بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

گـاهی تلـخ ، گـاهی شـیریـن

1393/12/6 16:02
نویسنده : مامان راحله
831 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم . خانوم من . خوبی مامان؟ ان شالله وقتی این پست رو میخونی هر جا هستی سلامت باشی.

تو پست قبلی نوشتم که حالت خوب نبود و دکتر گفت حساسیته ولی متاسفانه شب جمعه حالت خیلی بدتر شد و تب کردی .  سرفه هات هم انقدر شدید شد که یک لحظه بهت امان نمیداد . خلاصه پنج شنبه شب گذشته ساعت تقریبا 12 شب  بود که بردیمت کلینیک کودکان .(خوشبختانه اونجا شبانه روزی هست) وای انقدر شلوغ بود که نگو . بیچاره همه بچه ها مریض شده بودن .بدبو  یکی کمتر یکی بیشتر. به محض اینکه دکتر دیدت گفت اوضاعش خیلی خرابه و چند ساعتی باید اینجا بستری بشه . بمیرم برات اولین بار بود سرم میزدی . چون باید چند تا آنتی بیوتیک بهت تزریق میکردن که از طریق سرم این کار انجام شد .موقع رگ گرفتن خیلی گریه کردی  ولی خدا رو شکر بعدش دیگه خوابیدی . اون شب ما ساعت 4 صبح خونه بودیم .فرداش حالت خیلی بهتر شد ولی گاهی به خاطر عفونت یه کمی تب میکردی که با استامینوفن رفع میشد . بعدش هم رفتیم همونجا تا از سینه ت عکس بندازن . دکتر رادیولوژی گفت لباس هاشو در بیارید . وقتی لختت کردیم کلی ذوق کرده بودی و میخندیدی و خدا رو شکر بدون درد سر عکس رو ازت انداختن .خسته  یه کمی عفونت تو ریه هات بود که دکتر گفت با آنتی بیوتیک رفع میشه و هنوز داری دارو میخوری . فقط خدا رو شکر که به خیر گذشت . روزهای بدی بود . خدارو شکر که خوبی عزیز دل مامان . این چند روز وبلاگ بعضی از دوستات رو هم که خوندم دیدیم گرفتار همین بیماری هستند . ان شالله که اونا هم زود خوب بشن تا ماماناشون دیگه غصه نخورن . از دوستای گلم هم که این چند روز جویای حالت بودن ممنونم . امیدوارم همیشه با بچه های نازشون سلامت باشن .

راستی چند تا از شیرین زبونی هات رو هم برات بگم تا یادم نرفته .

چند روز پیش به بابا گفتی : آرزو دارم بخون . بابا متوجه نشد گفت چی؟سوال گفتی: من یه پرنده م ، آرزو دارم بخون . انقدر من و بابا بهت خندیدیم .  آخه یه بار بابا این آهنگ رو برات خونده بود ولی تو هنوز یادت بود . کلا از اینکه برات شعر و آهنگ بخونیم خیلی خوشت میاد .خندونک

از کلمه های انگلیسی ماشین و کفش رو تازه یاد گرفتی که با این دوتا الان 22 تا کلمه بلدی.

کتاب کدو قلقله زن رو انقدر قشنگ برام میخونی که اون لحظه میخوام بچلونمت.

راستی سوره ی حمد یا به قول خودت نَعبُدُ رو تقریبا یاد گرفتی و فقط تو چند تا کلمه ش مشکل داری .تشویق

کلا خودت خیلی مشتاق یاد گیری هستی . مثلا همین سوره ی حمد رو انقدر به من گفتی بخون تا بالاخره یاد گرفتی . بغل

هـــــزارررررررر ماشالله به دختر باهوشم . دوستت دارم عزیزم.

.: بهـــارم تا این لحظه ، 2 سال و 8 ماه و 12 روز سن دارد :.

