بهـــارمبهـــارم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
مهدیــارممهدیــارم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ღ بهــــار زندگی من ღ

یه جشــن کـوچــولــو ...

1393/4/7 18:20
نویسنده : مامان راحله
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم .ببخشید گلم امسال نتونستیم درست و حسابی برات جشن تولد بگیریم عزیزم. فقط به همین مناسبت یه کیک کوچولو گرفتیم بردیم خونه مامانی تا دور هم شاد باشیم . به قول بابا همه اینا بهونه ایه واسه دور هم بودن و اینکه از بودن با هم لذت ببریم.

تولد بهار

واااای . من میدونم وسط زمستون چشمم بخوره به این گوجه سبزهای تو عکس درجا غش میکنم.گریه

 

پسندها (20)

نظرات (27)

امیرحسین گلی از بهشت
7 تیر 93 18:42
تولدت مبارک بهارجوونم گفتی مامانی..مهم باهم بودنه
مامان نیلوفر
7 تیر 93 23:24
نوش جونت بهار جون خاله جون آی گفتی خوبه من الان حامله نیستم .
مامان راحله
پاسخ
من با دیدن گوجه سبز اینجوری میشم
مامان کیمیا
8 تیر 93 0:38
مهم اینه که خود آدم لذت ببره حتما که نباید هفت شبانه روز جشن بگیریم.همیشه خوش باشین
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم
مامان امیررضا
8 تیر 93 1:40
عزیزم تولدت مبارک.همین جشن تولدهای ساده و صمیمی بیشتر می چسبه وواقعا کنار هم خوشحال بودن بهترین چیزه .
مامان راحله
پاسخ
درسته عزیزم
الهه مامان سلما
8 تیر 93 1:51
تولدت مبارک بهار خانوم...الهی که سالم و شاد باشی...زیر سایه مامانی و بابایی..
زهرا - گل بهشتی من
8 تیر 93 8:52
ان شا اله پاینده باشه. ممنونم که به ما سر زدید.خوشحال شدم از آشنایی با شما و گل نازتون.
مامانی بهار
8 تیر 93 11:05
الهی خوان افطارت پراز نور خدا باشد/دل دریاییت غرق شمیم ربنا باشد/اگر قلبت در این شبها دعاگو با خدایش شد/ بگو آنجا در آن لحظه کمی هم یاد ما باشد// بهار و مهیارم /التماس دعا تولدت مبارک عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم گلم . التماس دعا
مامان نیلوفر
8 تیر 93 12:17
آمد رمضان هست دعا را اثري دارد دل من شور و نواي دگري ما بنده عاصي و گنهكار توييم اي داور بخشنده بما كن نظري التماس دعا
مامان راحله
پاسخ
منم از شما التماس دعا دارم
مامان ایلیا
8 تیر 93 14:18
سلااااام گل خاله تولد 2 سالگیت مبارک باشه ایشالله تولد 100 سالگیت کنار مامان و بابای مهربونت
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان آرتین
8 تیر 93 16:20
تولد خوشگل خانومت مبارک ایشالا صدو بیست ساله شه ازینکه به وبلاگ پسر من سر زدی ممنونم خوشحالم کردی
مامان بهار
8 تیر 93 17:27
اخ اخ اخ هوسم شد برم بخرم تا چشم بچه لوچ نشده .....
مامی مینا
10 تیر 93 9:38
سلــــــــــــــــــــــــــــام بهار خانوم سلام مامانی به به تولدت مبارک بهار خانوم خیلی وقته که به وبلاگتون سر نزدم.ماشاالله چه خانومی شده این دخمل. خدا حفظش کنه
مامان راحله
پاسخ
سلام. چه عجب دوستم .. بازم ممنون که اومدی گلم
مامان و بابای سورنا
10 تیر 93 11:20
