دخملی داریم مااااا، چه قشنگ دعا میکنی عزیز دلمممم ایشالله انقدر بارون بباره تا شما کوچولوها بتوتید نفس بکشید چه نقاشی های خوشگلیییییی
مامان راحله
پاسخ
مرسی گلم . ان شالله
شادی
2 اسفند 93 9:19
ایشالا زودتر خوب بشه دخملی. ماشالا دخترمون برای خودش پیکاسویی شده ها
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلمممممممممم
مامان علی
2 اسفند 93 9:40
الهی حاج خانوم چرا مواظب بهار خانوم نبودی!!!!ایشالله به زودی بهتر بشه حاج خانوم!این دخترت چقدر ناناز ومهربونه وجه خوشکل با نی نیاش لالا کرده ببوسش واسه همه دعاهای قشنگش و توحید خوندنش- خوب بچه دیگه اعلام کرده رسما داداشی میخاد!ای بجنب هااااااااا! یک پسربهاری هم بیار ایشالله
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم . مرسی از محبتت دوستم . باشه عزیزم . بهش فکر میکنم
مامان یسنا
2 اسفند 93 11:11
قربونش برم چقد قشنگ دعا میکنه.... عاشقت شدم بهار جونم. چه بازی قشنگی... حاج خانوم چی براتون بیارم.... شیرین زبون ببوس جای من مامانش
مامان راحله
پاسخ
ممنون از محبتت عزیز دلمممممممم
مينا مامان اميرعلي
2 اسفند 93 12:05
مامان راحله يه چيزي ميگم نه نگو.... از طرف من يه شيرين زبونت رو گاز بگير اگه پيش من بود كه تا حالا درسته خورده بودمش
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم . شما لطف داری
مامانی علی(زینب)
2 اسفند 93 15:46
خدا حفظ کنه این بهار شیرین زبون براتون.خاله جونیه نکته ازت یاد گرفتم. حتما به علی هم یاد میدم دعای قبل خوابآفرین نازم خوب بچه داداش میخواد زودباشین دیگه
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلمباشه حتما بهش فکر میکنم
مامان ریحانه
2 اسفند 93 16:49
سلام راحله جون بهار جون بهتر شده انشالله ببوس روی ماهشو
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. فعلا دارو مصرف میکنه . سینه ش عفونت داره ... ممنون از لطفت دوستم
مامانی(برای دخترم زهرا)
2 اسفند 93 19:57
سلام بهار جون خوب شد؟
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. خیلی بهتره .. فعلا داره دارو مصرف میکنه .ممنون که به یادمون هستی
زری
3 اسفند 93 0:45
سلام راحله جون چقدرقشنگ نقاشی میکشه ایشالاکه هرچه زودترحالش خوب شه گلم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی گلم . ان شالله
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
3 اسفند 93 9:21
آخیییی عزیزدلم ایشالا زودتر خوب بشه این دخترک شیرین زبونم راحله جون بهار واقعا استعداد زیادی توی نقاشی داره نقاشیاش عاااااالین...فک کنم واسه این سن خیلیییییی خیلییییی خوب کشیده
مامان راحله
پاسخ
ممنون از لطفت گلم .. آره خیلی به نقاشی علاقه منده ممنون که به ما سر میزنی
مامان زهرا
3 اسفند 93 15:11
عزیزم بهارجون الهی که زود زود خوب بشی . عزیزم فدای دعا کردنت .آفرین به بهارم که قشنگ قرآن میخونه درپناه قرآن باشی عروسکم . چه عیالوار شده .چه نی نی های حرف گو ش کنی که پیش مامانش خوابیدن . آخه بهارقشنگم دلش داداش میخواد ایشاالله که خدا یه دونه خوشگلشو بهت بده .