نظرات (59)

عمه فروغ
6 اسفند 93 17:51
سلام راحله جان.آخی عزیزم ان شاا.. همیشه از بهار جونم بلا به دور باشه و تنش سالم باشه خوشحالم که بهتر شده ان شاا.. هیچ بچه ای بیمار نشه و این فرشته های آسمونی تنشون سالم باشه. ای جونم قربون شیرین زبونیات بهار گلم ماشاا.. به بهار باهوش که خوب قرآن و لغات انگلیسی رو بلده ان شاا.. همیشه موفق باشی
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جونی . ممنوم از لطفت . مرسی که همیشه به ما سر میزنی دوستم
مامان ریحانه
6 اسفند 93 19:44
سلام راحله جون خیلی به خاطر بهار ناراحت شدم ما هم تو این چند وقت صحبتمون با دوستان بر سر این دکترا بود نمی دونم چرا از اول تشخیص درست نمی دن مثلا بهار جون اول دکتر گفته حساسیته در حالی که ریه هاش عفونت کرده بوده خدایا چی میخواد به سرمون بیاد با این اوضاع خیلی خوشحالم که حالا حال بهار جون بهتره خدا کنه شر این ویروس لعنتی کم بشه راحله جون نازنین هم از ظهر تا حالا سرفه میکنه و عطسه چشاشم اشک میریزه یکم هم داغه خدا به دادم برسه وای که ما دوباره پروژه ای داریم با این سرماخوردگی عزیزم بهار جونو ببووووووووس
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . آره خودمم ناراحت شدم که یه متخصص چطور تشخیص نداد این عفونته ... شایدم بعد از اون عفونت کرده . نمیدونم والا خدا عالمه . هر چی بود گذشت . مواظب نازنین جونم باشه . اگه تب داره حتما ببرش دکتر . ممکنه عفونت باشه . مرسی از لطفت دوستم
مامان ریحانه
6 اسفند 93 19:46
خاله فدای آرزو دارمت بشه الهی شیرین زبون آفرین به فرشته کوچولوی نازمون که انقدر دوست داره قرآن یاد بگیره آفرین و مرحبا به دختر باهوشمون واسه بهار خانوم شیرین زبون
مامان اعظم
6 اسفند 93 19:50
مامان اعظم
6 اسفند 93 19:50
آخی عزیزم. الان حالش چطوره بهار جون؟
مامان راحله
پاسخ
خوبه خدا رو شکر
مامان اعظم
6 اسفند 93 19:51
امیدوارم همیشه سالم باشید
مامان فاطمه
6 اسفند 93 20:11
ثنا جونی بیماری ازت دور باشه عزیزمآفرین به بچه گل وباهوشمون مامان جونی برای دختر گلمون اسپند دود کن
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. اسم دخملی ما بهار هست ممنون از لطفتون
مامان سمانه
6 اسفند 93 22:26
بهار جونم مریض شدی خانومم ، الهی فدات شم خیلی ناراحت شدم عزیزم انشا... دیگه هچوقت مریض نشی و اونوقت بابایی برات یه پرنده رو میخونه قربون چشات بشم
مامان راحله
پاسخ
سلام خاله جونی .. ممنون که انقدر به ما محبت داری عزیزم .
مامان صفا
6 اسفند 93 23:02
سلام مامان راحله از اینکه به ما سر زدین ممنونم.انشاالله بهار خانم گل هم زودی خوب بشه.بهار جون خیلی باهوش که تو این سن میتونه کتاب بخونه و کلمه انگلیسی یاد بگیره.آفرین به شما مامان گل که اینقدر با بهار جون کار کردی
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از لطفت .. کتاب که نمیتونه بخونه . چون براش خوندم بعضی بیت هاش رو از حفظ شده . بازم ممنون
شاپرک مامی
6 اسفند 93 23:30
سلام امروز بهار گفت پیش دکتره لخت شدم من فک کردم همون شب واسه سرم پالتوشو درآورده منظورشه
مامان راحله
پاسخ
نه بابا بچه م راست گفته . لخت شد
شاپرک مامی
6 اسفند 93 23:31
آپــــــــــــــــــــم
مامان مهدیه
6 اسفند 93 23:31
سلام راحله جان.....انشالا بهار عزیزم بلا ازش دور باشه و همیشه شادو سلامت باشه..بهار جوووونم خوشحالم که بهتر شدی نانازم....الهی خاله فدای شیرین زبونیهاش