سلام مامانی مامان شدن زیبا ترین حسه دنیاست .خدا رو شاکرم که به این احساس قشنگ رسیدم، از تو هم ممنونم ، ممنون از پیام قشنگت ، ممنون از محبت خواهرانت که از من دریغش نکردی، من خواهر ندارم، ولی وقتی پیامتو دیدم احساس کردم که یه خواهر خوب دارم که به فکرم بوده ، از همه چی ممنونم .
مامان راحله
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . انشالله همیشه شاد باشید
**مامان هانیه**
10 تیر 93 13:12
تولدت مبارک بهارجوونم صدوبیست سااه بشی عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مریم مامان بهار
10 تیر 93 15:10
تولدت مبارک بهار عزیزم گل خوشگل و ناز انشالله که همیشه سلامت باشی و همیشه بهونه ای برای شادی مامان و بابات
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
10 تیر 93 16:28
امــروز سـوار تـاکـسـی شـدم گـفـتـم داداش کـرایـه مـن چـقـد مـیـشـه ??? . . یـارو گـفـت نـمـی دونـم مـونده بـه مـرامـت.... مـنـم درآوردم 500 تـومـن گذاشـتـم رو داشـبـورد یـارو گفـت: ر * دم تـو مـرامـت !!! ^_^
**مامان هانیه**
11 تیر 93 11:44
دوست خوبم توپیوندهامن اسم بهارجونوگذاشتم شمانمی خواین بزارید
مامان راحله
پاسخ
چشم عزیزم
مامان پریسا
12 تیر 93 0:40
تولدت مبارک بهار جون، عزیز دل خاله شاد باشی و صد و بیست ساله بشی واقعاً چه گوجه سبزای اشتها آوری
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
13 تیر 93 1:59
قولفونت خدا واسه شما رو نگه دار
مامان و بابای سورنا
14 تیر 93 11:51
ممنونم که به وبلاگ سورنا سرزدید، مادر بودن نعمت بزرگی است که نصیبم شد، از خدا میخام بهار شما و سورنای من همیشه سالم باشن و هیچ مادری هیچ وقت ناراحتی بچه هاشو به چشم نبینه .
مامان راحله
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم .. انشالله همه ی بچه ها سلامت باشن
مامان علی
15 تیر 93 9:57
مامانی کآمنتام نیومده یاتاییدنشده؟ یکباردیگر تولد بهارعزیزم وباریک میگم. ایشالله سلامت وشاد باشه ایشالله تولد 200سالگی بگیری عسلم هزارماشالله والله اکبربه این دخمل جیگر
مامان راحله
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بابت تبریک . حتما نیونده.
مامان سحر
17 تیر 93 22:34
خانمی تولدت با تاخیر مبارک...بهار خانم خیلی نازی...در پناه خدا سالم وشاد باشی عسل خانم.. مامانی مرسی که اومدین..شما هم لینک شدین با افتخار!
مامان راحله
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥پرنیان♥مامان متین
20 تیر 93 14:26
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█تولدت مبارک
مامان راحله
پاسخ
ممنون عزیزمممممم
زینب (مادر آرتین)
22 تیر 93 1:41
تولدت مبارک بهارجوونم
مامان راحله
پاسخ
ممنونم
مامان دنیز
18 مرداد 93 18:49
tavalodet mobarak
مامان راحله
پاسخ
مرسی
مامانی گرفتار
24 مرداد 93 18:35
.سلام عزیزم ممنونم ازینکه اینقدر بیاد ما هستی خانومی شرمنده اینقدر دیر بدیر بهت سر میزنم شماره موبایلمو برات میزارم. من تو گوشیم برنامه وایبر دارم اگه ممکن هست ویا وایبر داری راحت تر میتونیم باهم در ارتباط باشیم میخوام اگه بقیه همکاری کنن یک گروه وبلاگی درست کنیم اگه موافق بودی شماره موبایلتو برام خصوصی بزار عزیزم ... یک گروه فقط خانومها. عزیزدلم خبرشو بهم بده.
مامان راحله
پاسخ
بهت سر میزنم