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از دعاهای قشنگت ... ان شالله داداش هم بهش بده خدا
خاله
3 اسفند 93 17:07
ایشالله که حال بهار جون بهتر بشه ... همیشه سلامت باشی گل دختری
مامان راحله
پاسخ
ان شالله .. ممنون عزیزم
مامان بردیا اریایی
4 اسفند 93 1:55
الهی من فدای این حاج خانم کوچولو بشم که موقع خواب دعا میکنهحاج خانم یه چایی هم واسه ما بیار
مامان بردیا اریایی
4 اسفند 93 2:00
░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ الهی من قربونت برم ایشالله که زودی خوب میشی
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جون . ممنونم
مامان فاطمه
4 اسفند 93 12:59
سلام بهار جون:ان شااله زودی خوب شی گلم...چه خوشگل حرف میزنی نقاشی هم خیلی خوب وزیبا کشیدیبه ما هم سر بزنید منتظریم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی . چشم
مامان ایلیا
4 اسفند 93 16:29
سلام عزیز دلم خوشگل خاله فدات بشم من که هزاااار ماشالله انقدر شیرین زبون شدی عزیزدلم. ایشالله زود زود خوب بشی و دیگه سرفه نکنی که اذیت بشی خااانوم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم .. خوبی گلم ؟ مرسی از محبتت دوستم
مامان مبینا
5 اسفند 93 0:23
راحله جونم سلااااااااااااام وااااااااااااااااااای خدا بد نده عزیزم ایشالله بهار جونم زودی خوب شه اصلا دلم طاقت نمیاره هیچ بچه ای مریض باشه ماشالله بهار جونم معلومه حسابی شیرین زبونه وبا شیرین زبونیاش دلبری میکنه مامانی از طرف من ببوسش
مامان راحله
پاسخ
سلامممممممممم گلم .. مرسی از محبتت دوستم
مامان کیمیا
5 اسفند 93 2:08
آخی،عزیزم.ایشالله زود زود خوب بشه خوشمل خاله. کیمیاهم یه هفته میشه داره با سرفه وگرفتگی صدا و.......دست وپنجه نرم میکنه. خاله قربونت بره بادعاهای خوشگلت.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم .. ان شالله کیمیا جونم زود خوب بشه . ببوسش
مامان زهرا
5 اسفند 93 13:43
سلام راحله جونم.خوبی .بهارم خوبه بهتر شده؟؟؟ ببوس خانم خوشگلمو.
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . آره خیلی بهتره . ممنون از لطفت
مامان ندا
5 اسفند 93 13:44
آخ..نمیدونم چرا یهویی اینقد دلم برای بهارم تنگ شد.. اومدم یه چندتا از عکسای نازشو دیدم و قربون صدقه ش رفتم و.. ما رفتیم
مامان راحله
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مامی پدرام فینگیل
5 اسفند 93 14:54
سلام عزیزمارزوی سلامتی دارم.
مامان راحله
پاسخ
سلام گلم ممنونم
مينا مامان اميرعلي
6 اسفند 93 11:05
____$$$$__________$$$$$ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$ $$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$ _$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$ _$$$$$$$$$$$$$___________$___________$ _$$$$$$$$$$$$$_______________________$ __$$$$$$$$$$$$_______________________$ ___$$$$$$$$$$$_______________________$ ____$$$$$$$$$$_______________________$ _____$$$$$$$$$_______________________$ ______$$$$__$$$__$$$$$_______________$ _______$______$_$_____$_____________$ ______$_______$$______$_____________$ ______$________________$___________$ ______$________________$__________$ _______$_______________$_________$ _______$______________$_________$ ________$_____________$________$ _________$___________$$______$ __________$_________$__$____$ ___________$_______$_____$$ ____________$$___$$ ______________$$$ _______________$
مامان مهراد
7 اسفند 93 12:34
الهی فدای بهارم بشم که مریض شده..... من خیلی دیر اومدم. ببخشید امیدوارم همه دعاهای قشنگ بهار جون به حق دل گاکش مستجاب بشه.....
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم .. هر موقع بیای ما رو خوشحال میکنی گلم .
مامان مهراد
7 اسفند 93 12:35
چه نقاشی های قشنگی کشیده دخمری ناز..... ماشاله کنترل جمعیت رو هم که اصلا رعایت نکرده بهار خانوم.... دخمری چه خبره 4 تا بچه.!