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی گلم
مامان زهرا
6 اسفند 93 23:54
عزیزدلم بلا دور باشه ازت .واااای که چه سخته مریضی اونم از نوع دنباله دار بهارم شده مثل امیررضای من .که اولش سرمای ساده بود که به گفته دکتر حساسیته .ولی فرداش تب کرد واز گوشش چرک میومد وای بچم با این که ماشاالله بزرگه اشکش درومد وای به حال بهارم .ایشاالله که زودزود خوب بشه دخترمون عزیزم که حواستم جمعه .یادت مونده که بابا برات آواز خونده ..نمیشه جلو بچه ها کاری انجام داد از بس ماشاالله دقیقن . افرین به دختر باهوش که سریع همه چی یاد میگیری . چشم بد ازت دور بهارم .
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنون از لطفت عزیزم . خدا رو شکر هر چی بود تموم شد . مواظب پسرهای گلت باش
مامان بردیا اریایی
7 اسفند 93 0:12
الهی من دورت بگردم ایشاله که الان بهتری و بهتر هم میشی بگردم چه دردی کشیده موقع سرم زدن
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه عزیزم .
اقازاده
7 اسفند 93 0:13
خدا را شکر که بهتر شدنفدای شعر خوندن و سوره حمد خوندنشانشالله قرآن نگهدارت عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . ان شالله
مامان بردیا اریایی
7 اسفند 93 0:13
شیرین زبونم افرین باهووووووووووووش من افرین
مامان مبینا
7 اسفند 93 0:14
راحله جونی سلام وای خدا بد نده امان از دست این دکترا با اون تشخیص دادنشون بخدا خیلی ناراحت شدم ایشالله بهار جونی زودی خوب میشه چون ک دختر قوییه من از دور میبوسمت عزیزم ومطمئن باش برات ی دنیا دعا میکنم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیز دلم . ممنون از لطفت . حتما برامون دعا کن .
مریم مامان آیدین
7 اسفند 93 0:20
سلام راحله جون خوبین دوستم بهار چهارمین فرشته کوچولوییه که امروز از دوستای نی نی وبلاگش دیدم مریضه خیییلی ناراحت شدم براش...امیدوارم زود زود خوب بشه ...میدونم چقدر سخته براتون خدارو شکر که برای سرم وصل کردن خانوم بوده عروسک خانوم...خیلی ببوسش دوستم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم. آره متاسفانه این بیماری همه گیر شده مواظب آیدین جونم باش .. لطف کردی اومدی
زری
7 اسفند 93 0:52
سلام راحله جون خیلی ناراحت شدم ایشالاکه هرچه زودترحالش خوب شه آفرین به دخترباهوش همیشه شادوسلامت باشین
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنون خاله مهربون . منم سلامتی شما رو از خدا میخوام
مامان کیمیا
7 اسفند 93 1:10
سلام عزیزم.خیلی برای بهارجونم ناراحت شدم.انشالله که بلا دورباشه وهمیشه صحیح وسلامت باشه.منم این روزها حسابی درگیر مریضی کیمیا هستم.ایندفه واقعا هم خودش اذیت شد وهم من.خداکنه بچه ها همیشه صحیح وسالم باشن.
مامان راحله
پاسخ
الهی قربون کیمیا جون برم من . خدا نکنه مریض بشه عزیز دلم . مواظبش باش . ببوسش
مامانی(برای دخترم زهرا)
7 اسفند 93 6:22
خداروشگر که بهار کوچولو بهتره این مریضی به اینجاها هم رسیده و بخاطر همین ما کمتر بیرون میریم...واقعا مریضی سختیه مواظبش باشین ماشاا به بهار باهوش و آفرین به مامانش که وقت میذاره و برای دخترش قرآن میخونه انشاا صاحب قرآن حافظش باشه بووووس برای بهار باهوش
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . شما هم مواظب خودتون باشید . دوستون دارم خاله جون
مامان آنیسا
7 اسفند 93 7:36
آخی عزیزم بلا دوره ایشالا خدارو شکر که بهتر شدی خداروشکر زمستون داره تموم میشه ببینیم بالاخره این سرماخوردگی دست از سرمون بر میداره
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . ان شالله که تموم میشه
مامان روژینا
7 اسفند 93 8:24
وای خاله قربونت بشه چرا مریض شدی عشقم خدایا از دست این مریضی بچه ها که عمر بزرگترا رو تموم میکنه ایشالا زودی خوب میشی عزیز دلمروژینا هم دیشب تا صبح نتونسته بخوابه بچمبینیش کاملا کیپ شده خدا کنه شروع یه سرماخوردگی نباشهخدا به همه بچه ها سلامتی بده
مامان راحله
پاسخ
ممنونم خاله مهربون . ان شالله روژینا جونم اصلا مریض نشه ببوسشششششش
مامان علی
7 اسفند 93 9:08
خیلی ناراحت شدم،ایشالله به زودی کاملا خوب میشه بهارم اینم دارو دکتر ایر انی گفتار شیرین وذکاوت بهار جانم که خیلی قشنگه احسنت به دختری که قر آن روبان یاد گرفته آفرین به مامانیش که اینقدر قشنگ یادش داده میبوسمش
مامان راحله
پاسخ
ممنونم دوست خوبم . شما به ما لطف داری
مهتاب مامان اشکان
7 اسفند 93 9:27
الهی بمیرم واسه بهارم . امان از این دکترها . از بس فکر پولند . خدا رو شکر که حال بهارجونم بهتر شده و داره شیرین زبونی میکنه. الهی خاله دیگه هیچوقت مریض نشی . بووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه بهار گلم و مامان مهربونش
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه خاله جون . الهی صد سال زنده باشی . مرسی از محبتت
مامان مهراد
7 اسفند 93 12:42
ای جونم.....کاملا درکت میکنم راحله جون.. باز هم مریضی اون هم شب و اون هم روز تعطیل ... نمیدونم چه سری که این بچه ها همیشه این جوری مریض میشن... انگاری میخوان رسماً ما رو پیر کنن. من هم موقعی که مهراد خون میگرفتن خیلی اذیت شدم... خدا رو شکر که زودی مرخص شده...من اصلا تحمل فضای بیمارستان رو ندارم. راحله جون یه چند روزی هم براش فرنی نشاسته درست کن ، دم کرده آویشن و گل بنفشه هم برای عفونت خیلی خوبه.... من هم این روزها بخاطر سرفه مهراد بهش فرنی میدم ان شاله که خودتر خوب خوب بشه.
مامان راحله
پاسخ
خدا رو شکر به خیر گذشت . آره واقعا شب بدی بود . ان شالله واسه هیچ کس پیش نیاد . خیلی سخته . مواظب مهرادم باشه . ببوسش عزیزمو
شبنم.س
7 اسفند 93 12:42
سلام خوبین راحله جون،این بوسها واسه شماها
مامان راحله
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهراد
7 اسفند 93 12:45
خیلی باهوشی ها موش موشی....... مهراد هم به باباش میگه جان مریم بخون.... مرا ببوس بخون... برای بهار موش موشی.
مامان راحله
پاسخ
از دست این بچه ها بوسش عزیز دلمو
مامان مهراد
7 اسفند 93 12:46
شبنم.س
7 اسفند 93 12:48
راحله جون خداروشکر که بخیر گذشت ایشالله بهارکوچولومون همیشه سالم باشه
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ندا
7 اسفند 93 12:54
سلام راحله جون خدا بد نده ..نگران نباش ایشااله هرچه زودتر این گلمون خوب بشه ...ولی دیگه چیکارکنیم بچه ها همینن ماماناهم که همش نگران..روزای پر استرسی رو باید بگذرونیم .همیشه سلامت باشین دوست خوبمممممممم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . آره دیگه مادر بودن سخته . همش نگرانی . خدا به همه ی بچه ها سلامتی بده ان شالله . مرسی از لطفت دوستم
مامان زهرا
7 اسفند 93 13:25
سلام راحله جون الهی بمیرم برای بهارم که اذیت شده انشااله که دیگه هیچوقت مریض نشه و همیشه سالم و شاد باشه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . خدا نکنه . ان شالله ممنون
مامانی علی(زینب)
7 اسفند 93 14:51
الهی بهار جووون خدارو شکر بهتری خاله جون علی منم الان خیلی بهتره
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم . خدا رو شکر
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
7 اسفند 93 20:35
واااای نازی ایشالا کاملا خوب و سرحال بشه.خیلی ناراحت شدم.خدارو شکر ک الان بهتره روی ماهشو از طرفم ببوس نازگل خانوم باهوش و شیرین زبونه
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
بروزترین سایت تفریحی و سرگرمی
7 اسفند 93 22:52
سلام وبلاگت عالیه
مامان ندا
8 اسفند 93 0:47
آخییییی عزززیزم..خییییلی ناراحت شدم بابت بیماریت بهار جوووونم..خدارو شکر که الان بهتری و ایشاا... هیچ وقت مریض نشی و همیسشه سلامت باشی بهار قشنگم
مامان راحله
پاسخ
لطف داری گلم . خدا رو شکر خیلی بهتره . ان شالله نی نی شما هم همیشه سلامت باشه
نودل بانو
8 اسفند 93 2:25
بلا به دور عزیزیم،امیدوارم زود حال جوجمون خوب بشه....منم آپم عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم . حتما بهت سر میزنم
مامان مبینا
8 اسفند 93 16:51
راحله جان حال بهار چطوره؟بهتر شده؟ کاشکی ی خبری میدادی عزیز
مامان راحله
پاسخ
خیلی بهتره عزیزم .. ممنونم دوستم
مامان ناهید
9 اسفند 93 1:32
سلام,انشالله هميشه خوب خوب باشى
مامان راحله
پاسخ
ممنون . ان شالله
مامان ِ یسنا
9 اسفند 93 8:34
آخی ناااازی عزیزم قربونش برم ...خیلی ناراحت شدم...ایشالا تا الان حالش خوب خوب شده و امیدوارم دیگه میضی به سراغش نیاد شرمنده با تاخیر اومدم شیرین زبون خوشگلمو ببوس جای من
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزم . خدا رو شکر خیلی بهتره مرسی که اومدی خاله جون
شادی
9 اسفند 93 12:16
الهیییییییی عزیزم. حتما خیلی اذیت شدین. ایشالا دیگه هیچ وقت گذرتون به بیمارستان نیفته. خیلی ناراحت شدم. خدا رو شکر که الان بهتره. آفرین به دختر شیرین زبون و باهوش.
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم . ان شالله نی نی شما هم سلامت باشه
مامان فاطمه
9 اسفند 93 17:31
خیلیناراحت شدم انشاالله زودتر خوب بشی
مامان راحله
پاسخ
لطف داری گلم . خدا رو شکر خوبه
الهه مامان مبین
9 اسفند 93 18:40
سلام به روی ماهت عزیز دلم بلا دور باشه امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی نازنین دخترم قربون اون شیرین زبونیات ماه من بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزممممممممم... ممنون گلم .. منم واسه تون هزارررررر تا بوس فرستادم
الهه مامان مبین
9 اسفند 93 18:40
برای دختر نازم ____________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
مامان علی
9 اسفند 93 19:47
سلام عزیزم،امیدوارم برازجان بهترشده باشه، درباره پوشک پرسیدی!والا دوسال وپنج ماهگی علی خودش خودش وپوشکه گیری کرد!من توفکرشم نبودم!یک روز اومد گفت جا شمعی بده منم گفتم اول جیش کن!بچمم گفت اوکی!بعد واسه دفعات بعد مامان جیش وپی پی منتظر بچه اشون بودن!هفته اول هم بعد جیش گوشی به دست به باباش ومامانم واقوام اعلام میکردیم علی جیش کرده!همه تشویق وهورا وباباشم عصر با کادو مامان جیش میومد!بدون نجاست جیش گیری شد!اما برای پی پی میترسید وداشت یبوست میشد که دکتر گفت راه بیا تابعدالان وقت پی پی پوشک میشه!منم منتظر گذر زمانم! امیدوارم بی اذیت از پوشک گرفته بشه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنون که برام وقت گذاشتی .. بهارم از پی پی میترسه .. دیگه بعد از عید میخوام اقدام کنم . خدا کنه راحت باشه
مامان هانا و آریا
10 اسفند 93 2:57
سلام عزیزم الهیییی ، بهارجونم مریض شده، این مدت فقط درگیر مریض شدن کوچولوها شدم منم، خیلییییی سخته الهی فدای شعر خوندنت خاله، ایشالله که همیشه ساد و سلامت باشی عزیزم
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنون که اومدی . خدا کوچولوهای شما رو هم سلامت حفظ کنه
بابا و مامان
10 اسفند 93 17:24
الاهی بمیرم عزیز دلم خدا را شکر که حالت خوب شده عزیزم
مامان راحله
پاسخ
خدا نکنه گلم
بابا و مامان
10 اسفند 93 17:24
فدای شیرین زبونیات عزیزم
زری
10 اسفند 93 17:52
سلام عزیزم بهارجون خوشگل حالش بهترشده??
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . آره خوبه خدا رو شکرممنون از اینکه به فکرمون هستی
شاپرک مامی
10 اسفند 93 18:44
با گلدون رومیزی به روزم...
علیرضا
10 اسفند 93 23:06
سلام بازم اومدم حال بهار کوچولو رو بپرسم اما متاسفانه میبینم که سرماخورده. یه حمد شفا یا به قول خودش «نعبد» براش میخونم تا زودتر خوب بشه
مامان راحله
پاسخ
ممنون .. هفته پیش حالش خوب نبود ولی الان خیلی بهتره خدا رو شکر .. مرسی از لطفتون
مامان عاطفه
11 اسفند 93 1:53
خدا بد نشده عزیز دلم بلا دور باشه فدات بشم عزیزم مواظب خودت باش ناس ناسی....
مامان راحله
پاسخ
ممنون گلم . خدا رو شکر بهتره .. مرسی خاله جون
مامان ِ یسنا
11 اسفند 93 11:31
سلام دوستم... حالتون چطوره؟ خواستم از احوالات بهار جونم بپرسم.
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . حالش خوبه گلم .. لطف کردی عزیزم
فاطمه & فائزه
11 اسفند 93 13:23
آخی عزیزم.این چ بیماری ویروسی هس که بچه ها گرفتن ؟!!!!!!داداشی ما هم مریض شده تب کرده.ایشالله که بچه ها خوب شن زودی.
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم . ان شالله که داداش شما هم زود خوب بشه
مامان مبینا
11 اسفند 93 17:11
این بوسا واسه بهار جونم ومامان مهربونش
الهه مامان سلما
12 اسفند 93 10:21
خداروشکر ک الان بهتره...هیچی بدتر از مریضی بچه آدمو از پا نمیندازه.. هزار ماشالا ب دخمل باهوش..پیشرفتش عالیهههه
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. ممنونم دوستم لطف داری
مامان زهرا
12 اسفند 93 13:15
ای جان عزیزم ایشالا که تا الان حالت خوب خوب شده اشه گلم . هزار ماشالله به گل دختری . خدا ببخشه بهتون . دوس داشتین به وب دخمل منم سر بزنید
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم ..لطف کردی به م سر زدی
مامانی و بابایی
13 اسفند 93 11:57
سلام مرسی که به درنیکا سر میزنی، اصلا نگران نباش دختر من هم در این سه ماه زمستون همش مریض بود البته هی خوب میشد و دوباره هنوزم سرفه میکنه البته درنیکا مهد میره و الان دو هفته است که نگذاشتم بره و احساس میکنم بهتره خدا دخترت نگه داره ماشاالله نازه و چه مامان خوش سلیقه ای داره
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم .. منم از شما ممنونم که اومدی پیش ما خدا دختر کوچولوی شما رو هم حفظ کنه